XXL Nutrition

The battle of the Semi-ecto's

Ik eet niet al te ''schoon'' hoor. Vreet ook geregeld een pizza of een mac donald's weg. Maar tussendoor snickers eten zou mijn eetlust verpesten voor mijn volgende maaltijd. Ik heb al de grootste moeite al mijn maaltijden weg te krijgen.
Hoor vaak dat mensen jaloers zijn daarop, maar ik vind het knap lastig. Denk zelf dat jezelf ''beheersen'' en niet teveel eten makkelijker is dan jezelf overeten.

Hm oke. Hoeveel kcal moet je dan ongeveer weg schranzen per dag om een kilo'tje per maand aan te komen?

Hm oke. Hoeveel kcal moet je dan ongeveer weg schranzen per dag om een kilo'tje per maand aan te komen?

Kilootje per maand zou wel mooi zijn... Maar helaas. Zo'n 3500kcal ongeveer. Voor sommige peanuts, ik heb er de grootste moeite mee.

Kilootje per maand zou wel mooi zijn... Maar helaas. Zo'n 3500kcal ongeveer. Voor sommige peanuts, ik heb er de grootste moeite mee.

Dan heb je inderdaad wel vreselijk veel moeite om te eten. Want 3500 kcal valt nog best mee. Zou makkelijk het dubbele kunnen eten elke dag :o.

Dan heb je inderdaad wel vreselijk veel moeite om te eten. Want 3500 kcal valt nog best mee. Zou makkelijk het dubbele kunnen eten elke dag :o.

Mirin

---------- Post toegevoegd Wed 12 Dec 2012 om 20:28 ----------

katjang pedis
moar brinta en/of melk?

Brinta en melk probeer ik inderdaad wat meer van te vreten. Lekker makkelijk weg te krijgen ook.

Weightgainer shake er extra bij werkt voor mij ook, tis alleen zo ****ing duur... :(

Laatst bewerkt:

Je kunt smoothies / vruchtensap gaan drinken. Dat zijn een boel calorieën.

Heb trouwens net m'n eerste training gehad in de cut. Ik merk goed tijdens de training dat ik zo'n 250g koolhydraten per dag minder binnen krijg. Ik voel me minder lekker tijdens de training.

Ik eet niet al te ''schoon'' hoor. Vreet ook geregeld een pizza of een mac donald's weg. Maar tussendoor snickers eten zou mijn eetlust verpesten voor mijn volgende maaltijd. Ik heb al de grootste moeite al mijn maaltijden weg te krijgen.
Hoor vaak dat mensen jaloers zijn daarop, maar ik vind het knap lastig. Denk zelf dat jezelf ''beheersen'' en niet teveel eten makkelijker is dan jezelf overeten.

same problem hier man. moet ook zoooo veel eten. lichaam komt ook van nature niet boven een bepaald vp. sta nu al weer een tijdje op 78kg met 3800-4000 kcal. moet eigenlijk weer gaan verhogen.

kan ook niet altijd al mijn maaltijden opeten. meer eten is voor mij niet te doen/ dan is het ook niet leuk meer. Zit nu al af en toe kokhalzend te eten.

eet ook elke dag wel wat junk aan snicker of hamburger of broodjes maakt voor mij niets uit

Alleen tommie, jij stond, zag ik aan je pics niet heel laag in vet. Dan is cutten toch juist relaxed? Even 2 maandjes wat minder proppen en je staat zo op 8 a 10%.

same problem hier man. moet ook zoooo veel eten. lichaam komt ook van nature niet boven een bepaald vp. sta nu al weer een tijdje op 78kg met 3800-4000 kcal. moet eigenlijk weer gaan verhogen.

kan ook niet altijd al mijn maaltijden opeten. meer eten is voor mij niet te doen/ dan is het ook niet leuk meer. Zit nu al af en toe kokhalzend te eten.

eet ook elke dag wel wat junk aan snicker of hamburger of broodjes maakt voor mij niets uit

520px-Sad-i-know-that-feel-clean-l.png

Zou sowieso helpen als ik eens leerde koken. Vooral overdag eten is een struggle voor mij omdat ik niet graag brood eet. Op mijn school kan je prima eten (bami, kip etc) maar das weer te prijzig.

@dusky, das wel een goed idee opzich. Is nog lekker ook.

Advies van leo1988 opvolgen:

100-200g brinta in een maatbeker doen en er zoveel mogelijk (volle) melk bijdoen tot het drinkbaar is, wel even 5-10 sec roeren met een lepel (langer en het wordt pap

met 100g brinta heb je sowieso wel een halve liter melk nodig, samen zo'n 600 kcals waarvan 30g eiwit.

Of maak gewoon 1 keer per dag zo'n mega shake met bijvoorbeeld:
- halve liter volle kwark
- halve liter volle melk
- 50 gram pindakaas
- 2 bananen
- 150 gram havermout

Is volgens mij al bijna 2000 kcal. Drink je hem in 2x op ofzo..

Of maak gewoon 1 keer per dag zo'n mega shake met bijvoorbeeld:
- halve liter volle kwark
- halve liter volle melk
- 50 gram pindakaas
- 2 bananen
- 150 gram havermout

Is volgens mij al bijna 2000 kcal. Drink je hem in 2x op ofzo..

Kan natuurlijk ook, maar dat vult een stuk meer. Ik kan hier zo elk uur wat van nemen, kost ook vrijwel niks.

Kan natuurlijk ook, maar dat vult een stuk meer. Ik kan hier zo elk uur wat van nemen, kost ook vrijwel niks.

Oke. Ben jij ook zo iemand die moeite heeft met eten of heb je net als ik de hele dag honger?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Ben nu anderhalf maand bezig met me voedingsschema, merk dat ik op hetzelfde gewicht ben gebleven maar heb wel duidelijk spiermassa gewonnen. Zou ik het calorie aantal nog meer omhoog moeten gooien?

wat kan het leven toch simpel zijn

Benen trainen ging lekker vandaag.... met alle oefeningen over me PR heen

Benenfoto, beetje onduidelijk. Zal volgende week een duidelijkere maken

hwfpxc.jpg

Morgen weer een UB dagje, eens zien of ik 3x3x92.5 haal. Dezelfde avond een feest, door naar air en door naar badslet. Neem een pak brinta mee om antigains te beperken. Kan dus geen pwo nemen omdat ik dan zit met een stimdick of peace

Those wheels, hnnnggggg

Terug
Naar boven