MeesterJ
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 500
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gvd wat ben ik toch een k*tjanus zeg. Gisteren in de gym, laatste oefening: reverse curl. Bij het eerste setje had ik al last van m'n rechterpols. Ik koos ervoor om het te negeren en door te trainen. Bij het 2e setje al meer last, bij het 3e setje nog meer. En nu heb ik gewoon ****ing pijn in m'n pols, alsof ie zwaar gekneusd is, alleen dan zonder de zwelling. Hopelijk gaat het snel over. Volgende training is schouders/benen. Dus dat wordt ws ongeveer alles van schouders overslaan.
Ik lees ook mee, leuk om te volgen met foto's erbij.
Trouwens Spaceman, hoe heb jij je benen zo weten bij te trekken want ik meen me te herinneren dat ze een jaar geleden echt een aandachtspuntje waren bij de contest.
. Je moet er wel rekening mee houden bij die contest stond ik waarschijnlijk aan 8-9% en dan lever ik echt in op mijn benen. Op 11-12% lijken ze sowieso een stukje groter.
.
, scheelt eerlijk gezegd wel hopen, je ziet dan ook effectief je benen tijdens het trainen en ik had iedere keer echt iets van potverdomme die moeten groter.Nog even mijn jankverhaal van onderaan vorige pagina:
Ik baal er wel echt van joh...
Waarom doe je dan niet gewoon oortjes in? Ik kan ook niet trainen op Justin Bieber, dus ik heb gewoon m'n iPhone bij me. Oortjes inpluggen en gaan.
Ik heb ook soms last van mijn polsen. Moet je vandaag terug trainen? Anders dagje rust en normaal is dat morgen wel over. Hou ze wat flexibel ondertussen. Meestal train ik er gewoon door.. De pijn is ook niet erg genoeg om niet te trainen zeg maar. Maar als het dat voor jouw wel is wordt dat idd gewoon keihard benen trainen en delts laten voor wat het is..
Maar hopen dat het morgen wat minder is. Ik laat het wel weten hier.Omdat die muziek zo hard moet zijn dat je net niet meer normaal met elkaar kunt praten. Dat is met oordopjes gewoon k*t. Daarnaast zitten oordopjes mijn verfijnde motoriek vaak in de weg. :'D

Net de benen getraind.
Dus ik aan het squatten ging goed 180kilo, waarna ik naar de legpress ging, nou prima 330 kilo er aan, komt er een meisje van ongeveer 9jaar oud naast me staan, ik zo: wil je ook een keer?
Waarop het meisje wuift met haar hand en zegt, pff dit is toch helemaal niet zwaar, ik lachen nee klopt dit is niet zo zwaar!! waarop ze zegt JE BENT TOCH GEEN BABY!!! tjoep en weg was ze! wtf hahaha![]()

. Maar voor mij persoonlijk heeft dat gewoon enorm geholpen. Iedereen doet wel een tanktop of t-shirt en om te lopen flexen maar 80% heeft er een lange trainingsbroek bij. Sinds ik ze effectief kan zien loop ik meer mijn benen te flexen dan iets anders :'). Oogt trouwens nog best bruut als er wat massa op komt
.

Ik doe ook precies dit. Die top40 meuk motiveert mij niet om het onderste uit de kan te halen. Bij mij is het vollen bak hardcore aan en gaan.
.
---------- Post toegevoegd Thu 20 Dec 2012 om 11:13 ----------
Voor mij is muziek gewoon een onderdeel van mijn training, ik baal echt het hardst van allemaal als ik alleen train en mijn mp3 plat is. Hier is het wel vooral dnb.
Redelijk lekker getraind. Flink geauwehoert en kilo's opgetild, nu dik zijn op de bank.