XXL Nutrition

The battle of the Semi-ecto's

Korte update : Cut momenteel op 2800kcals trainingsdagen, 2400 rust

van gister

rhl3rc.jpg

Dammed those legs...

Never krijg ik zulke benen haha

gister 3x120 gesquat woewie na 2x10x90 en 10x100 kg gedaan te hebben nu met krukken op school xD

zo maar weer borst en triceps en beetje schouders

Hngg dennis op loveland broek omlaag en legs pose

• Topic Starter Topic Starter
hoe staat het met de progressie jongens?

sinds ik met carnaval paar kilo verloren ben, krijg ik het er niet meer aangevreten eet me suf maar blijft nu 82kg :S

Het gaat goed. Cutten gaat lekker. Volgens mijn berekeningen zit ik nu op 11,9% @ 79,8%. Dat is het droogste wat ik ooit gestaan heb. Maar ik wil er nog 4% vanaf. Maar ik zit ook pas in week 5 van 19 van m'n cut.

Het gaat goed. Cutten gaat lekker. Volgens mijn berekeningen zit ik nu op 11,9% @ 79,8%. Dat is het droogste wat ik ooit gestaan heb. Maar ik wil er nog 4% vanaf. Maar ik zit ook pas in week 5 van 19 van m'n cut.

en qua spierverlies? valt nog mee?

mijn borst training van net was weer killing... whaha maar wel lekker

jajaa gister 4x1x160 gedeadlift

rug nu naar de t*fus maar voelt wel alpha :o

en qua spierverlies? valt nog mee?

mijn borst training van net was weer killing... whaha maar wel lekker

Ik was juist in december en januari ruim 2kg spiermassa kwijtgeraakt en die ben ik de laatste weken weer aangekomen. Dus 2,5kg vetverlies en iets meer dan 2kg spiermassa winst.

Kracht gaat ook aardig vooruit, dus ik hoop dat het spierverlies zich beperkt tot een absoluut minimum.

vandaag weer benen training ff kijken of ik 5x 120 haal vandaag... ben bang van niet. haha

ik moet binnenkort wel weighted pull ups doen want doe al 4 series van 10... alleen weet ik niet hoe ik dit ga aanpakken aangezien ik geen geld heb om zo'n riem ofzo aan te schraffen. en een dumbbell tussen je benen is ook niet optimaal...

vandaag weer benen training ff kijken of ik 5x 120 haal vandaag... ben bang van niet. haha

ik moet binnenkort wel weighted pull ups doen want doe al 4 series van 10... alleen weet ik niet hoe ik dit ga aanpakken aangezien ik geen geld heb om zo'n riem ofzo aan te schraffen. en een dumbbell tussen je benen is ook niet optimaal...

Rugzak mee en daar wat kleine gewichten in gooien, op die manier kun je even vooruit tot je voldoende geld hebt om zo'n riem aan te schaffen.

Snap er geen reet meer van,maand lang geen flat BP gedaan met BB. Deed 2-3 maanden geleden werksets met 3x3x90. Net al moeite met 80, wtfman.jpg. Daarna wel een zeer simpele 6x34 incline met DB

gewicht is onder de 77 srs, nu even 2 weken niet wegen en IETS meer eten. Daarna een week tentamens

Vanmorgen op de weegschaal gestaan:

78,6kg!

Dat is 1,3kg minder dan zaterdag! Al vond ik de weging van zaterdag maar raar, aangezien ik eerder al 79,8kg woog. Ik denk eraan om of m'n koolhydraten weer wat omhoog te gooien of om eens per week een refeed dag toe te voegen. Ik kijk ff hoe deze week gaat.

Dadelijk moet ik alweer gaan bulken voor de zomer. :D

Rugzak mee en daar wat kleine gewichten in gooien, op die manier kun je even vooruit tot je voldoende geld hebt om zo'n riem aan te schaffen.

ow ja dat kan natuurlijk ook thnx ;)

gister niet gesquat want was weer epic drug dus dan maar legpress 180 kg 2 series van 8 waar ik paar weken terug nog met 140 moeite had en in de tussen tijd geen press heb gedaan maar je hoort me niet klagen hoor :P

vandaag benen getraind

squat
RDL
calve raise
leg exctension
leg curl

overal zieke spierpijn meteen, feelsgood.jpg

ik sla vandaag is een dag over ben te moe om vol te gaan. morgen weer een dag :D

Na een paar klotenmaanden deze week weer de draad op kunnen pakken. Gisteren voor het eerst dit jaar fatsoenlijk m'n rug kunnen trainen. Nu vergaan van de spierpijn. Ben in 3 maanden 5kg afgevallen en als ik in de spiegel kijken zal het wel niet 5kg vet zijn. :(

Vanavond weer heen voor schouders. Morgen helaas op stap. :'( Gaat lekker zo, deze battle kan ik wel vergeten. xD

volgens mij van de hele lijst doen er nog maar 5 of 6 mee joh dus misschien nog wel een podium plaats hoef je er maar 3 te verslaan :P

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven