Fitness Seller

The battle of the Semi-ecto's

Word jij dan zo makkelijk vet?

vrij makkelijk, heb ook wel lang gebulkt. Vanaf april 2012 tot september 2012 was een grote faal, teveel feesten en niet regelmatig trainen. Daarna 4 maanden goed gebulkt, achteraf te hoog in kcals gegaan. Maar ben nu een lekker dikke pad en kan de transformatie of peace maken

soon.jpg

brb droog
brb tanden bleken
brb melanotan 2
brb brb'ing

vrij makkelijk, heb ook wel lang gebulkt. Vanaf april 2012 tot september 2012 was een grote faal, teveel feesten en niet regelmatig trainen. Daarna 4 maanden goed gebulkt, achteraf te hoog in kcals gegaan. Maar ben nu een lekker dikke pad en kan de transformatie of peace maken

soon.jpg

brb droog
brb tanden bleken
brb melanotan 2
brb brb'ing

Hahha! Niceee
Even een tip met die mela, ga niet boven de 1mg per dag zitten. Liever 0,8 ofzo. Het duurt dan wat langer voor het werkt, maar ga je daarboven dan kun je donker paarse lippen krijgen en een shit load aan moedervlekjes. Been there, done that... Moedervlekken zijn nu weg gelukkig.

• Topic Starter Topic Starter
damn, zwaar verkouden met dicht hoofd en keel[pijn
gelukkig vooralsnog geen koorts ofzo

neeh :roflol:
Maar als je tijd niet gelopen hebt, en je loopt een x heb je toch spierpijn/verzuring de dag erna? Dat heb ik toch altijd..

ja je hoeft jezelf ook niet over de kop te lopen toch? maar als je vandaag loopt merk je er donderdag niks meer van hoor. Ik spreek uit ervaring heb 5 jaar atletiek gedaan op hoog niveau en liep 4 a 5 keer per week hard en de volgende training merk je er niet zo heel veel van. En door spierpijn kan je heen lopen.

Hahha! Niceee
Even een tip met die mela, ga niet boven de 1mg per dag zitten. Liever 0,8 ofzo. Het duurt dan wat langer voor het werkt, maar ga je daarboven dan kun je donker paarse lippen krijgen en een shit load aan moedervlekjes. Been there, done that... Moedervlekken zijn nu weg gelukkig.

2 jaar geleden gebruikt man, begonnen op 0.3 en opgebouwd tot 0.7. Paar moedervlekken aan overgehouden

19 uur gevast, feelsgoodman om daarna te eten

Mensen nog getraind ondanks de grote hindernis? "Sneeuw"

Hier in het noorden geen last van sneeuw :D , maar helaas niet getraind. Zit in de afrondende fase van mijn managementstage, dus eigenlijk niet zoveel tijd en energie om goed te kunnen trainen. Zoals het nu lijkt nog even 2 weekjes lui zijn en dan weer trainen oppakken als de stage afgerond is.

lig al paar dagen ziek op bed :mad:

ow gaat niet zo lekker volgens mij bij de meeste lees steeds dat jullie weinig tijd hebben of ziek zijn. Jullie moeten het me niet te makkelijk gaan maken hoor:P ghehe

ik ga maar weer ff me benen en schouders doen.

succes met de stage en beterschap ;)

4 dagen IF gedaan, gaat prima tot nu toe. Volgende week tentamens helaas

IF nu een week volgehouden, nu tot donderdag niet trainen ivm tentamens

2 maaltijden gegeten vandaag, zit rond de 2350-2400 met 190-195g eiwit

Was 2-3 dagen wennen aan het vasten, maar vind het nu superchill

Wat is er gebeurd met iedereen? Haha

Vanmiddag weer benen training gedaan

3x10x leggpress
3x10xlegcurl
3x10xlegextension
3x10xsquat
3x10xseatedcalveraises

En paar buik oefeningen

Weegschaal 74,8 kilograms :D

Drukke periode en zaterdagnacht veel te veel gezopen. Feelsbadman.jpg

vandaag voor t eerst getraind na mn ziekte, voor t eerst iun anderhalve week in feite. En dat terwijl ik rond kerst ook al anderhalve week niet heb getraind. Ben geen stap verder sinds begin december als ik in de spiegel kijk. Toch hier en daar wat krachtwinst, thats it. Vetpercentage hoger dan toen en mn abs al n maand niet getraind, gaat achteruit moet ik zeggen. Ik doe nu een korte cut tot carnaval, trainingen van maximaal n uur en carbcycling. Week voor carnaval paar dagen no-carb, anders kom ik niet in mn pak :o Daarna allemaal fatgains e.d. en verrotheid, moet ik dat er weer uitkrijgen voor ik nog 2 maanden epic ga bulken vooraleer mn zomercut begint.

Vandaag:
shoulder press 6 sets max. 50kg
bench 5 sets max. 90kg :( ging slecht
dips pffff nog steeds pijn aan mn borstbeen
barbell curl ging lekker 21en
BOR max 90 veel reps gemaakt met 50kg

ben dus niet de enige waar t niet goed gaat. tot nu toe 2x getraind in 2013. Heb het zoo druk met mijn tentamens op het moment. Baal als een stekker want oude jaar was ik echt goed bezig. Vanaf maandag ga ik er weer volgas tegenaan.

Ik snap dat nooit echt, niet trainen tijdens tentamens. Ben zelf totaal niet 'hardcore' ofzo, maar als ik een tijdje lekker bezig ben met trainen en voeding dan train ik ook gewoon tijdens een tentamen week. Juist chill, een beetje afleiding en tijd heb je altijd wel.

• Like
Waarderingen: Roth
Ik snap dat nooit echt, niet trainen tijdens tentamens. Ben zelf totaal niet 'hardcore' ofzo, maar als ik een tijdje lekker bezig ben met trainen en voeding dan train ik ook gewoon tijdens een tentamen week. Juist chill, een beetje afleiding en tijd heb je altijd wel.

Heb 5 tentamens deze week van maandag tot donderdag. vandaag van 16-18, was door die sneeuw pas half 9 thuis en ben nu volop aan de bak voor tentamen van morgen (1330-1615) om daarna weer te leren voor woensdag. Geloof mij, ik heb 0 tijd om te leren deze week, laat staan 8 uur slapen

ellende alom dus hier :o

Ik geloof dat de helft van de brah's dit topic niet meer volgt, maar mag ik iedereen die nog steeds geen foto heeft gemaakt vriendelijk verzoeken dat alsnog te doen?

Terug
Naar boven