ZiekeBuffel
Cool Novice
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja ik doe squats en deads puur op kracht. Voor je algehele kracht en stabiliteit van je romp en benen zijn ze imo onmisbaar.Hoeft niet per se, ik was een phaggot en deed tot een paar maanden geleden sporadisch sq en dl. Heb voor me gevoel toch prima benen ontwikkeld door dem extensions
Ook al ontwikkel je niet de geliefde squatreet of peace
ik bedoelde eigenlijk zware botten. geen idee hoeveel mn benen meten
ik word uitgesloten
na de examens hardcore squat sessie?![]()
. Zit zo goed als altijd in Gent dan
en sowieso geen volk in de topsporthal.
, kan altijd wel wat uitdaging gebruiken
. Op welk bf% zit je nu trouwens ongeveer?Hoeft niet per se, ik was een phaggot en deed tot een paar maanden geleden sporadisch sq en dl. Heb voor me gevoel toch prima benen ontwikkeld door dem extensions
Ook al ontwikkel je niet de geliefde squatreet of peace
.en mickie ja van mij mag je wel meedoen alleen of je er motivatie uit zal halen? als ik er over 1 jaar zoals jou bij zou staan zou ik super blij zijn..
Wat dacht je van in den blok. Zit zo goed als altijd in Gent dan
en sowieso geen volk in de topsporthal.
Doe trouwens maar gewoon mee, kan altijd wel wat uitdaging gebruiken
. Op welk bf% zit je nu trouwens ongeveer?
@Tommie, buff fysiek man!
rond de 14-15% gok ik, onderste 2 abs zitten onder het vetwat gokken jullie mijn bf trouwens?
merk dat ik best wel veel vocht vast hou en daardoor ook vetter oog. heb wanneer ik even iets minder eet voor 2-3 dagen dat ik dat vocht kwijt ben en dan oog ik ook gelijk 3% droger. vet zit zoiezo net als guess zegt voor 99% op mijn buik. wanneer ik goed aanspan staan aders over schouders en borst
s ochtends bij het opstaan zie je mijn buikspieren ook echt goed en savonds stuk minder

Ikzelf zat te denken aan doorbulken tot eind april, mei juni om van 15% naar 10% te gaan. Ik zie in deze thread veel voor hele korte periodes cutten en dan weer bulken maar lijkt me zelf ook niet zo efficient.