XXL Nutrition

The battle of the Semi-ecto's

zo'n Reg Park geïnspireerd full body schema met 5x5 op de compounds (vaak hanteer ik ook andere repranges, altijd 5x5 steekt na een tijdje ook tegen)
3x per week

Training A is

bench
dumbbell row
front squat
side raises
power clean
calves

Training B is

military press
pull ups
dips
stiff legged deadlift
barbell curl
abs

Training A' is

bench
dumbbell row
front squat
upward row
skull crushers superset hammer curls
calves

ene week doe ik ABA', andere week BA'B

Wat voor schema hanteer je?

Ik heb trouwens net schouders/benen getraind.

Ik had net 7 sets squats gedaan (goed verhaal daarover in mijn log) en 1 set walking lunges en toen kwam er een man op mij af die vroeg of ik voor een bepaalde sport trainde, omdat ik zoveel aandacht besteed aan m'n benen. Mensen vinden het gewoon raar als je je benen traint. Dus ik antwoorde: "Nee, gewoon bodybuilding".

Heb al identiek hetzelfde meegemaakt, 2x :o. Vragen ook altijd of ik er nog iets anders naast doe. ( ga wel nog vaak gaan hardlopen, fietsen in de zomer en zwemmen in periodes maar niet dat je daar iets van ziet :o ). Waar ik train zijn er echter wel veel gasten die trainen als ondersteuning voor een andere sport, atlethiek, tienkamp, kogelstoters en sprinters vooral.

ok begin nu met cut, 92kg +/- 15% , minstens door tot eind januari, schema is gewoon ub/lb met beperkt volume, ga op ongeveer 2500 kcals, is in de vakantie nu iets minder. enige wat ik doe is op de bank liggen en 4x per week van de bank 3m naar mijn homegym lopen om te trainen, activity factor van niks :roflol:

ok begin nu met cut, 92kg +/- 15% , minstens door tot eind januari, schema is gewoon ub/lb met beperkt volume, ga op ongeveer 2500 kcals, is in de vakantie nu iets minder. enige wat ik doe is op de bank liggen en 4x per week van de bank 3m naar mijn homegym lopen om te trainen, activity factor van niks :roflol:

t*ring gast, zijn meer dan prima stats. Misschien leuk om wat front foto's te posten nu je echt begint. Wat voor macros reken je?

Vandaag rustdag, morgen nog LB en maandag UB. Dan wegen op de 31ste, 90KG gaat lukken als ik me echt volvreet en dat 2 weken voor de cut is nergens voor nodig. ben net geen 88kg naakt in de ochtend. Gaat zeker 2kg vanaf door Awake op dinsdag, maar mag eens in de zoveel tijd vind ik

Laatst bewerkt:
t*ring gast, zijn meer dan prima stats. Misschien leuk om wat front foto's te posten nu je echt begint. Wat voor macros reken je?

e8ljwj.jpg
k*tbelichting en zoals je ziet vochtig as phuck

250 carbs
210 ewit
70 vet

Haha t*ring, hoe lang ben je? We schelen gewoon zo'n 20 kilo.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

1.87 inmiddels, ik heb ook wel best grote legs. chest is epic weak, stats bij begin cut zijn trouwens

dl 5x150
sq 5x117,5
bp 5x80 :(
mp 5x60

Goede foto en stats, alleen je bench is inderdaad wel uit verhouding. Maar goed je hebt nog genoeg tijd om die bij te trekken ;)

dat bulge, denk dat je net aan 85 op 10% zou staan als je het goed doet. Prima macros, deed jij nou IF?
nee geen if,
vorige zomer stond ik 82 met 13% dus dat zou best nice zijn die 85. ga het wel sloom doen, max 2% per maand.

nee geen if,
vorige zomer stond ik 82 met 13% dus dat zou best nice zijn die 85. ga het wel sloom doen, max 2% per maand.

Ik doe dan wel IF, aim ook op max 2% per maand. 0.5kg per week eraf, zou ik op 500kcal onderhoud zitten per dag, easy. Grote fout wat ik altijd deed was om van de een op de andere dag anders te gaan eten en anders te trainen:o

Ik doe dan wel IF, aim ook op max 2% per maand. 0.5kg per week eraf, zou ik op 500kcal onderhoud zitten per dag, easy. Grote fout wat ik altijd deed was om van de een op de andere dag anders te gaan eten en anders te trainen:o

Same here maar met if sterf ik van de honger, ik moet ontbijten

feestdagen weer voorbij, nu weer volgas op het eten letten en knallen

Voornemen voor 2013: gains! Het wordt tijd dat ik écht breed word.

• Topic Starter Topic Starter
ff training report

ruim anderhalve week niks gedaan

gister maar weer eens gegaan, maar had nog steeds kater van oud en nieuw plus dat ik me ellendig voel omdat mn opa is gestorven zondag:
Squat ging k*t, voelde geen mind-muscle connection max 6x80
Bent-over row tot 4x90
Bench press tot 2x100, die voelde wel erg goed gelukkig
Dips klote want heb al halfjaar blessure aan mn borstbeen, gevoel dat ik scheur
Upright row mwah 4x40
Barbell curl zelfde
Facepulls tot 8x20

vandaag maar weer gegaan omdat ik nergens psierpijn had en me verveelde:
Deadlift redelijk goed, tot 1x160
Military press belabberd kom niet verder dan 2x55
Pull-ups gaat steeds slechter :( lats groeien totaal niet
Goodmornings bij meer gewicht voel ik t niet meer goed in mn hams ???
Incline dumbbell press lekker, goede connectie tot dumbbells van 24kg
CGBP pijn in mn borstbeen max 6x70
Calve raise had geen zin meer, 10x170

Hier ook 1,5 week niets gedaan, mede doordat de gym constant dicht was :(. Maar in die periode wat gecut, refeeds op kerst en nieuw en toch van 89.4->87.7 deze ochtend :D. Gisteren getrained, geen kracht verloren, was wel vermoeiend trainen ( meestal in de cut). Kan niet klagen. Vandaag ook weer 5,5km run die redelijk ging, was toch ook weer 2weken geleden.

@MeesterJ, logisch dat je eerste trainingen na nieuwjaar niet super gaan. Eerst weer wat goed eten, slapen en dan gewoon weer knallen ;-). Beetje motivatie zoeken, mindset doet echt veel, ik had gisteren zoveel zin om te trainen na die 1,5w, dit filmpje heeft me ook echt gemotiveerd :

http://www.simplyshredded.com/espn-...ian-oak-arnold-schwarzeneggers-blueprint.html

Met ingang van komende week weer goed beginnen. Met kerst en oud en nieuw zo waardeloos kunnen eten en trainen. Om van te janken zo erg. :(

Terug
Naar boven