Fitness Seller

The battle of the Semi-ecto's

Ok ik heb echt k*t geslapen vannacht. Ik was helemaal kapot dus ik deed echt al rond 22.50u de lamp uit. En toen ik om 2.15u nog niet sliep ben ik maar ff naar beneden gegaan, ff wat gegeten en gedronken en daarna nog ff wat met m'n telefoon geklooid. Half uur op geweest ofzo daarna weer naar bed. Uiteindelijk wel in slaap gevallen, maar nog steeds niet direct.

Ik neem dus iig nooit meer 3 scheppen Jack3D. **** that shit.

Jezus, schooldagen van 12+ uur doen mijn vooruitgang niet echt goed. Daarnaast nog werken is helemaal ****ed.

Vorige week niet één dag voor het avondeten thuis gekomen. elke keer rond 8 uur en zie dan maar energie op te brengen om te trainen als je om 7 uur 's ochtends al in de trein bent gestapt. Echt super k*t dit. Zometeen gelukkig wel heen. Lekker als een mongol chest en triceps doen op maandag. Voel me dan altijd zo'n superdude. "-.-

Pluspunt: Week 11 en 12 80 uur werken naast de studie, dus geld voor nieuwe eiwitten. :D

Ok ik heb echt k*t geslapen vannacht. Ik was helemaal kapot dus ik deed echt al rond 22.50u de lamp uit. En toen ik om 2.15u nog niet sliep ben ik maar ff naar beneden gegaan, ff wat gegeten en gedronken en daarna nog ff wat met m'n telefoon geklooid. Half uur op geweest ofzo daarna weer naar bed. Uiteindelijk wel in slaap gevallen, maar nog steeds niet direct.

ik heb hier al last van als ik 1 schep in de middag neem heb het dus vorrige week woensdag gelijk weggegooid.

Mijn motivatie is helaas nu helemaal kwijt... m'n hoofd staat bij andere dingen nu. ik ga wel maar train niet zo bikkel hard als anders... al die stress is wel goed voor me cut. die ik pas in mei wilde beginnen... maar ach waarom nu niet

Helaas niet zoveel kunnen trainen afgelopen weken als ik had gewild, heb op de dagen dat ik niet trainde minder gegeten dus met vetpercentage is wat omlaag gegaan... nu nog effe flink doorknallen

Ik heb nu bijna 3 weken gecut en op het begin ging het wel aardig, maar nu weer wat minder. Dus ik wil er wat meer vaart achter gaan zetten. Wat denken jullie dat het beste is om te doen?

1a. Cardio toevoegen en meer eten (puur om metabolisme te versnellen)
1b. Cardio toevoegen, maar met dezelfde hoeveelheid eten (om kcal tekort te vergroten)
2. Minder eten op rustdagen
3. Minder eten op alle dagen

• Topic Starter Topic Starter
vind zelf 1b dan t prettigst

zonder cardio voel ik me in zn algemeen wat minder fit enzo

anders eerst 2 proberen

Ik heb nu bijna 3 weken gecut en op het begin ging het wel aardig, maar nu weer wat minder. Dus ik wil er wat meer vaart achter gaan zetten. Wat denken jullie dat het beste is om te doen?

1a. Cardio toevoegen en meer eten (puur om metabolisme te versnellen)
1b. Cardio toevoegen, maar met dezelfde hoeveelheid eten (om kcal tekort te vergroten)
2. Minder eten op rustdagen
3. Minder eten op alle dagen

kcal verlagen, nog geen cardio

Denk dat ik maar eerst 2 ga doen ja. Dan zie ik wel weer verder.

Dat ga ik dus ook doen. :) Ik wil cardio als een soort troef achter de hand houden.

10 procent en alles wat lager is is mooi meegenomen.

Maarja, dit is pas m'n tweede cut en bij de vorige ben ik op 12% geëindigd. Ik ben nog niet echt een cut-wonder. Dus ik ben al lang blij als 10% me lukt.

na 2 weken gek*t te hebben met rot situaties en veel stress ben ik zaterdag weer bikkelhard begonnen en nu ik weer single ben nog harder trainen voor de zomer om zo shredded te worden dat me ex me niet eens meer herkent :) zin in :P

• Topic Starter Topic Starter
vandaag 160kg deadlift

BOR met 100

incline flies met 22

voorzichtig geprobeerd te dippen weer...ging vrij aardig maar toch nog pijn

Bitchesss! Heb m'n in januari verloren massa weer terug en ik ben gezakt in vetpercentage! Ben van 15,8% naar 12,9% gegaan. Ik zit nu bijna aan het eind van m'n vierde cut week.

Korte update : Cut momenteel op 2800kcals trainingsdagen, 2400 rust

van gister

rhl3rc.jpg

Excuse #1

Jezus, schooldagen van 12+ uur doen mijn vooruitgang niet echt goed. Daarnaast nog werken is helemaal ****ed.

Vorige week niet één dag voor het avondeten thuis gekomen. elke keer rond 8 uur en zie dan maar energie op te brengen om te trainen als je om 7 uur 's ochtends al in de trein bent gestapt. Echt super k*t dit. Zometeen gelukkig wel heen. Lekker als een mongol chest en triceps doen op maandag. Voel me dan altijd zo'n superdude. "-.-

Pluspunt: Week 11 en 12 80 uur werken naast de studie, dus geld voor nieuwe eiwitten. :D

Excuse #2

ik heb hier al last van als ik 1 schep in de middag neem heb het dus vorrige week woensdag gelijk weggegooid.

Mijn motivatie is helaas nu helemaal kwijt... m'n hoofd staat bij andere dingen nu. ik ga wel maar train niet zo bikkel hard als anders... al die stress is wel goed voor me cut. die ik pas in mei wilde beginnen... maar ach waarom nu niet

Excuse #3

Helaas niet zoveel kunnen trainen afgelopen weken als ik had gewild, heb op de dagen dat ik niet trainde minder gegeten dus met vetpercentage is wat omlaag gegaan... nu nog effe flink doorknallen

Excuse #4

11322_picture_9369_3.jpg

:trollface:

WTF lig je nou te lullen gast? Je post hier nooit en dan begin je ineens te zeiken? Moet ik van jou per se elke dag 3 scheppen Jack3D nemen dan? Ik kan ook goed zonder trainen hoor.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven