MuscleMeat

The battle of the Semi-ecto's

Zo wordt het wel steeds makkelijker om te winnen... Hoeveel doen er nog wel serieus mee dan? :P

Ik doen men best :p

• Topic Starter Topic Starter
ik ben ook nog serieus

Guess ook lijkt me

van de helft komen er geen posts meer hier :o

misschien hebben ze geen tijd om te posten (24/7 in de sportschool) en komen ze als beesten tegen de zomer terug.

laten we het hopen ja :P

bij mij stond t ook op n lager pitje moet ik zeggen, geen progress meer gemaakt sinds begin december, maar nu nog n bulk tot in april en dan strakke cut, we zien t wel

Misschien dat we vaker trainingen hier kunnen posten?

Ik focus nu dus op V-vorm paar weken, ma/vr veel pullups side raises/upright rows, facepulls etc en op de woe bor/deads, borst +armen. Legs ff wat minder aanpakken omdat die begonnen voor te lopen. Ga nu 1x per week benen erbij doen moet nog ff kijken op welke dag

Ik post nog regelmatig hier, niemand let op mij. :'|

Maarre wtf gasten. Ik heb in december maar 5 keer getrained wegens allerlei omstandigheden en in januari helemaal niet vanwege gebrek aan zin en tijd. In januari heb ik ook niet op m'n voeding gelet. In december heb ik een paar weekjes gecut.

Ik heb dinsdagmiddag m'n vetpercentage op laten meten, dat kwam op 15,8% uit. Heb me vanmorgen gewogen, dat kwam op 81kg uit. Dat zou betekenen dat ik 68,20kg vvm en 12,69kg vvm zou hebben.

Laatste meting was op 10 december, aan het einde van m'n bulk. Toen zat ik op 15,5% vet bij 83,5kg, wat neerkomt op 70,56kg vvm en 12,94kg vet. Dat zou betekenen dat ik 1,87kg spiermassa, een groot deel van wat ik gewonnen heb in m'n bulk, ben kwijtgeraakt in de maand dat ik niets heb gedaan. WTF? Ik heb niet echt veel definitie in m'n buik, maar ik weet niet of ik dit moet geloven. Willen geloven doe ik in elk geval niet. Ik denk dat ik het maar bij de weegschaal en de spiegel ga houden en die huidplooi metingen maar laat zitten.

Zou je er niet teveel druk om maken. Je vetpercentage is gelijk gebleven en je bent waarschijnlijk wat vocht kwijt en een beetje spier.

Ik ben nu ook 2kg lichter als normaal door weinig trainen en eten. Ik weet wel dat deze 2kg er binnen 2 weken weer op zit als ik deftig eet. Dat betekent niet dat ik 2kg pure spiermassa gain wanneer ik dat nu doe

Thanks. Ook al weet ik het ergens in m'n achterhoofd wel is het toch goed om van iemand anders te horen. :)

Ec?

waar hal je de efedrine Guess? Is dat niet illegaal tegenwoordig?

In NL wel ja, zou eerst met klasgenoot naar belgië gaan, maar kan het nu regelen van iemand in de gym

inb4 is clen

Waar ging je gaan in belgie? Ik ben belg en het is best moeilijk goeie troep te vinden hier.
In sluis kon je vroeger best veel vinden, maar die tijden zijn ook voorbij.

kan iemand mij vertellen wat ec stack is? ???

ga maar weer is borst en triceps pakken heb nu vakantie en probeer 6 keer te gaan deze week:P

Waarschijnlijk efidrine, een soort rattengif blijkbaar dat dient als fatburner.

Anyway, ben nu 5 dagen bezig met cutten, definitie in abs begint nu al beter te worden. Ben benieuwd hoe dat over 15 weken is. :D

Waarschijnlijk efidrine, een soort rattengif blijkbaar dat dient als fatburner.

Anyway, ben nu 5 dagen bezig met cutten, definitie in abs begint nu al beter te worden. Ben benieuwd hoe dat over 15 weken is. :D

ow okee thnx :D

misschien heb je dan wel killer abs joh :P

training vandaag ging wel redelijk tot lekker.

borst
dumbbell benchpress 3x10x36kg
low incline fly 3x10x18kg
incline dumbbell press 3x10x28kg (wilde laatste 2 series 30 doen maar kon maar 1 30kg dumbbell vinden...)

triceps
3x10x10kg kickback
3x10xdip

ik ben ook nog serieus

Guess ook lijkt me

van de helft komen er geen posts meer hier :o

Zit helaas niet meer 24/7 achter de pc aangezien mn stage alweer voorbij is, dus nu weer druk met student zijn enzo. Heb nog 5kg bulk whey (graties gekregen) op te maken voordat ik serieus ga cutten. Dis gonna be good.

Ik ben nog wel super cereal trouwens. De maand januari vergeten we, maar ik ben wel serieus.

Terug
Naar boven