Spaceman21
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 43
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maakt niks, het gaat de meeste hier om een bepaalde massa met een bepaald vet%, kracht is leuk maar niet t belangrijkste![]()
goed idee! We kunnen wel allemaal komende juli n prachtige strandfoto maken, maar als we niet weten waar we vanaf komen, is er geen 'beste vooruitgang' aan te wijzen. Denk dat we de beste vooruitgang en het beste eindresultaat moeten aanwijzen als winnaarmIss dat we in de maand november - december een foto moeten trekken met een krant erbij fso, maar niet verplicht zijn om die foto nu te posten?
Dan kan je op de eindstreep voor/na foto posten.
Je kan als je dat wilt natuurljik nu ook al je pic posten, maar ik ga dat bijvoorbeeld niet doen.

zal je toevoegen!1.87 , 88-90kg @11-13%. Stats : SQ 150 ( projected max ) BP : 130 DL : 180
hahaha beetje reserves opbouwen als je wordt leeggetrokken deze zware week moet kunnenKracht is voor mij juist wel het belangrijkste. Ik wil er goed uitzien, maar ik wil qua kracht wel vooruitgang blijven boeken.
Poeh, gisteren kilo's Chinees vreten naar binnen gewerkt en vanochtend macaroni voor ontbijt. Gaat goed met dat cutten hier. xd Heb een zwaar werkweekend voor de boeg, dus het mag van mezelf. :$
Goedemorgen trouwens!
miss dan ook nog n prijs voor de meeste krachtvooruitgang 
hahaha beetje reserves opbouwen als je wordt leeggetrokken deze zware week moet kunnen![]()
ja, ik denk ook dat ik meer voor mezelf sprak wat betreft krachtmiss dan ook nog n prijs voor de meeste krachtvooruitgang
![]()

btw Spaceman, iemand met nog indrukwekkendere stats als jij gaan we niet toelaten![]()
btw Spaceman, iemand met nog indrukwekkendere stats als jij gaan we niet toelaten![]()
. 1.83 - 83kg @12% is normaal ongeveer gelijk aan 1.87-88kg@12% ?
, krachtstats zijn mss wat hoger ja maar het gaat vooral om de fysiek
.haha ja maa rik bedoel ook zn begingewicht (hoger dan zn lengte-100 en dat op 12%)
nee Guess zal iets van 14 ofzo hebben maar ik wacht rustig af tot ie t meedeelt![]()

Sit-ups tot failure doe ik op een vaag apparaat waarbij de ROM begint dat je ondersteboven hangt. xd
.
.
Bodystats zijn dezelfde als jouw bro. 1.83 - 83kg @12% is normaal ongeveer gelijk aan 1.87-88kg@12% ?
Heb me daarop gebaseerd, krachtstats zijn mss wat hoger ja maar het gaat vooral om de fysiek
.

i want to believe, was gisteren 87.5 in de sportschool op 1 maaltijd. bf hoog in de 10![]()

bro, ik ben toch 1.83 bij 80 kilo?
---------- Post toegevoegd Fri 23 Nov 2012 om 17:48 ----------
zal ik je als 18% noteren?![]()
, zal het ooit wel moeten opmeten. heb amper vet zitten op me armen en schouders, enkel bij me mantits en abs