- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
**** it..
Besluit staat vast; deadlift pleur ik uit men schema.. Iedere week nieuwe blauwe plekken..
Squat heb ik ook men twijfels over,want de laatste tijd doet men rechterpols raar tijdens squat.
Denk dat het best is dat ik miss eens een maand sqiat skip, om eventueele blessures aan men pols te laten herstellen.

bedoel je al je de stang laat zakken dat ie tegen je schenen komt? Dit heb ik namelijk bijna elke week en dan zit er binnen 5 seconden n bult op mn scheen maar die is dan ook weer verdwenen aan t eind vd training
Bij squat zou ik erop letten dat je niet de gehele oefening in de stang blijft knijpen met je handen in die houding met je polsen verdraaid, maar als je merkt dat de stang goed ligt zou ik mn handen er gewoon 'tegenaan' zetten totdat je hem gaat terugleggen in t rek. Dit voelt bij mij iig stuk beter

borst gaat vooruit, had deze week al 8x60 ipv 5x60 waar ik heel lang op zat.
Enige struggles, scooter is kapot en moet nu half uur heen en half uur terug fietsen naar gym.
Op sommige dagen is dit gewoonweg niet meer haalbaar in combinatie met school.
Morgen hopelijk fiksen en volgende week eens een training posten
![]()
Dit is mijn beginpic van afgelopen woensdag.
. Daarvoor wel nog 3-4 dagen feesten met de klas
.
ik wil alleen maar progressie zien dus commentaar is meer dan welkom.Ik zie 2 x seated cable row staan en dan eens t-bar. Waarom zoveel rows? Do you want some pair of wings??
Vind het verder raar/vaag schema - maar ik ben pro van standaard splits![]()
---------- Post toegevoegd Fri 14 Dec 2012 om 23:34 ----------
zijn er verder ook goede splitschema's te vinden zonder sq/dl? ben op google nml nog geen tegengekomen
nuff said? rug problemen, ik wil even rust omdat ik lichte scoliosis heb. en ja, ik wil dikke lats, ze lopen namelijk vies achter bij mij.
---------- Post toegevoegd Fri 14 Dec 2012 om 23:34 ----------
zijn er verder ook goede splitschema's te vinden zonder sq/dl? ben op google nml nog geen tegengekomen
Dikke lats krijg je vooral van te DL'en. Als je ze er tijdelijk uitlaat is het geen probleem idd, alhoewel ik ze dan eerder gewoon minder zwaar zou doen of volledig rust nemen. Zwemmen is trouwens iets wat erg goed helpt voor scoliose. ( heb dat vroeger ook gehad en door zwemclub te doen is dat er gewoon uitgegroeid)

@ Stiwazz, hoe blijf je zo droog?
@ SPaceman, beest!
@ Chickenkip, maak je progressie? Zoja, ga door. Zonee, wat voor schema wil je eigenlijk? Fullbody, UB/LB, 3daagse split??