Maximum Effort
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.877
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Damn, heb net iets doms gedaan. Ik was net m'n lunch voor morgen aan het klaarmaken, het is pastasalade geworden. Met spinazie, tonijn, zongedroogde tomaatjes, olijven, peper, zout en italiaanse kruiden. En ik besloot dat ik ook dressing nodig had. Dus wat doe ik? Twee theelepels olijfolie, dat is dus 27g vet. Nu zit ik al op 50 ****ing gram vet voor morgen, alleen uit de lunch. Goddamnit. Nu moet ik de rest van de dag zowat vetvrij gaan eten, want ik kan het er ook niet uithalen natuurlijk.
is toch niet erg? ik vreet ook veel vet en wordt niet vetter ervan![]()
heeft toch meer met de koolhydraten te maken toch? of lul ik nou weer krom xD
Jeuzes, dag 3 EC stack. Ziek spul, maar het verkracht mn eetlust. Moet al zoveel eten (2900kcal) om niet 1000kg spier per dag te verliezen
Nog steeds IF, nu week 6 of 7. gewicht was maandag 79.8, blijft echt niks van over
Jeuzes, dag 3 EC stack. Ziek spul, maar het verkracht mn eetlust. Moet al zoveel eten (2900kcal) om niet 1000kg spier per dag te verliezen
Nog steeds IF, nu week 6 of 7. gewicht was maandag 79.8, blijft echt niks van over

Het gaat idd vooral om kcal. En als dat goed zit moet je kijken naar de macro onderverdeling (e/k/v). Ik eet nu:
200g eiwit
65g vet
250g koolhydraten
Ongeveer. Gaat me goed af.
Anyway, ik ben weer een heel eind beter, dus vandaag weer naar de gym.
Waarom gebruik je dat dan ook? Je kunt toch ook gewoon eerst beginnen met een 'naturel' cut? En als je dan echt 3 keer bent vastgelopen kun je alsnog aan dat spul beginnen. Lijkt me een stuk effectiever. Als je nu vastloopt ben je dubbel ****ed.
____
Trouwens, ik weet niet hoe het komt, maar mijn motivatie is echt through the roof op het moment.
Zou het normaal gesproken eens met je zijn, maar van EC is het wetenschappelijk bewezen dat het degelijk een verschil maakt. Ik neem het niet alleen wegens het extra vet verbranden maar ook vanwege de energie die ik er van krijg. Verder heb ik de afgelopen 2-3 jaar altijd al gefaald met cutten (mede door het k*tte trainen, juist door het energie tekort) en wil ik het dit keer echt goed doen, dus waarom geen niet
anders yolo