Fitness Seller

The battle of the Semi-ecto's

• Topic Starter Topic Starter
zaterdag veel te veel gezopen, gister als n zombie op mn burostoel gezeten, wilde vroeg nar bed maar slecht ritme kickte in en moeheid was weg dus pas weer tegen 3uur gaan slapen.....vandaag getraind benen en borst, ging toch nog best lekker en heb mn voortdurende kater eruit gezweet. Nu al spierpijn als n malle :o

Gisteren getraind met maxi intense, heerlijke training maar kon niet slapen erdoor + moest werken en vroeg naar school. Amper gegeten vandaag, voelde me slap en k*t. Training dus maar geskipt. Vanaf morgen weer knallen en wegen

Pre work out. never again. heb dit paar keer gehad hele eetlust weg en zo slap als een vaatdoek

Ook maar weer eens wat posten hier. Gisteren redelijke rugtraining gepakt, rustig aan gedaan. DL: 3x12x100 easy mode. Had echt geen energie om zwaarder te gaan, later deze week nog 1RM voor m'n eigen wedstrijd.

Heb een wedstrijd georganiseerd deze week met 3 aparte wedstrijdjes. Spijkerbroek hangen, de grote 3 en de p*ssy variant op de grote 3 (panatta machines). Super fijne prijzenpakketten en alles weten te regelen, dus ik moet zelf wel even meedoen. :D Gok dat de waarde van alle goodies op 700eu zit, dus goed geregeld. :o

Als één van jullie in de gelegenheid is om een avond in Winschoten te komen trainen deze week, dan zijn jullie van harte welkom om deel te nemen aan de wedstrijd. Eerste plaats is op dit moment

BP: 160, DL: 175, SQ: 170
Chestpress: 200, Leg press: 300, High row: 160
Spijkerbroek hangen 19 sec. XD

Spijkerbroek hangen was echt een faal bij die gast, maar goed. Hij weegt ook 100kg.

Gister terug gekomen uit Londen ik neem nog tot zaterdag rust en dan weer knallen een weekie rust is ook niet verkeerd :D

Ziet er goed uit tomiee!

Vandaag eerste front squad gedaan. Fuaaark toch wel een grote aanpassing als je voorheen altijd 'normale' squats doet. Ook dik moet deloaden wel te verwachten maar vond het toch k*t.
Voel ook veel meer spanning in men quads naar de zijkant toe met die front's, miss placebo omdat het eerste x is dat ik deze oefening toe.

Nu twijfel ik wel hoe ik het ga doen qua reps, ik was oorspronkelijk van plan om 5x5 te doen met back squats maar aangezien men pols even het niet toelaat doe ik dus die front's. Zou ik 5x5 doen met die front's of 3x10??

weegschaal tikte trouwens 77.2 aan vanmorgen :)

Ej k*tjes antwoord eens op vetgedrukte stuk aub :)

Ligt eraan wat je doel is hè k*tje. ;)

Ik lees mee!

• Topic Starter Topic Starter
Ej k*tjes antwoord eens op vetgedrukte stuk aub :)

front squats in principe tzelfde behandelen als back squats, blijf toch n compound. Maar voor gewicht op te bouwen vanaf scratch kan t geen kwaad om wat meer reps te doen :)

---------- Post toegevoegd Tue 18 Dec 2012 om 12:30 ----------

ben nu btw 82 kilo, 1 kilo vet erbij en 1 kilo beenspier schat ik. No gains were made in the UB :(

Hoezo houden je polsen het niet? Je polsen zou je in principe niet hoeven belasten met Back Squat.

Thnx om te reageren k*t!

De hoek waarin me polsen zich bevinden + het gewicht die erop steunt zorgt er bij mij voor dat ik er last van heb. In het verleden had ik dus niet, dus daarom even front squats in het schema doen om men pols te laten herstellen.

Doel is massa, dus best wel 3x10 doen waarschijnlijk. (zoals meesterj ook zegt)

Er wordt hier helaas niet heel veel gepost door alle deelnemers. Had toch wel wat meer activiteit verwacht.

Net terug van de sportschool. Borst getraind en 1RM op BP en chestpress gedaan. Viel me behoorlijk tegen. Maar 110 op BP en maar 160 op de chestpress. Balen! In juli had ik npg 125 gebankt. Naja, na de jaarwisseling het voedingsschema maar weer even onder de loep nemen en wat beter op mn eiwitten letten.
Morgen 1RM met squat, hopen dat dat wel meevalt en ik daarop wel naar verwachting presteer. Als dat goed gaat wil ik DL er achteraan gooien. Hoop alsnog de 400 te halen in totaal.

Denk dat het topic pas actief wordt als we allen beginnen met cutten, kan nu wel updaten, maar gebeurt vrij weinig. Vandaag UB en kreeg last van me schouder, dus wat voorzichtig gedaan. weegschaal gaf 87.9 aan op 1 maaltijd. Ben enigszins blij als ik ga cutten, vind mezelf nu ook echt vadsig

Er wordt hier helaas niet heel veel gepost door alle deelnemers. Had toch wel wat meer activiteit verwacht.

Net terug van de sportschool. Borst getraind en 1RM op BP en chestpress gedaan. Viel me behoorlijk tegen. Maar 110 op BP en maar 160 op de chestpress. Balen! In juli had ik npg 125 gebankt. Naja, na de jaarwisseling het voedingsschema maar weer even onder de loep nemen en wat beter op mn eiwitten letten.
Morgen 1RM met squat, hopen dat dat wel meevalt en ik daarop wel naar verwachting presteer. Als dat goed gaat wil ik DL er achteraan gooien. Hoop alsnog de 400 te halen in totaal.

Wat is er in de tussentijd dan gebeurd bro, dat je van 125 naar 110 bent gegaan? En kloppen die stats van je wedstrijd wel? Staat nu 160 bij BP, moet dat niet die chest press zijn?

Dag 5 hier van de cut :D. Gaat wel lekker, niet trainingsdagen op 2200, Trainingsdagen op 2500. Gewicht 88.3-88.3-89.1 vandaag :'). Maar beter binnen exact een week eens kijken, kan iig niet dat ik niet afval met dit aantal kcal. Oog wel al droger dus het lijkt te werken.

Trainen gewoon op niveau, voel wel dat ik naarmate het einde van mijn training nadert ik toch echt kapot zit/de energie echt op is. Nog ff doortrekken tot zondag en dan met kerst refeed :).

Waarom eet je niet wat meer en meer cardio voor meer spierbehoud

Thnx om te reageren k*t!

De hoek waarin me polsen zich bevinden + het gewicht die erop steunt zorgt er bij mij voor dat ik er last van heb. In het verleden had ik dus niet, dus daarom even front squats in het schema doen om men pols te laten herstellen.

Doel is massa, dus best wel 3x10 doen waarschijnlijk. (zoals meesterj ook zegt)

Je houd de stang dus verkeerd vast (of je moet een afwijking aan je polsen hebben maar dit lijkt mij de enige logische verklaring), je polsen dienen als ondersteuning niet als drager. Volgens mij squat je lowbar ofniet? Zorg iniedergeval ervoor dat je pols niet gebogen staat maar recht op de stang zit. En goed knijpen in de stang.

Je houd de stang dus verkeerd vast (of je moet een afwijking aan je polsen hebben maar dit lijkt mij de enige logische verklaring), je polsen dienen als ondersteuning niet als drager. Volgens mij squat je lowbar ofniet? Zorg iniedergeval ervoor dat je pols niet gebogen staat maar recht op de stang zit. En goed knijpen in de stang.

Ja ik doe low bar, handen zet ik niet breed (ongeveer 10 cm van men schouders af). Dat knijpen in de stang werd me net afgeraden (dat deed ik).
Thnx voor de tips, volgende been training zien wat het geeft :)

Waarom eet je niet wat meer en meer cardio voor meer spierbehoud

Omdat ik de laatste tijd gewoon iets minder zin heb in cardio :o. Ga normaal 3x pw lopen, proberen deze week nog 1 à 2x. Ik hou cardio ook liever voor binnen 2-3 weken als extra zeg maar. Zolang ik geen kracht verlies zit dat spierbehoud ook wel goed. Heb eerlijk gezegd meestal weinig last van massaverlies tijdens het cutten. Vormt pas een probleem eenmaal het onder de 10% gaat.

Wat is er in de tussentijd dan gebeurd bro, dat je van 125 naar 110 bent gegaan? En kloppen die stats van je wedstrijd wel? Staat nu 160 bij BP, moet dat niet die chest press zijn?

Geen idee, beetje een motivatiedip gehad een tijdje geleden en niet echt de focus meer gelegd op bankdrukken. Die 125 drukte ik, toen m'n squat en deadlift aanzienlijk lager was.

Denk dat je verkeerd leest met die 160. ;)

Pff, ik kamp met een zware motivatiedip op het moment. Hoe komen jullie aan motivatie als die ver te zoeken is?

Terug
Naar boven