Fitness Seller

The battle of the Semi-ecto's

• Topic Starter Topic Starter
Benenfoto, beetje onduidelijk. Zal volgende week een duidelijkere maken

hwfpxc.jpg

Morgen weer een UB dagje, eens zien of ik 3x3x92.5 haal. Dezelfde avond een feest, door naar air en door naar badslet. Neem een pak brinta mee om antigains te beperken. Kan dus geen pwo nemen omdat ik dan zit met een stimdick of peace

dat hair
dem wheels
dat föhn :o

Goede benen. Hoeveel squat je? Wat is je lengte?

Gym Alkmaar denk?

Ik was ruim maandje terug bij de nieuwe locatie en meende dat ze daar dezelfde kluisjes hebben:o.. Oude locatie heb ik ook in een ver verleden getraind haha

Benenfoto, beetje onduidelijk. Zal volgende week een duidelijkere maken

hwfpxc.jpg

Morgen weer een UB dagje, eens zien of ik 3x3x92.5 haal. Dezelfde avond een feest, door naar air en door naar badslet. Neem een pak brinta mee om antigains te beperken. Kan dus geen pwo nemen omdat ik dan zit met een stimdick of peace

hnnngggg dem wheels! zeker nice,

is er nog plaats in dit topic voor mij?

je krachtstats brah :P

bench?

Gisteren eerste afspraak van het LifeLines onderzoek gehad. Gratis hartfilmpje, longfunctietest, zuivere lengtemeting, 10x bloeddruk gemeten en nog wat gedoe. Best interessant. Bleek alleen dat ik mijzelf al die tijd heb voorgelogen, ben maar 1,87. :'( Midget-mode.

Daarna ouderwets borst getraind volgens splitschema. 42kg dumbbells weer eens aangeraakt, wel m'n pols ermee verdoet. '-.-

Eind van de middag benen en buik trainen. Ik wil net zulke lekkere benen als de rest hier... HHHNNNNNGGG

bankdrukken deed ik de laatste tijd 70 kg 3x5 met rippetoe starting strength, maar bench is niet zo hoog en ik doe nu ook incline om meer te focussen op upperchest. verder doe ik geen squats en deadlifts omdat ik last heb van mijn rug. ik train rug nu wel 2x per week met andere oefeningen (t-bar rows, seated cable row etc) omdat boven- en onderrug achterlopen.

Alleen tommie, jij stond, zag ik aan je pics niet heel laag in vet. Dan is cutten toch juist relaxed? Even 2 maandjes wat minder proppen en je staat zo op 8 a 10%.

dat dacht ik vorig jaar dus ook. dacht wanneer ik gewoon ging cutten door onder onderhoud te eten ik vanzelf lekker droog zou komen te staan. verloor wel gewicht en werd slapper maar niet veel droger. was enorm demotiverend. alsof je al die tijd getraind hebt voor een paar kg vocht.

ben nu dus beetje bang dat wanneer ik ga cutten ik weer veel gewicht verlies maar niet eens echt droger word.

---------- Post toegevoegd Fri 14 Dec 2012 om 16:58 ----------

ohja net een prtje van squat 5x110 had nog wel meer ingezeten maar bouw rustig op

en 5x70 smith mp

dat dacht ik vorig jaar dus ook. dacht wanneer ik gewoon ging cutten door onder onderhoud te eten ik vanzelf lekker droog zou komen te staan. verloor wel gewicht en werd slapper maar niet veel droger. was enorm demotiverend. alsof je al die tijd getraind hebt voor een paar kg vocht.

ben nu dus beetje bang dat wanneer ik ga cutten ik weer veel gewicht verlies maar niet eens echt droger word.

dat komt gewoon door low carb. als je dagje highcarb doet lopen je spieren weer vol. 500 kcal deficit op rustdagen, trainingsdagen op of net onder onderhoud doet het prima.

---------- Post toegevoegd Fri 14 Dec 2012 om 16:58 ----------

ohja net een prtje van squat 5x110 had nog wel meer ingezeten maar bouw rustig op

en 5x70 smith mp

Dat herinner ik me ook van vroeger. Weet je hoe dat komt? Je merkt qua definitie/droogheid niet heel veel verschil als je van bijvoorbeeld 15 naar 12% gaat cutten. Daarom lijkt het alleen alsof je vocht en spiermassa verliest, terwijl je eigenlijk gewoon op de goede weg bent. Was ook een keer een artikel over op t-nation.

Dat krachtverlies is vaak wel een indicatie voor spiermassa verlies. Maar 99% zeker dat dat komt omdat je teveel volume bleef doen en niet genoeg at op trainingsdagen. Als je op trainingsdagen rond onderhoud gaat zitten of er boven, rustdagen groot tekort, genoeg carbs na training, volume heel erg verminderd en intensiteit hoog houdt ga je je kracht sowieso houden of zelfs nog vergroten.

staat ja bij mn profiel :p
naja 17j 1m87 80 kg 13% bf (geschat)
ik doe op het moment alleen geen sq/dl i.v.m. rugprobleempjes
bankdrukken deed ik de laatste tijd 70 kg 3x5 met rippetoe starting strength, maar bench is niet zo hoog en ik doe nu ook incline om meer te focussen op upperchest. verder doe ik geen squats en deadlifts omdat ik last heb van mijn rug. ik train rug nu wel 2x per week met andere oefeningen (t-bar rows, seated cable row etc) omdat boven- en onderrug achterlopen.
ik heb je toegevoegd!

Dat herinner ik me ook van vroeger. Weet je hoe dat komt? Je merkt qua definitie/droogheid niet heel veel verschil als je van bijvoorbeeld 15 naar 12% gaat cutten. Daarom lijkt het alleen alsof je vocht en spiermassa verliest, terwijl je eigenlijk gewoon op de goede weg bent. Was ook een keer een artikel over op t-nation.

Dat krachtverlies is vaak wel een indicatie voor spiermassa verlies. Maar 99% zeker dat dat komt omdat je teveel volume bleef doen en niet genoeg at op trainingsdagen. Als je op trainingsdagen rond onderhoud gaat zitten of er boven, rustdagen groot tekort, genoeg carbs na training, volume heel erg verminderd en intensiteit hoog houdt ga je je kracht sowieso houden of zelfs nog vergroten.
true, mijn eerste 6 weken dacht ik waar ben ik mee bezig maar de weegschaal loog niet en de low-carb gaf idd n vertekend beeld. Maar op t einde van mn cut hoefde ik mn abs niet eens meer aan te spannen om echt n srieus 8pack te hebben met zij-strepen. Supercool dus de aanhouder wint ;)

joo bedankt :)

Terug
Naar boven