AndroidHealthClinic

The battle of the Semi-ecto's

Ja dat is ook lastig. Mijn vrienden doen niet eens aan fitness, dus dat maakt het nog lastiger. Ik wil in Eindhoven gaan wonen, ik woon nu in Schijndel en dan kan ik misschien wel met een klasgenoot gaan trainen, die qua training geloof ik wel een goede instelling heeft.

De mensen die ik ken die een soortgelijk schema volgen wonen allemaal te ver weg voor mij. Zelf train ik in Delft.

-

Laatst bewerkt:
Gewoon mensen leren kennen waar je traint. Ben zo ook aan de praat geraakt met wat gasten, stellen dan meestal vragen over het squaten& deadliften en heb er zo dus gewoon een trainingspartner bij die er gewoon volledig voor wil gaan en mij dankbaar is voor de nodige info :o + ik heb er nu bijna altijd een spotter bij. De vraag is natuurlijk hoe lang hij het volhoudt :').

Duidelijk :) Thnx voor advies!

Btw: Ik eet weinig groenten, meeste van men vit's haal ik uit supp's zoals opti - men. Kan dit een groot obstakel zijn van het maken van spiermassa?
Ik vraag dit omdat het echt wel ****ing traag gaat bij mij (nee srs echt traag), nu vreet ik gewoon alles wat ik zie (2800-3000kcal) maar dan nog loopt het niet over.. Heb soms de indruk dat ik enkel maar dikker ben geworden met zéér minieme spiergains..

Speel wat met je macros, probeer dat een paar weken en als er geen duidelijk verschil optreed probeer je weer iets anders ;). Het zou ook natuurlijk kunnen dat je TEVEEL vitaminen etc suplementeert en dat je hier iets door word tegengehouden, maar daar heb ik me nog nooit in verdiept dus daar kan ik niet veel over zeggen, volgens mij weet COOLS daar wel het een en ander over. Je zou ook kunnen kijken naar je eiwitbronnen, als jij het grote deel uit niet-vlees producten haalt dan zou je er aan kunnen denken om leucine te supplementeren bij wat maaltijden.

Gewoon mensen leren kennen waar je traint. Ben zo ook aan de praat geraakt met wat gasten, stellen dan meestal vragen over het squaten& deadliften en heb er zo dus gewoon een trainingspartner bij die er gewoon volledig voor wil gaan en mij dankbaar is voor de nodige info :o + ik heb er nu bijna altijd een spotter bij. De vraag is natuurlijk hoe lang hij het volhoudt :').

Ik raak ook vaak in de praat met gasten maar die zijn vaak een stuk ouder dan ik rond de 20/30. Het is niet zo dat ik er nooit naar gevraagd heb want dat heb ik vaak genoeg maar het komt anderen vaak niet goed uit of ze trainen al met iemand met andere doelen. Bij mijn oude gym trainde ik 1x p/w met iemand samen maar daar was geen squatrek dus ben ik er weg gegaan. Begon daar ook met een vriend van me maar die was gestopt. Een vaste spotter hebben is natuurlijk altijd prettig. Het motiveert je ook meer om zwaardere gewichten er tegenaan te knallen.

Ik raak ook vaak in de praat met gasten maar die zijn vaak een stuk ouder dan ik rond de 20/30. Het is niet zo dat ik er nooit naar gevraagd heb want dat heb ik vaak genoeg maar het komt anderen vaak niet goed uit of ze trainen al met iemand met andere doelen. Bij mijn oude gym trainde ik 1x p/w met iemand samen maar daar was geen squatrek dus ben ik er weg gegaan. Begon daar ook met een vriend van me maar die was gestopt. Een vaste spotter hebben is natuurlijk altijd prettig. Het motiveert je ook meer om zwaardere gewichten er tegenaan te knallen.

Begrijpelijk, bij mij zijn het vooral studenten die er trainen waarbij 70% er niet veel van kent. Enkel open tussen 6&10u 's avonds, wat wel ideaal is voor studenten. Je weet nooit iig, als je ergens lang traint leer je wel wat mensen kennen en dan heb je tenminste toch al af en toe een spotter.

Heb geluk dat ik er nu een trainingsmaatje bijheb, hij snapt echter zelf niet waarom ik het geduld heb om samen met hem te trainen en hem alles te leren(niet dat ik er alles van ken). Het scheelt gewoon zoveel als je bij het squaten(of benchen) iemand achter jouw staan hebt, het maakt die mentale grens echt een stuk kleiner.

Begrijpelijk, bij mij zijn het vooral studenten die er trainen waarbij 70% er niet veel van kent. Enkel open tussen 6&10u 's avonds, wat wel ideaal is voor studenten. Je weet nooit iig, als je ergens lang traint leer je wel wat mensen kennen en dan heb je tenminste toch al af en toe een spotter.

Heb geluk dat ik er nu een trainingsmaatje bijheb, hij snapt echter zelf niet waarom ik het geduld heb om samen met hem te trainen en hem alles te leren(niet dat ik er alles van ken). Het scheelt gewoon zoveel als je bij het squaten(of benchen) iemand achter jouw staan hebt, het maakt die mentale grens echt een stuk kleiner.

Precies, ik kom ook wel mensen tegen maar die zie je komen en gaan. Echte volhouders kom je zelden tegen.

Clean bulken, dus geen troep vreten.

Eet zo goed als niets van troep, zit wat te sterk boven men behoefte waarschijnlijk. Doe ik met opzet eigenlijk wat ik wil geen gram spier verliezen door te weinig te eten.

+

En dit is wel k*t; in het weekend ben ik bij men bish dus eet wat de pot schaft.. Heb nu wel 'lean gain' aangeschaft om dit wat te compenseren.

Eet zo goed als niets van troep, zit wat te sterk boven men behoefte waarschijnlijk. Doe ik met opzet eigenlijk wat ik wil geen gram spier verliezen door te weinig te eten.

+

En dit is wel k*t; in het weekend ben ik bij men bish dus eet wat de pot schaft.. Heb nu wel 'lean gain' aangeschaft om dit wat te compenseren.

kan je niet wat brinta nemen bij je bish, als ik bij mn bish ben neem ik af en toe een hoop brinta

en laat dan scheten op de wc

ik vraag ook altijd iemand om mn handje vast te houden bij het squatten. alleen squatten vind ik maar eng :(

Heb ook het liefst een fiks brede kerel achter me tijdens het squatten, des te breder des te geiler uh beter

zit ondertussen op de 80:trollface:

kan je niet wat brinta nemen bij je bish, als ik bij mn bish ben neem ik af en toe een hoop brinta

deed vaak havermout met melk, maar die blunder moest van boven tot onder gekuist worden.. Nu met die lean gain gewoon Bf shaker en vaatwas binnen :)
En die epic shijtpartijen erna heb ik nu ook niet meer.

En Bedoel je als je bij een bish bent? Of zit je nu plots vaste relatie :p

Motivatie is terug!!! Back in the gym, back in the zone!

3x5x165 dl vanuit mijn anus

• Topic Starter Topic Starter
50 reps pullups gedaan, nog wat andere rugoefeningen, om te eindigen met medium-weight deadlifts, 12x100, 8x120, 4x130, 4x140 -> laatste set ging t beste, beste vorm ook
msn_confused.gif

Gvd wat ben ik toch een k*tjanus zeg. Gisteren in de gym, laatste oefening: reverse curl. Bij het eerste setje had ik al last van m'n rechterpols. Ik koos ervoor om het te negeren en door te trainen. Bij het 2e setje al meer last, bij het 3e setje nog meer. En nu heb ik gewoon ****ing pijn in m'n pols, alsof ie zwaar gekneusd is, alleen dan zonder de zwelling. Hopelijk gaat het snel over. Volgende training is schouders/benen. Dus dat wordt ws ongeveer alles van schouders overslaan.

Een echte vent laat scheten onder de deken en wacht dan op het juiste moment om zijn heerlijke aroma's vrij te laten en zijn bish hiermee te verblijden.

---------- Post toegevoegd Thu 20 Dec 2012 om 09:57 ----------

Gisteren poging gedaan tot squaten, had alleen totaal geen energie en er was verder niemand om mijn 1RM te beoordelen, dus kon niet maximaal gaan. :( Met als gevolg dat ik laf heb lopen squaten met veel te veel reps. Wel redelijk spierpijn nu, dus op zich nog niet eens zo'n k*ttraining gehad.

Werd alleen wel chagrijnig door de k*tmuziek. Kan er niet over als ze er gewone radio op zetten waarbij er meer gepraat wordt dan dat ze goede muziek draaien.

Waarom doe je dan niet gewoon oortjes in? Ik kan ook niet trainen op Justin Bieber, dus ik heb gewoon m'n iPhone bij me. Oortjes inpluggen en gaan.

Terug
Naar boven