XXL Nutrition

The battle of the Semi-ecto's

Alweer lekker aan de koffie op stage. Vanavond superdude dag, armen en buik. Alleen maar omdat ik m'n trainingsschema over 5 dagen moest uitspreiden.

Waarom "moest" je dat dan?

omdat ik 5 dagen aanwezig 'moet' zijn en ik niet een paar uur aanwezig wil zijn zonder iets te tillen.

Oh je loopt stage in een gym? En mag je dan gewoon trainen tijdens stage? Je kunt ook een 3 daags split nemen en dan gewoon op dag vier weer overnieuw beginnen. Dan train je dezelfde spiergroep wat vaker.

Oh je loopt stage in een gym? En mag je dan gewoon trainen tijdens stage? Je kunt ook een 3 daags split nemen en dan gewoon op dag vier weer overnieuw beginnen. Dan train je dezelfde spiergroep wat vaker.

Geen stage, maar heb zelf die wedstrijden georganiseerd, dus dan wil ik ook aanwezig zijn. Snap je?

---------- Post toegevoegd Fri 21 Dec 2012 om 09:56 ----------

4 daagse split is het minimale dat ik wil doen, dan heb ik een dag voor borst, rug, benen en schouders. 3 daagse split vind ik niet zo.

Whuut ben srs vet heb ik de indruk :roflol:

Bish gisteren: Hoeveel 'dikker' wil je nog worden dan ???
Zal maandag eens pics doen.

Haha. Disregard bish! Acquire aesthetics.

Anyway, het gaat alweer wat beter met m'n pols. Vandaag nog ff rust en dan kan ik maandag weer gewoon sporten.

• Topic Starter Topic Starter
82 kilo, mn abs beginnen langzaam te vervagen

kleine cut in januari dus :o

Of wees een vent en zet je bulk door tot begin april! Denk aan die gains, **** een sixpack.

zo eerste training weer sinds 9 luie dagen haha.

gewichten zijn hetzelfde gebleven daar ben ik wel blij om alleen het was vies benauwd vandaag niet fijn om te trainen...

Net een PWO ingenomen en zometeen volle bak trainen. Nu hoop ik alleen dat ik niet de hele nacht wakker blijf door de PWO, maar dat is een zorg voor later. Heuujjjj

• Topic Starter Topic Starter
Of wees een vent en zet je bulk door tot begin april! Denk aan die gains, **** een sixpack.

hmm, als de kerst voorbij is ben ik weer 2 kilo zwaarder denk ik, al dat vlees is wel epic :cool:

Anders doe ik wel n wweekje low-carb, gewoon om mn ego te strelen als ik daarna in de spiegel kijk :o

Damn, ik ben wel jaloers op die Deadlifts van jullie. die zijn echt wel goed! Ikzelf doe 1 x 140 wat ik al veel vind. Dit met hoger lichaamsgewicht.

Ga effe low carb doen tot nieuwjaar.. Belly wat laten inkrimpen.

Waardeloos

Wekker ging om half 10 aangezien me gym open was tot 12, ben er als een homo doorheen geslapen. Morgen is de gym ook al dicht

fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Morgen weer trainen, kon door kerst en verslapen van gister niet. Vanavond gourmetttt

Hierbij doe ik vanaf heden ook mee.

myphoto.jpg

Terug
Naar boven