Fitness Seller

The battle of the Semi-ecto's

zo maar weer UB doen.. en dan kijken wat het weekend me weer brengt. zit te twijffelen om een ub/lb te gaan doen of gewoon 5 daagse split...

heerlijke training gehad.

borst
dumbbell press 3x8x36kg 6x38kg(PR)
incline dumbbellpress 3x8x28kg 1x10x28kg (wilde 30 doen maar die was kwijt?)

rug
pull ups 3x10x 1x6x
cable row 4x8x63,5kg

schouder
dumbbell side raise 3x10x10kg

triceps
3x10xdips

biceps
preacher dumbbell curls 3x10x12kg

en nu ben ik dood xD

Laatst bewerkt:
Ben effe out geweest door k*t toestanden thuis.. Sinds nieuwjaar miss 3 keer getraind ???
Normaal ging ik k*tten maar ben nu al 2 kg afgevallen door NIET te trainen.
Nu twijfel of ik eens 2 weken moet cleanbulken om terug de kwijtgespeelde spier aan te zetten of is dit niets?
Dan maar direct cutten?

• Topic Starter Topic Starter
ben 3 kilo lichter na 5 dagen carnaval door 5u per nacht te slapen, 1 a 2 keer per dag te eten en elke dag 25 bier achterover te slaan :o

Ja ik moet mezelf ook nog maar eens gaan wegen en meten. Kijken naar de laatste stats. Ik begin maandag met cutten.

Dan heb ik 15 weken om te cutten en 4 weken op onderhoud, voor de vakantie. Dat moet genoeg zijn om ripped to shreds te worden.

Geschatte cut macros:

200g eiwit
65g vet
290g koolhydraten

Maakt 2415kcal, een tekort van ruim 500kcal. Ik ga afvallen volgens IIFYM.

@ThePreacher: mijn geringe ervaring heeft me geleerd dat je beter kan gaan cutten, want aan 2 weken bulken heb je niets. Bulken moet je maanden doen, niet weken.

Fuark! Ik wil gaan beginnen met roaccutane, vanwege de acne in mijn gezicht. Dus ik vandaag naar de dermatoloog, blijken m'n leverwaarden ****ed up te zijn. Dus over 3 weken opnieuw een afspraak en tot die tijd geen supplementen! :(

Ik gebruik trouwens dagelijks de volgende supplementen, weet iemand welke invloed kunnen hebben op je lever?

Vitamine D3, 5000iu (dit is denk ik de boosdoener)
L-Arginine, 3-6g
Creatine, 5g
BCAA's, 5-15g

nog maar 4,5 kg groeien en heb me doel gehaald :( maar weer een nieuw doel stellen dan:P

kunnen we in maart ofzo geen tussentijdse update of tussenstand doen ofzo?

haha kan maa rik sta er bizar slecht voor

weeg nog maar 80 :$

Fuark! Ik wil gaan beginnen met roaccutane, vanwege de acne in mijn gezicht. Dus ik vandaag naar de dermatoloog, blijken m'n leverwaarden ****ed up te zijn. Dus over 3 weken opnieuw een afspraak en tot die tijd geen supplementen! :(

Ik gebruik trouwens dagelijks de volgende supplementen, weet iemand welke invloed kunnen hebben op je lever?

Vitamine D3, 5000iu (dit is denk ik de boosdoener)
L-Arginine, 3-6g
Creatine, 5g
BCAA's, 5-15g

Ben zeker geen expert op dit gebied maar wordt er niet aanbevolen om vitamine D3 bij 5000iu om de dag te nemen?

Ik meld me bij deze weer aan om actief deel te nemen aan dit topic. Heb door het afronden van stage helaas geen tijd gehad om in januari te sporten. Ben vorige week weer begonnen met trainen en heb elke dag last gehad van spierpijn. :D Nu zaak om de draad weer op te pakken.

Ga tot de FIBO een 4daags splitschema met 3x12 gebruiken. Ga iets meer de nadruk leggen om uithoudingsvermogen dan op pure kracht. Heb gemerkt dat ik na 8 herhalingen moeite heb met de laatste 4, dus ik ga de komende weken nog lang genoeg last houden van de dagelijkse spierpijn.

Heb gisteren m'n maten even opgenomen.

Schouders: 123
Borst: 107,5
Bovenarmen: 38
Middel: 91
Bovenbeen: 58
Kuit: 37

BW: 93,1 kg

Ben dus een beetje (veel) aangekomen, maar het is niet voor niets geweest. Heb m'n stage naar alle waarschijnlijkheid ruim voldoende afgesloten. Heb volgende week het eindgesprek. Ik ben benieuwd hoe het ervoor staat bij de rest. Hoe staat het ervoor met PR's en overige stats?

Ben zeker geen expert op dit gebied maar wordt er niet aanbevolen om vitamine D3 bij 5000iu om de dag te nemen?

Ja klopt, maar ik dacht dat het in de winter geen kwaad kon, omdat je dan toch al bijna geen zon ziet. Blijkbaar wel dus. Dus nu maar ff er vanaf blijven.

Anyway, vandaag eerste dagje cutten. Heb een tijdje niet op m'n macro's gelet, dus het is wel weer ff wennen. Ik mag vandaag alleen nog een bak kwark eten. :D Maar lange termijn visie. In de zomer ben ik shredded as fuark. Deze week ff naar de gym voor een huidplooimeting.

benen training ging goed gister dus waarsschijnlijk was het alleen een verrekking in me hamstring.

calve raises 3x15x54kg
legpress 10x140kg met rust superset van 10x100 ertussen
legcurl 3x10x60kg
leg extension 3x10x54 kg
squat ding was te lang bezet moest ik dus helaas laten schieten...

en diverse buik oefeningen.

zo weer borst en triceps.

K*t, had gisteren een redelijk pomp in m'n triceps. Had eigenlijk een foto moeten maken als proof, maar dat ben ik natuurlijk weer vergeten met m'n alzheimerkop. :/

Straks rug, biceps en half uur op de crosstrainer. Lig al de hele dag een beetje te xboxen en tussendoor beetje shit uitwerken voor school, dus kan wel wat beweging gebruiken.

wengstertje gaat ons verslaan!

ik ben nu bezig met priority training, concentreer me de komende weken volledig op de V-vorm. Delts en lats. Veel werksets. Andere spiergroepen minder vaak en achteraan in de training. Ben benieuwd...

**** mensen. 15,8% vet (bicep 5mm, tricep 10mm, subscapulair 12mm, zij 11mm). Dat wordt hardcore cutten. Morgenochtend ff op de weegschaal gaan staan voor m'n gewicht. Maar het slacken in januari heeft me geen goed gedaan iig. Vet erbij, spiermassa eraf. Niet meer doen.

Maar al kost het me tot het eind van de zomer, ik wil sowieso 10% of minder bereiken. 9% vind ik wel een mooi getal.

K*t, had gisteren een redelijk pomp in m'n triceps. Had eigenlijk een foto moeten maken als proof, maar dat ben ik natuurlijk weer vergeten met m'n alzheimerkop. :/

Straks rug, biceps en half uur op de crosstrainer. Lig al de hele dag een beetje te xboxen en tussendoor beetje shit uitwerken voor school, dus kan wel wat beweging gebruiken.

alzheimerkop :eek: maar die pomp is altijd lekker ja helaas als ik thuis ben is tie vaak al weg om een fototje te schieten maar in de sportschool een foto maken vind ik weer too much xD

wengstertje gaat ons verslaan!

ik ben nu bezig met priority training, concentreer me de komende weken volledig op de V-vorm. Delts en lats. Veel werksets. Andere spiergroepen minder vaak en achteraan in de training. Ben benieuwd...

mwa ik wil niet te vroeg juichen hebben nog een lange weg te gaan tot het zomer is. Ik heb periodes dat ik hard ga maar ik kan soms ook opeens weer stil vallen :P

Misschien een beetje lullig om hier te melden, maar bodybuilding staat voorlopig helemaal op hold. Ben begonnen met kickboksen 2-3 keer week, bevalt super. Je bouwt conditie op, leert een beetje vechten. Goede school en super leraar die je elke training helemaal afbeult :D Sinds ik ben begonnen zit ik lekkerder in mn vel, goede eetlust, echt een hele vooruitgang.
Wil nog wel 2 daagjes fitness erbij proppen, vooral ondersteunend en om mijn armen een beetje groot te houden (yes beachboy :o)

Ik kickbox/mma ook 2x pw en lift 4x pw, is best te combineren hoor

Cut is begonnen :)
Massa inkopen gedaan vandaag: kip, havermout, brocolli, amandelmelk, groene boonen, pindanooten, ...

Hopelijk loopt het goed. Ik begin met 2400kcal.

Terug
Naar boven