MuscleMeat

The battle of the Semi-ecto's

Helaas me training van vandaag moeten laten schieten had geen zin om door die sneeuw en kou naar de sportschool te gaan dus dat word deze week toch maar 5 keer :(

gewicht nog steeds boven de 80kg, vet% gaat op prima tempo omlaag. Vanaf dinsdag aan de EC stack hnnng

training ook weer gehad vandaag.

rug
pull ups 3x10x 1x6x
bent over row 3x10x35kg
latt pulldown 3x10x63,5kg
bent over cable raise 3x10x13,5kg

biceps
preacher curls 1x10x12kg 2x10x14kg
21's (laag,hoog,hele/smal,midden,breed) 3x25kg

morgen borst training doen in sportschool straatweg met een maatje ik had gehoord dat je daar losse lessen voor 3,50 kan nemen ofzo. en aangezien bij mij Fit For Free geen losse lessen kan nemen.

weten jullie misschien een goede whey protein? de mijne is bijna op en aangezien deze leverancier er mee is opgehouden. (nutrition24) ben ik op zoek naar een goede niet al te dure whey.

• Topic Starter Topic Starter
power supplements

Bij één van de boardsponsoren zit je altijd wel goed qua whey (Sportfood, Bodyenfitshop, Powersupplements, XXLNutrition).

Is er al een slot op de pot? Wil best meedoen :-)

Vanmorgen op de weegschaal gestaan, precies 0,5kg afgevallen. Dus ik loop mooi op schema. :)

Ben alleen wel half ziek, beginnend griepje. Is al een paar dagen, dus vandaag ff geen gym. Zonde, want ik wilde vandaag een zieke squat sessie gaan doen.

Gebruiken er hier nog meer mensen myfitnesspal?

Laatst bewerkt:
Damn, heb net iets doms gedaan. Ik was net m'n lunch voor morgen aan het klaarmaken, het is pastasalade geworden. Met spinazie, tonijn, zongedroogde tomaatjes, olijven, peper, zout en italiaanse kruiden. En ik besloot dat ik ook dressing nodig had. Dus wat doe ik? Twee theelepels olijfolie, dat is dus 27g vet. Nu zit ik al op 50 ****ing gram vet voor morgen, alleen uit de lunch. Goddamnit. Nu moet ik de rest van de dag zowat vetvrij gaan eten, want ik kan het er ook niet uithalen natuurlijk.

35563474.jpg

T-t-t-tripple post!

Damn, heb net iets doms gedaan. Ik was net m'n lunch voor morgen aan het klaarmaken, het is pastasalade geworden. Met spinazie, tonijn, zongedroogde tomaatjes, olijven, peper, zout en italiaanse kruiden. En ik besloot dat ik ook dressing nodig had. Dus wat doe ik? Twee theelepels olijfolie, dat is dus 27g vet. Nu zit ik al op 50 ****ing gram vet voor morgen, alleen uit de lunch. Goddamnit. Nu moet ik de rest van de dag zowat vetvrij gaan eten, want ik kan het er ook niet uithalen natuurlijk.

haha k*t he dat soort dingen

edit: c-c-c-c-combobreaker

• Topic Starter Topic Starter
is toch niet erg? ik vreet ook veel vet en wordt niet vetter ervan :trollface:

Jeuzes, dag 3 EC stack. Ziek spul, maar het verkracht mn eetlust. Moet al zoveel eten (2900kcal) om niet 1000kg spier per dag te verliezen

Nog steeds IF, nu week 6 of 7. gewicht was maandag 79.8, blijft echt niks van over

Strong ignore.

Het gaat idd vooral om kcal. En als dat goed zit moet je kijken naar de macro onderverdeling (e/k/v). Ik eet nu:

200g eiwit
65g vet
250g koolhydraten

Ongeveer. Gaat me goed af.

Anyway, ik ben weer een heel eind beter, dus vandaag weer naar de gym.

Jeuzes, dag 3 EC stack. Ziek spul, maar het verkracht mn eetlust. Moet al zoveel eten (2900kcal) om niet 1000kg spier per dag te verliezen

Nog steeds IF, nu week 6 of 7. gewicht was maandag 79.8, blijft echt niks van over

Waarom gebruik je dat dan ook? Je kunt toch ook gewoon eerst beginnen met een 'naturel' cut? En als je dan echt 3 keer bent vastgelopen kun je alsnog aan dat spul beginnen. Lijkt me een stuk effectiever. Als je nu vastloopt ben je dubbel ****ed.

____

Trouwens, ik weet niet hoe het komt, maar mijn motivatie is echt through the roof op het moment.

Ik heb 'stacker 2' als ik daar een volledige cap van neem trip ik hem bestwel hard. Auto rijden was nooit zo spannend :p
Van één cap maak ik nu 2 caps, in apotheek 2euro betaald voor 200 caps, good deal.

Het gaat idd vooral om kcal. En als dat goed zit moet je kijken naar de macro onderverdeling (e/k/v). Ik eet nu:

200g eiwit
65g vet
250g koolhydraten

Ongeveer. Gaat me goed af.

Anyway, ik ben weer een heel eind beter, dus vandaag weer naar de gym.

Waarom gebruik je dat dan ook? Je kunt toch ook gewoon eerst beginnen met een 'naturel' cut? En als je dan echt 3 keer bent vastgelopen kun je alsnog aan dat spul beginnen. Lijkt me een stuk effectiever. Als je nu vastloopt ben je dubbel ****ed.

____

Trouwens, ik weet niet hoe het komt, maar mijn motivatie is echt through the roof op het moment.

Zou het normaal gesproken eens met je zijn, maar van EC is het wetenschappelijk bewezen dat het degelijk een verschil maakt. Ik neem het niet alleen wegens het extra vet verbranden maar ook vanwege de energie die ik er van krijg. Verder heb ik de afgelopen 2-3 jaar altijd al gefaald met cutten (mede door het k*tte trainen, juist door het energie tekort) en wil ik het dit keer echt goed doen, dus waarom geen niet

anders yolo

Zou het normaal gesproken eens met je zijn, maar van EC is het wetenschappelijk bewezen dat het degelijk een verschil maakt. Ik neem het niet alleen wegens het extra vet verbranden maar ook vanwege de energie die ik er van krijg. Verder heb ik de afgelopen 2-3 jaar altijd al gefaald met cutten (mede door het k*tte trainen, juist door het energie tekort) en wil ik het dit keer echt goed doen, dus waarom geen niet

anders yolo

yolo:cheer::wl:

Pff, ik heb vandaag (schouders en) benen getraind. Ben echt helemaal naar de klote nu. Heb vanmiddag rond 14.30 3 scheppen Jack3D op, dus ik hoop dat ik een beetje kan slapen vannacht.

Terug
Naar boven