AndroidHealthClinic

The battle of the Semi-ecto's

alweer 2 trainingsdagen erop zitten. en ze gingen lekker :D morgen maar weer is benen. ga nu ff flink bulken (dus eten tot het er weer uit komt) en over een maand of 3 maar weer de vetjes eraf trainen om keihard de zomer in te knallen :D

Zo jongens, ben ruim een maand uit de running geweest, maar nu ga ik weer beginnen. Voeding ga ik nu nog niet afmeten. Over een paar weken begin ik met cutten voor de zomer. Een week of 15 cutten en dan een week of 4 op onderhoud, zodat ik tijdens de vakantie niet meteen een dik varken wordt. Ik heb nog niet echt voldoende massa naar mijn mening, maar ik wil voor de zomer shredded zijn, dat is mijn eerste prioriteit. Dus ik doe nu een vrij lange cut, voor mijn doen iig en dan hoop ik <10% uit te komen. Mijn "record" tot nu toe is 12% (afgelopen zomer). Mijn stage is afgelopen, dus ik heb nu weer tijd om beestachtig te trainen.

• Topic Starter Topic Starter
good luck brah

ik zit al de hele week in een calorie-deficit van 500 per dag omdat ik anders niet goed in mn carnavalspak kom :o

ben van plan om over paar weekjes nog 2 maanden te gaan bulken, en 4dagen per week te trainen ipv 3...kijken wat dat oplevert. Zou ik dan beter fullbody doen of split?

good luck brah

ik zit al de hele week in een calorie-deficit van 500 per dag omdat ik anders niet goed in mn carnavalspak kom :o

ben van plan om over paar weekjes nog 2 maanden te gaan bulken, en 4dagen per week te trainen ipv 3...kijken wat dat oplevert. Zou ik dan beter fullbody doen of split?

wat heb je aan met cv dan?

en 4x pw trainen sws split

euhm nee, gewoon n astronautenpak :rolleyes:

ja ik dacht aan Ma/Di en Do/Vr

puur voor gains is ub/lb wel beter, maar veel mensen vinden daar niks aan

oke, ik zal er eens naar kijken. Split van sep tot dec heeft nou niet heel veel soeps gedaan voor me dus ben wel benieuwd naar n ander schema

zo lekker 2 welverdiende rustdagen weer na een week maximaal te hebben getraint. Om zaterdag weer te kunnen knallen :D

vandaag rack pulls gedaan met 180

leg extension met tenen naar buiten voor de teardrop, resultaat: krakende knieën :(

MP verschillende breedtes met 50 kilo

pendlay rows 70 kg

Train sinds een week weer met een vierdaagse split ipv UB/LB. train dan ook 4x ipv 5x wat me veeel chiller uitkomt. heb nu 25 dagen IF gedaan, onlangs kcal wat opgeschroefd omdat het te snel ging (1.4kg in 1 week eraf). Eet zo'n 80% 'clean' en hou dagelijks zo'n 3-400 kcals over voor troep

vandaag 150g ijs hnnnnng, doe ook nog geen cardio en kracht is hetzelfde gebleven

heb al wat pics gemaakt van week 1 en week 3, zal rond week 8 een slideshow oid maken

Goed bezig brah. Carnaval staat voor de deur en ik ben een Brabander, dus het heeft voor mij geen zin om nu te gaan cutten. Maar daarna begin ik met roaccutane, dus dan mag ik toch niet meer drinken. Perfect moment om te starten met cutten. Shredded as fuark voor de zomer. Diced abs. Bitches be mirin'. Heb nu al zin in de eerste resultaten. Ik ga het deze keer ook anders aanpakken. Niet meer met een vast voedingsschema, maar meer volgens het IIFYM principe. Matt Ogus heeft me ervan overtuigd dat dat the way is.

Goed bezig brah. Carnaval staat voor de deur en ik ben een Brabander, dus het heeft voor mij geen zin om nu te gaan cutten. Maar daarna begin ik met roaccutane, dus dan mag ik toch niet meer drinken. Perfect moment om te starten met cutten. Shredded as fuark voor de zomer. Diced abs. Bitches be mirin'. Heb nu al zin in de eerste resultaten. Ik ga het deze keer ook anders aanpakken. Niet meer met een vast voedingsschema, maar meer volgens het IIFYM principe. Matt Ogus heeft me ervan overtuigd dat dat the way is.

Hnnnng dat feel when losing fat and mantaining strength. Ga mezelf volgende week ontharen ( hele borst zit vol). Zag vandaag met schouders steeds meer en meer aders, feelsgoodman

Net 4 broodjes ei en zo kip tandoori, later op de avond 150g ijs

moet kcalvrije aardbeiensaus kopen

nuuuuu

Every day is upper body day!

Carnaval doet m'n voeding en training geen goed. :P

Terug
Naar boven