Fitness Seller

The battle of the Semi-ecto's

• Topic Starter Topic Starter
3fm is altijd meer gelul dan wat anders, klote zender

bij ons hebben ze altijd cd's opstaan met de nieuwste dancemuziek, afrojack david guetta enzo allemaal.....voor te trainen best prima. Soms neem ik mn oortjes mee en zet ik dikke hardstyle op :D

Ik lees ook mee, leuk om te volgen met foto's erbij.

Trouwens Spaceman, hoe heb jij je benen zo weten bij te trekken want ik meen me te herinneren dat ze een jaar geleden echt een aandachtspuntje waren bij de contest.

Nog even mijn jankverhaal van onderaan vorige pagina:

Gvd wat ben ik toch een k*tjanus zeg. Gisteren in de gym, laatste oefening: reverse curl. Bij het eerste setje had ik al last van m'n rechterpols. Ik koos ervoor om het te negeren en door te trainen. Bij het 2e setje al meer last, bij het 3e setje nog meer. En nu heb ik gewoon ****ing pijn in m'n pols, alsof ie zwaar gekneusd is, alleen dan zonder de zwelling. Hopelijk gaat het snel over. Volgende training is schouders/benen. Dus dat wordt ws ongeveer alles van schouders overslaan.

Ik baal er wel echt van joh...

Ik lees ook mee, leuk om te volgen met foto's erbij.

Trouwens Spaceman, hoe heb jij je benen zo weten bij te trekken want ik meen me te herinneren dat ze een jaar geleden echt een aandachtspuntje waren bij de contest.

Meer squaten :D. Je moet er wel rekening mee houden bij die contest stond ik waarschijnlijk aan 8-9% en dan lever ik echt in op mijn benen. Op 11-12% lijken ze sowieso een stukje groter.

Maar bish komt vanavond dus ik ga die Iphone eens meesnoepen naar de gym en eens zien of ik wat betere pics kan nemen :).

Maar vooral squaten dus. Heb echt de ommezwaai gemaakt toen ik een kerel bij mij zag trainen in zo'n loopbroekje, waarbij je je benen dus echt goed ziet en die gast was lekker 10x100 aan het frontsquaten had dikke legs en ik vond het eigenlijk gewoon wel bruut ( jelly dus ). Heb me dan ook zo'n broekjes aangeschaft :o, scheelt eerlijk gezegd wel hopen, je ziet dan ook effectief je benen tijdens het trainen en ik had iedere keer echt iets van potverdomme die moeten groter.

Vaak 2x pw gesquat sindsdien met het magnus ortusson schema ( of iets dergelijks ) Staat hier ergens een topic van op DBB. Was eigenlijk voor DL maar ik heb het toegepast op mijn squat.

Komt erop neer :

W1

4x4x70% 1RM
2x2x80% 1RM
10x70% 1RM

Lukt dit dan is W2 :

4x4x70%
2x80%
2x90%
10x70%

lukt het weer dan doe je

4x4x70%
2x2x90%
10x70%

Als je dit lukt pleur je er 5kg bij en begin je opnieuw met het eerste. Kan ook in stappen van 2,5kg maar meestal lukt die 5kg dan wel. Soms blijf je wat steken maar over het algemeen heb ik hier echt massa en kracht op gepakt, ik squat wel sowieso ATG.

---------- Post toegevoegd Thu 20 Dec 2012 om 10:43 ----------

Nog even mijn jankverhaal van onderaan vorige pagina:

Ik baal er wel echt van joh...

Ik heb ook soms last van mijn polsen. Moet je vandaag terug trainen? Anders dagje rust en normaal is dat morgen wel over. Hou ze wat flexibel ondertussen. Meestal train ik er gewoon door.. De pijn is ook niet erg genoeg om niet te trainen zeg maar. Maar als het dat voor jouw wel is wordt dat idd gewoon keihard benen trainen en delts laten voor wat het is..

Waarom doe je dan niet gewoon oortjes in? Ik kan ook niet trainen op Justin Bieber, dus ik heb gewoon m'n iPhone bij me. Oortjes inpluggen en gaan.

Omdat die muziek zo hard moet zijn dat je net niet meer normaal met elkaar kunt praten. Dat is met oordopjes gewoon k*t. Daarnaast zitten oordopjes mijn verfijnde motoriek vaak in de weg. :'D

Januari wil ik toch echt wel even flink aan m'n benen gaan werken. Ik snap Ruimteman zijn redenatie helemaal, maar ik ga niet in zo'n strak broekje sporten. XD

Vanavond schouders op het programma met touw hangen, Deadlift en High Row erin voor de wedstrijd. HNNNNGGG, sowieso zijn schouders heerlijk om te trainen. Geldt eigenlijk voor alle 'grote' spiergroepen wel.

Laatst bewerkt:
Ik heb ook soms last van mijn polsen. Moet je vandaag terug trainen? Anders dagje rust en normaal is dat morgen wel over. Hou ze wat flexibel ondertussen. Meestal train ik er gewoon door.. De pijn is ook niet erg genoeg om niet te trainen zeg maar. Maar als het dat voor jouw wel is wordt dat idd gewoon keihard benen trainen en delts laten voor wat het is..

Nee ik hoef gelukkig vandaag niet te trainen. Vanavond uit eten. :D Maar hopen dat het morgen wat minder is. Ik laat het wel weten hier.

Omdat die muziek zo hard moet zijn dat je net niet meer normaal met elkaar kunt praten. Dat is met oordopjes gewoon k*t. Daarnaast zitten oordopjes mijn verfijnde motoriek vaak in de weg. :'D

Dan doe je het koord toch onder je shirt door? Heb je nergens meer last van. Maar dat eerste is alleen maar een voordeel. Ben je lekker snel klaar met trainen. :D

Trouwens nog even een verhaaltje dat ik jullie niet wil onthouden. Is een trainingsmaat van mij dinsdagavond overkomen. Enige informatie vooraf. Het meisje in kwestie had ca. 10kg overgewicht en nog een dikkere kop dan ikzelf.

Net de benen getraind.
Dus ik aan het squatten ging goed 180kilo, waarna ik naar de legpress ging, nou prima 330 kilo er aan, komt er een meisje van ongeveer 9jaar oud naast me staan, ik zo: wil je ook een keer?

Waarop het meisje wuift met haar hand en zegt, pff dit is toch helemaal niet zwaar, ik lachen nee klopt dit is niet zo zwaar!! waarop ze zegt JE BENT TOCH GEEN BABY!!! tjoep en weg was ze! wtf hahaha:P

:roflol:

Ik ben ook even over die mentale grens moeten gaan :D. Maar voor mij persoonlijk heeft dat gewoon enorm geholpen. Iedereen doet wel een tanktop of t-shirt en om te lopen flexen maar 80% heeft er een lange trainingsbroek bij. Sinds ik ze effectief kan zien loop ik meer mijn benen te flexen dan iets anders :'). Oogt trouwens nog best bruut als er wat massa op komt :).

Die 1RM wilde al een paar keer niet lukken, dus m'n maat werd helemaal kwaad op zichzelf om alsnog die rep er alsnog uit te persen. Komt dat dikke k*tkind er weer bij staan met haar handen in haar zij en haar buik vooruit. Op dat moment werd hij echt kwaad, schreeuwen tegen dat kind dat ze op moest rotten. :D

Kan me maar één keer bedenken dat ik harder heb gelachen in de sportschool. Een paar jaar terug trainde ik vrij waardeloos, maar goed. Ik was samen met een andere vriend cable flies aan het doen. Er was verder niemand in de zaal, behalve een oudere man met het syndroom van Down en zijn begeleider die er niet veel intelligenter uit zag. Die vriend van me doet dus 8 reps cable flies en bij het (voorzichtig) terug hangen van de handle (noem je dat zo) verdraait hij zijn schouder, dus hij zit me daar pijn te hebben. Komt die Downie eraan en begint 'm keihard uit te lachen. Waarop ik het niet meer had en nog harder begin te gieren/brullen. Uitgelachen worden door een downie, volgens mij is dat nog nooit iemand hier overkomen...

-

Laatst bewerkt:

---------- Post toegevoegd Thu 20 Dec 2012 om 11:13 ----------

Ik doe ook precies dit. Die top40 meuk motiveert mij niet om het onderste uit de kan te halen. Bij mij is het vollen bak hardcore aan en gaan.

Voor mij is muziek gewoon een onderdeel van mijn training, ik baal echt het hardst van allemaal als ik alleen train en mijn mp3 plat is. Hier is het wel vooral dnb :D.

• Like
Waarderingen: Kenn

---------- Post toegevoegd Thu 20 Dec 2012 om 11:13 ----------

Voor mij is muziek gewoon een onderdeel van mijn training, ik baal echt het hardst van allemaal als ik alleen train en mijn mp3 plat is. Hier is het wel vooral dnb :D.

Ik ga de laatste tijd toch wel het hardst op snoeiharde rock. Hebben de luxe om zelf via youtube en dergelijke muziek te kiezen en te draaien in de zaal. Probleem hierbij is alleen dat Jan en alleman met hun klauwen eraan zitten en dat weer zijn uitwerking heeft op mijn mentale gesteldheid.

-

Laatst bewerkt:
500gram afgevallen :(:(
Was te denken, had broodzak op werk laten opstaan.. Was net een steen = vuilbak.

Rammstein door m'n speakersetje van 20 euro. :') Even snel wat vreten wegwerken en dan richting de sportschool.

88.3 in de gym, prima training. nog 3.5 weken redelijk clean bulken en dan richting -7%

Redelijk lekker getraind. Flink geauwehoert en kilo's opgetild, nu dik zijn op de bank.

Eerste rugtraining zonder dl -> op alle oefeningen pr's gemaakt :roflol:
Op de lat pulldown (hammerstrength) wel verkeerde schijven gestoken.. Links zat 35kg - rechts zat 40 kg :clownface:

Merkte het niet want deed kant per kant.

-

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven