XXL Nutrition

The battle of the Semi-ecto's

Waarom internet? Als je wat basiskennis hebt van BB kan je dat toch zelf samenstellen?

Heb toch tijd nu, dus zal effe vlug schema 'schetsen' voor je:

Dag 1: alle sets 3x10 (niet tot faal gaan, 1A2 reps van je faal af blijven)
Benen
-Squat of legg press
-legg extensions
-legg curls

Schouders
-Db press/ mp press
-Lat raises
-Reverse lat raises

Dag 2 Zelfde sets en reps van dag 1, ook van faal af blijven
Borst
-Bench press (Db - barr - hier machines vermijden)
-Inc press (db voorkeur - bar - hammer - ..)
-Fly beweging (flatt db fly - incline db fly - pecdeck - cable fly's)

Biceps (2oefeningen)
barbell curl
hammer curl

Dag 3 zelfde als dag 1en2
Rug
-Latt puldown
-T-bar rows/Db rows
-Back extensions
-Deadlift's (als je daar zin in hebt)

Triceps
-Close grip bench press
-Tricep pushdown

Dag 4
Calf's (15a20 reps)
-Donkey raises (als je dit kan in je gym zeker doen)
-Seated calf raises

Onderarmen (15a20reps)
Wrist curls

Abbs
Whaterver the **** you wanna do!

is er ook een manier om er een 3-daagse split van te maken? ik train nml alleen op ma wo vrij. verder neem ik even pauze met squats ivm scoliosis. van die donkey rows had ik nooit eerder gehoord, lijkt me ook goede oefening. voor kuiten doe ik altijd dagelijks 1 set van 100 calf raises bovenaan de trap, is dat ook goed? ik doe dit sinds 3 weken en ik kan nu mijn linkerkuit al aanspannen (wat ik eerst nooit kon). ik zie er nu zelfs een lichte curve in :D maar het liefst train ik maandag borst en biceps (eventueel rug omdat die spiergroep achterloopt), woensdag rug en triceps + buikspier routine en vrijdag benen en buik (eventueel nog 3 setjes pull-ups na benen)

@ Stiwazz, hoe blijf je zo droog?

Puur en alleen maar clean eten. Nergens saus bij en geen snoepjes of gekkigheid.

Groene thee voor vetverbranding, noten voor vetverbrand stimulatie. Zo veel mogelijk wat vet verbrand van natuurlijke producten eten en in je eetschema alleen maar clean producten doen.

Ik sport met mijn opleiding ook nog eens 10 uur per week, denk aan 3 uur spinning achter elkaar, blokuren tennissen en weet ik het allemaal.
Veel cardio dus eigenlijk.
Sinds deze week moet ik ook elke dag 3kwartier fietsen heen+terugweg school.
Bezoekje aan de gym is ook weer 3kwartier fietsen in totaal.
Uitsluitend na school naar mijn stage is ook in total 1,5 uur fietsen op een dag.

Ik kan beter aan wielrennen doen heb ik het idee nadat ik dit getyped heb.

Puur en alleen maar clean eten. Nergens saus bij en geen snoepjes of gekkigheid.

Groene thee voor vetverbranding, noten voor vetverbrand stimulatie. Zo veel mogelijk wat vet verbrand van natuurlijke producten eten en in je eetschema alleen maar clean producten doen.

Ik sport met mijn opleiding ook nog eens 10 uur per week, denk aan 3 uur spinning achter elkaar, blokuren tennissen en weet ik het allemaal.
Veel cardio dus eigenlijk.
Sinds deze week moet ik ook elke dag 3kwartier fietsen heen+terugweg school.
Bezoekje aan de gym is ook weer 3kwartier fietsen in totaal.
Uitsluitend na school naar mijn stage is ook in total 1,5 uur fietsen op een dag.

Ik kan beter aan wielrennen doen heb ik het idee nadat ik dit getyped heb.
Not sure if trolling? Noten voor vetverbrand stimulatie :roflol:

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Not sure if trolling? Noten voor vetverbrand stimulatie :roflol:

Goede vetten stimuleren het verbranden van meer vetten dan je anders doet.

En anders als dat niet zo is.. care a lot, mijn vp% liegt nergens om dus het zal wel goed zijn.

No offence sTiiWaZz maar zou je niet wat hoger moeten zitten met je vetpercentage voor het bulken?

En anders als dat niet zo is.. care a lot, mijn vp% liegt nergens om dus het zal wel goed zijn.

Wil je nou aankomen of afvallen? Noten zijn gewoon een hoop kcal, meer niet. Denk je nou echt dat je door die noten 'extra' vet gaat verbranden, stimuleren of weet ik veel wat. Dat hele clean eten is overrated en in jou geval zelfs stom, omdat je heel erg veel moeite hebt met aankomen.

bron?

---------- Post added 15 December 2012 at 21:26 ----------

Wil je nou aankomen of afvallen? Noten zijn gewoon een hoop kcal, meer niet. Denk je nou echt dat je door die noten 'extra' vet gaat verbranden, stimuleren of weet ik veel wat. Dat hele clean eten is overrated en in jou geval zelfs stom, omdat je heel erg veel moeite hebt met aankomen.

mwah, ken wel wat mensen die zweren bij clean eten omdat ze zich er mentaal beter door voelen. Als je puur kijkt naar macro's maakt het niks uit of je nou je eiwitten haalt uit clean eten zoals kwark, ei en kip of 'ongezond' voedsel

micro's is een ander verhaal

bron?

---------- Post added 15 December 2012 at 21:26 ----------

mwah, ken wel wat mensen die zweren bij clean eten omdat ze zich er mentaal beter door voelen. Als je puur kijkt naar macro's maakt het niks uit of je nou je eiwitten haalt uit clean eten zoals kwark, ei en kip of 'ongezond' voedsel

micro's is een ander verhaal
Ja maar hij geeft het als reden dat hij zo droog is, wat niet klopt. Als hij juist wel wat troep zou eten, kwam hij in ieder geval aan.

Denk idd dat je niet fikse gains maakt als je continu op 8% zit, meer eten denk

Ja maar hij geeft het als reden dat hij zo droog is, wat niet klopt. Als hij juist wel wat troep zou eten, kwam hij in ieder geval aan.

ja ben het eens met je hoor, maar ben unaware hoeveel hij gaint. Sowieso heb ik niet echt een mening over dirty vs clean, zolang je maar je kcals binnenkrijgt. Of dat nou moet door een hoop brinta of door kebab

Ook al zou ik in de cut kiezen voor het eerste natuurlijk

[Link niet meer beschikbaar]

http://www.leerwiki.nl/Effectief_en_gezond_afvallen_door_je_stofwisseling_te_versnellen

---------- Post toegevoegd Sat 15 Dec 2012 om 22:05 ----------

wut?

Toen ik net begon heb ik eens een topiv geopend hoe ik snel meer vet kon krijgen omdat ik onder de 6% zat en al een tijdje depri daardoor was geweest.
Nu onderhoud ik het gewoon, maar gain niet slecht.

yoo hier wil ik ook wel aan meedoen :D hou wel van een beetje competitie

als spaceman mag meedoen, mag ik ook wel meedoen, toch? ben ongeveer zelfde niveau als hem

yoo hier wil ik ook wel aan meedoen :D hou wel van een beetje competitie

als spaceman mag meedoen, mag ik ook wel meedoen, toch? ben ongeveer zelfde niveau als hem

battle of the semi-ecto's

niet battle of the beasts

gtfo met je 95+ droog:D

Waarom internet? Als je wat basiskennis hebt van BB kan je dat toch zelf samenstellen?

Heb toch tijd nu, dus zal effe vlug schema 'schetsen' voor je:

Dag 1: alle sets 3x10 (niet tot faal gaan, 1A2 reps van je faal af blijven)
Benen
-Squat of legg press
-legg extensions
-legg curls

wat een k*tschema. Benen moet je hard aanpakken met compounds, niet met machines.

ik denk dat ik morgen weer rustig aan sq/dl ga opbouwen met rippetoe starting strength. met mijn nieuwe schema die ik samengesteld heb kom ik ook geen ene reet aan, laatste maand 2 kg afgevallen, zit nu op 78 0.0

wat een k*tschema. Benen moet je hard aanpakken met compounds, niet met machines.

Hoeft niet per se, ik was een phaggot en deed tot een paar maanden geleden sporadisch sq en dl. Heb voor me gevoel toch prima benen ontwikkeld door dem extensions

Ook al ontwikkel je niet de geliefde squatreet of peace

Terug
Naar boven