XXL Nutrition

The battle of the Semi-ecto's

Ik volg het topic nog wel, alleen deze maand even geen tijd. :(

• Topic Starter Topic Starter
scusi brah, zal t meteen ff doen

Zo, morgen laatste mondeling, heb ik weer wat meer tijd voor slapen en andere dingen :clown: Eten ging wel goed laatste tijd, alleen december was een disaster.. Ben nu weer aan het cleanbulken op een ub/lb schema en hoop in juni een mooi beachboy fysique te hebben op 1.86/81/11% ofzo.

@ZiekeBuffel denk dat je iets te optimistisch bent over je stats in de op, op die stats zou je er al als een aardig buffe mofo bij moeten staan ;)

whoppa borst en triceps ook weer gehad

borst
dumbbell benchpress 1 warm up 2x10x14kg 1x9x36kg (pr)
standing cable fly upperchest 3x10x18kg
standing cable fly lowerchest 3x10x32kg
incline dumbbell press 3x10x28kg

triceps
kickback 2x10x10kg 1x10x12kg
triceps cable push down hands backwards 3x10x50kg
tricep cable rope push down 3x10x36kg

holy shit net 88kg, morgen weer lekker bulken, ben in 1 maand tijd 4kg afgevallen, (wel minstens 1,5 vocht etc. maar toch)

Rug en Biceps weer gepakt vandaag ging niet zo makkelijk allemaal was heel snel moe of verzuring net of ik ziek ben geweest ofzo. Morgen benendag

Whoppa benen training ook weer gedaan met als hoogte punt 2 series van 110 kilo squat 10 herhalingen. Dus mag niet klagen ghehe

Whoppa vandaag weer borst en triceps gedaan. Met als hoogtepunt 4x8x36 kilo dumbbell press.

Trouwens waar the f*ck is iedereen in dit topic? Zo is er geen hol meer aan :S

Training een beetje op een zijspoor belandt door enorme drukte met school.. Gister nog wel even benen kunnen trainen. Gewichten waren niet al te indrukwekkend, 3x8 80kg squats. Voelde behoorlijk heavy aan :( . Verder wat setjes leg press, leg curls. Kuiten doe ik nu 3x per week, feels good.

Nice dumbbell presses!

inmiddels 15 dagen IF gedaan, heel af en toe nog honger. afgelopen week BW -0.6 prima dus. Ben weer naar een split gegaan (halfjaar UB-LB gedaan) dus train nu 4x pw. op trainingsdagen 2750, niet trainingsdagen 2350. Train eigenlijk alleen maar fasted. Inmiddels eet ik nu 19/5 soms 20/4 ipv de traditionele 16/8

mijn resultaat na 1 maand cutten, nu weer clean bulken
VIrz3me.jpg

t leven is er inderdaad een beetje uit, maar ik geloof ook dat iedereen ziek is geweest en t druk heeft met school oid.

de winterblues he :o

Maand niet getraind, vandaag terug begonnen.. REDENS/
-Nieuwjaarsperiode
-Examens voorbereiden
-auto ongeval (perto - ik heb niets)
-veel papierwerk door dat ongeval

Eindelijk terug beginnen.. Ben wel 2kg afgevallen spijtig genoeg :( vind mezelf te vet (17%+-) dus eerst cutten door hulp van eca stack om niet teveel tijd te verliezen en dan cleanbulken tot 'x'

jammer want de winter is juist om te bouwen altijd.
Vandaag weer lekker rug Schouders en Biceps gedaan.
Training ging wel lekker niet echt iets bijzonders over te melden.
Nu heb ik 2 welverdiende rust dagen :D

the veins are cominggggg, 23 uur gevast vandaag

geen honger

maximize intense, not even once

ik denk dat ik weer beter ben, vandaag voor t eerst geen duizeligheid enzo bij mn training :)

BOR 6 sets max 90
SQ rustig aan had last van mn knie max 80 wel veel reps
side raises voor dem joocy delts
CGBP iets achteruit gegaan max 70
BP achteruit gegaan max 80 [Afbeelding niet meer beschikbaar]
reversegrip BP chille oefening voor upper pecs hnnngg

maandag voor t eerst sinds lange tijd weer getraind. eindelijk klaar met tentamens. deze week weer t trainen opgepakt. Volgende week begint eindelijk vaste ritme weer met school. Heb altijd zodra ik het ritme van school kwijt ben, dan verslonst mijn eetschema en trainen.

maandag dus borst, hier wat hoogtepunten(eerder laagte punten):
bench tot 6x95 yes mad normaal 100
db incline bench tot 7x36 geloof ik

zoals verwacht kracht stukje omlaag gegaan. Uit ervaring weet ik dat dit binnen 1-2 week terug op niveau is net als mijn lichaam.

Ben een raar eigen verzinsel aan het doen: 15 dagen bulken gevolgd door 10 dagen cutten. Met een push/pull schema. Fysiek wordt beter, houd het eten ook goed vol. Sinds 7 januari echt weer serieus bezig, na 2 jaar vreselijk stom bezig te zijn geweest. Ben benieuwd hoe lang ik het volhoud.

Terug
Naar boven