Maximum Effort
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.877
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Fuark! Ik wil gaan beginnen met roaccutane, vanwege de acne in mijn gezicht. Dus ik vandaag naar de dermatoloog, blijken m'n leverwaarden ****ed up te zijn. Dus over 3 weken opnieuw een afspraak en tot die tijd geen supplementen!
Ik gebruik trouwens dagelijks de volgende supplementen, weet iemand welke invloed kunnen hebben op je lever?
Vitamine D3, 5000iu (dit is denk ik de boosdoener)
L-Arginine, 3-6g
Creatine, 5g
BCAA's, 5-15g
Nu zaak om de draad weer op te pakken. Ben zeker geen expert op dit gebied maar wordt er niet aanbevolen om vitamine D3 bij 5000iu om de dag te nemen?
Maar lange termijn visie. In de zomer ben ik shredded as fuark. Deze week ff naar de gym voor een huidplooimeting.K*t, had gisteren een redelijk pomp in m'n triceps. Had eigenlijk een foto moeten maken als proof, maar dat ben ik natuurlijk weer vergeten met m'n alzheimerkop. :/
Straks rug, biceps en half uur op de crosstrainer. Lig al de hele dag een beetje te xboxen en tussendoor beetje shit uitwerken voor school, dus kan wel wat beweging gebruiken.
maar die pomp is altijd lekker ja helaas als ik thuis ben is tie vaak al weg om een fototje te schieten maar in de sportschool een foto maken vind ik weer too much xDwengstertje gaat ons verslaan!
ik ben nu bezig met priority training, concentreer me de komende weken volledig op de V-vorm. Delts en lats. Veel werksets. Andere spiergroepen minder vaak en achteraan in de training. Ben benieuwd...

Sinds ik ben begonnen zit ik lekkerder in mn vel, goede eetlust, echt een hele vooruitgang.
)