Maximum Effort
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.877
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

good luck brah
ik zit al de hele week in een calorie-deficit van 500 per dag omdat ik anders niet goed in mn carnavalspak kom
ben van plan om over paar weekjes nog 2 maanden te gaan bulken, en 4dagen per week te trainen ipv 3...kijken wat dat oplevert. Zou ik dan beter fullbody doen of split?
wat heb je aan met cv dan?
en 4x pw trainen sws split
oke, ik zal er eens naar kijken. Split van sep tot dec heeft nou niet heel veel soeps gedaan voor me dus ben wel benieuwd naar n ander schema
Goed bezig brah. Carnaval staat voor de deur en ik ben een Brabander, dus het heeft voor mij geen zin om nu te gaan cutten. Maar daarna begin ik met roaccutane, dus dan mag ik toch niet meer drinken. Perfect moment om te starten met cutten. Shredded as fuark voor de zomer. Diced abs. Bitches be mirin'. Heb nu al zin in de eerste resultaten. Ik ga het deze keer ook anders aanpakken. Niet meer met een vast voedingsschema, maar meer volgens het IIFYM principe. Matt Ogus heeft me ervan overtuigd dat dat the way is.