Kenn
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 69
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Diarree gains zijn ook gains. Mocht dat niet werken dan ga ik wel weer trainen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Diarree gains zijn ook gains. Mocht dat niet werken dan ga ik wel weer trainen.

Motivatie is er gelukkig wel nu de tijd nog...
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=131092493
the aesthetic pizza diet van Josef Rakich
eens proberen binnenkort![]()
net terug van eerste training in dit jaar. Na een veels te gezellige jaarwisseling voelde ik dat ik al ziek zou gaan worden. 1 jan tog naar awakenings geweest( oa. met my man Guess). 2 jan heeeeeeleeemaaal naar de klote in de zin van ziek. Die avond in bed liggen ijlen met koorts en deze griep heeft zeker nog 5 dagen aangehouden. Nog steeds ben ik niet 100%. Vandaag eerste training weer gedaan en ging zoals verwacht niet denderend. Gewichten die de eerste 6 reps omhoogschieten dan de 7e in ene epic verzuring en 8 als laatste rep eruit persen.
Toetsen komen er ook aan dus zal nog wel 2 weken beetje aanmodderen blijven. baal er zo van aagezien ik zo fokking goed bezig was
. Fuuuuuck vergeten dat ik nu donderdag looptest moet doen..
Al een jaar geleden dat ik moet lopen fso
Wat kan ik het best doen? Maandag, dinsdag,woensdag nog wat oefenen of gewoon niets doen en een schep jack met dma nemen
Als ik ga oefenen heb ik wel kans op spierpijn natuurlijk..
je kan maandag nog wel ff lopen maar je conditie ofzo is niet te verbeteren in 1 week tijd. Maar oefenen om te lopen? Zit je nu in een rolstoel dan?

Begonnen met IF, ga de eerste paar weken eten tussen 14 en 22 (8 uur window), daarna een window van 6. Ga op trainingsdagen op onderhoud eten wat rond de 2900 zit, op niet-trainingsdagen 20% dus rond de 2400. Blijf in tegenstelling tot voorgaande jaren WEL hetzelfde trainen, ging voorgeen full r*tard trainen met miljarden reps en lager gewicht. Ik aim op zo'n 400-500g gewichtsverlies per week, gaat het sneller ga ik wat hoger in carbs en vice versa.
Neem op aanraden van 2 klasgenoten die beide ook IF doen 10-12g BCAA in voor het trainen als ik fasted train, iets wat zo'n 2-3x per week gebeurt. Cardio is voor heumeus dus dat skip ik (voorlopig).
Zal me maandag even helemaal opmeten, taille zit vandaag na een huge junkdag op 88-89, was in de zomer van 2011 nog rond de 74cm. Gewicht was vrijdag in de gym op 1 maaltijd en met schoenen 87.5 geloof
dis gun b gud