rob91
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.743
- Lengte
- 1m87
Word jij dan zo makkelijk vet?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vrij makkelijk, heb ook wel lang gebulkt. Vanaf april 2012 tot september 2012 was een grote faal, teveel feesten en niet regelmatig trainen. Daarna 4 maanden goed gebulkt, achteraf te hoog in kcals gegaan. Maar ben nu een lekker dikke pad en kan de transformatie of peace maken
soon.jpg
brb droog
brb tanden bleken
brb melanotan 2
brb brb'ing
neeh
Maar als je tijd niet gelopen hebt, en je loopt een x heb je toch spierpijn/verzuring de dag erna? Dat heb ik toch altijd..
Hahha! Niceee
Even een tip met die mela, ga niet boven de 1mg per dag zitten. Liever 0,8 ofzo. Het duurt dan wat langer voor het werkt, maar ga je daarboven dan kun je donker paarse lippen krijgen en een shit load aan moedervlekjes. Been there, done that... Moedervlekken zijn nu weg gelukkig.
Daarna allemaal fatgains e.d. en verrotheid, moet ik dat er weer uitkrijgen voor ik nog 2 maanden epic ga bulken vooraleer mn zomercut begint.
ging slechtIk snap dat nooit echt, niet trainen tijdens tentamens. Ben zelf totaal niet 'hardcore' ofzo, maar als ik een tijdje lekker bezig ben met trainen en voeding dan train ik ook gewoon tijdens een tentamen week. Juist chill, een beetje afleiding en tijd heb je altijd wel.