AndroidHealthClinic

The battle of the Semi-ecto's

mwa heb er niet echt last van gehad ben gewoon afgelopen 2 weken wel minimaal 3 keer geweest. beetje alles om de dagen heen plannen:P het k*tte is is dat het weer zo stervens druk nu wordt tot maart ofzo en dan straks in mei ook weer door die goede voornemens en zomerbody's enzo...

Al 5 dagen niet getraind, k*t koorts/griep. krijg mn voeding binnen, maar voel me zo slap en leeg

vandaag 89,6kg , kom van 92 vorige week maar zal grotendeels wel gewoon vocht en lege maag zijn, kracht is ook gewoon nog op peil, wel tijd voor refeed vandaag

hoe ik er nu voor sta

20hoyzk.jpg

15wh4w2.jpg

vp is onbekend

kwaliteit is niet helemaal goed is met me tel gemaakt.

De meest hier hebben een slechte kerstperiode qua training en voeding achter de rug zo te zien haha. Zwaar k*t, maar vanaf maandag weer vol er tegenaan.

al 2 weken geen gym gezien.. Loop de laatste tijd dan ook redelijk pissed rond!
Wist trouwens niet dat in 2 wekend tijd, je lichaam zoveel kan veranderen in de negatieve zin.. Armen zijn duidelijk kleiner geworden (geen creatine genomen) en buik is meer vet op door kert - nieuwjaar voeding.

Hopelijk maandag terug in the gym.

Vandaag 3x10x34kg gepresst dit is de eerste keer dat het me lukte dus de training ging lekker. Ook complimenten gekregen dat het wel goed met me trainingen ga en dat ze me zien groeien :)

hnnnnnnnnnnnnnng 6 dagen niet getraind, PR

Bij mij gaat het ook echt poep. Morgen ga ik weer trainen. En over 2 weken is m'n stage afgelopen en begint het studentenleven weer, dus hopelijk heb ik dan meer tijd. Dan wil ik nog een paar maanden beastmode trainen en bulken, voordat ik ga cutten.

Hnnngg, gelukkig is mn motivatie weer helemaal terug. Gister een arm blasting workout gehad, vandaag schouders afgepoeierd. Ditmaal begonnen met side raises, daarna rear delt row, dan one arm dumbbell upright rows waarbij ik het accent op de zijkant van mijn schouders legde. Als laatst nog 3 setjes dumbbell press. Kracht viel totaal niet tegen! Ook de presses waren sterk ondanks dat mijn schouders al flink moe waren. Alle oefeningen lekker met veel volume (4 setjes, 10-12 reps).
Een maatje waar ik altijd mee trainde wil vanaf morgen weer begonnen. Een gemotiveerde trainingspartner is altijd fijn. Morgen benen trainen.

ben vandaag zo moe. Ze zeggen altijd dat je na de vakantie uitgerust bent. Nou bij mij is het precies andersom heb ook totaal geen zin om vanavond me rug te trainen dus ga een beetje naar motivatie zoeken op het forum nu haha

Kan vandaag ook niet gaan trainen, k*t openingsuren ook..
Dinsdag - woensdag - donderdag zal ook moeilijk gaan :(

Maar week rust genomen, zit nu toch al op 6, nog steeeeeeds grieperig. Heb alleen over 2-3 weken tentamens en kan dan weer paar dagen amper trainen

• Topic Starter Topic Starter
net geweest,

BP 3x100 net niet PR
dips
facepulls
SQ 4x100 PR
BOR

Godver, ik ben ook ziek. Tyfusbende.

Hopelijk allemaal een buikgriepjé, byebye gains..
Ik heb nog een kans om te winnen :D

Ook echt niet, heb dit weekend gratis 7 kg bulkwhey gekregen. GAINSSSSS

Terug
Naar boven