AndroidHealthClinic

The battle of the Semi-ecto's

• Topic Starter Topic Starter
ja het is een beetje ingekakt eej :mad:

ja zonde maar ik ga gewoon door zo weer rug ff knallen :P

Whoppa chestday en gister is me pot whey ook weer gearriveerd dus kan er weer tegenaan :D

deze week voor t eerst 4x getraind

voel me gammel en moet vanavond nog keihard gaan stampuhhhh hahaa :o

wel jammer dat de sportschool vandaag dicht is hoor...

whoppa rug en biceps als the hulk today. pull ups beginnen een eitje te worden :P

afgelopen week 4x getraind, feelsgoodman.jpg

na n heftig weekend nu weer ecto dus deze week weer zo hard mogelijk knalle :o

abs beginnen te verdwijnen en 2 maanden zijn voorbij,even loading scheme op mijn bench af maken en dan cutten. (over 2 weekjes)

in?
stats: 1.81 94 kg 13% stats: 8x90 squat BP: 12x70 DL: 2x180

whoppa cut pakt goed uit zie al strepen op me schouders en me zij buikspieren beginnen ook al door te komen whehehe

denet weer lekkere benen training gehad met als hoogte punt 4x8x150kg legpress alleen me benen willen dus nog steeds niet groeien...

Godver, afgelopen maandag was er een strongman wedstrijd hier in de buurt. Door m'n klotentraining gewoon niet durven mee doen. Voel me beta. Nu even onderzoeksplan/plan van aanpak in elkaar gooien en dan maar weer naar de sportschool.

dan post ik maar weer is wat

zondag nieuw pr gezet na 3x10x36kg dumbbell press nog 8x38kg eruit weten te persen :D me is happy :D

vanavond benen buik en schouders :D

Dan post ik ook maar weer eens wat..

Vanochtend rug getraind. Ging vrij redelijk, helaas nog niet zo redelijk als in 2012, maar ja.

Morgen jarig en tentamen, dus dolle pret. '-.-

M'n gewichtsafname stagneert een beetje, dus ik heb m'n koolhydraten weer wat naar beneden geschroefd, van 235 naar 225g.

Volgende stappen die ik ga nemen, als het weer stagneert:

Cardio toevoegen (opvoeren naarmate dit nodig is)
Koolhydraten verder omlaag en refeed days toevoegen

Dit is een grafiek van mijn gewicht vanaf halverwege de eerste week (eerste vetpercentage meting, destijds 15.8%) van m'n cut t/m vandaag:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zometeen maar weer sporten. Schouders buik en triceps dit keer. :D Vanavond geen andere activiteiten en morgen pas om 9 uur beginnen met werken, dus direct maar even een sample pre workout proberen.

Zit nu op 86kg met een iets te hoog vetpercentage. Kracht en uithoudingsvermogen is alweer een beetje terug, dus gaat weer de goede kant op.

Ik heb mijn vorige post alweer teruggedraaid. Ik blijf op 235khd. Maar ik ga gewoon met de fiets naar de gym vanaf nu. Dat scheelt al zo'n 1000kcal per week.

Epic schouder en triceps training achter de rug. Geen buik gedaan, had geen energie meer.

Side raise: (gewicht is per dumbbell)
20x8kg
4x12x10kg

Front raise: (gewicht is per dumbbell)
12x8kg
4x8x10kg

Upright row:
4x10x30kg

Dumbbell press: (gewicht is per dumbbell)
4x12x20kg

Dips:
4x12xBW

Dumbbell skull crushers: (gewicht is per dumbbell)
8x12
8x16
8x16
8x12

V-bar pushdown:
12x45
10x55
2x8x65
12x45

Terug
Naar boven