AndroidHealthClinic

The battle of the Semi-ecto's

1.87 , 88-90kg @11-13%. Stats : SQ 150 ( projected max ) BP : 130 DL : 180

maakt niks, het gaat de meeste hier om een bepaalde massa met een bepaald vet%, kracht is leuk maar niet t belangrijkste :)

Kracht is voor mij juist wel het belangrijkste. Ik wil er goed uitzien, maar ik wil qua kracht wel vooruitgang blijven boeken.

Poeh, gisteren kilo's Chinees vreten naar binnen gewerkt en vanochtend macaroni voor ontbijt. Gaat goed met dat cutten hier. xd Heb een zwaar werkweekend voor de boeg, dus het mag van mezelf. :$

Goedemorgen trouwens!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
mIss dat we in de maand november - december een foto moeten trekken met een krant erbij fso, maar niet verplicht zijn om die foto nu te posten?
Dan kan je op de eindstreep voor/na foto posten.

Je kan als je dat wilt natuurljik nu ook al je pic posten, maar ik ga dat bijvoorbeeld niet doen.
goed idee! We kunnen wel allemaal komende juli n prachtige strandfoto maken, maar als we niet weten waar we vanaf komen, is er geen 'beste vooruitgang' aan te wijzen. Denk dat we de beste vooruitgang en het beste eindresultaat moeten aanwijzen als winnaar :P

1.87 , 88-90kg @11-13%. Stats : SQ 150 ( projected max ) BP : 130 DL : 180
zal je toevoegen!

Kracht is voor mij juist wel het belangrijkste. Ik wil er goed uitzien, maar ik wil qua kracht wel vooruitgang blijven boeken.

Poeh, gisteren kilo's Chinees vreten naar binnen gewerkt en vanochtend macaroni voor ontbijt. Gaat goed met dat cutten hier. xd Heb een zwaar werkweekend voor de boeg, dus het mag van mezelf. :$

Goedemorgen trouwens!
hahaha beetje reserves opbouwen als je wordt leeggetrokken deze zware week moet kunnen :D
ja, ik denk ook dat ik meer voor mezelf sprak wat betreft kracht :o miss dan ook nog n prijs voor de meeste krachtvooruitgang ;)

hahaha beetje reserves opbouwen als je wordt leeggetrokken deze zware week moet kunnen :D
ja, ik denk ook dat ik meer voor mezelf sprak wat betreft kracht :o miss dan ook nog n prijs voor de meeste krachtvooruitgang ;)

Zeg dat wel, heb m'n halve brood voorraad nu ook alweer op. Dat wordt straks in de lunchpauze maar extra voedsel inslaan. :(

btw Spaceman, iemand met nog indrukwekkendere stats als jij gaan we niet toelaten :P

Trouwens, ik ga er vanuit dat Guess niet op 69% BF zit. Zal vast een typfoutje geweest zijn, zo niet:

Stong bulk is strong.

haha ja maa rik bedoel ook zn begingewicht (hoger dan zn lengte-100 en dat op 12%)

nee Guess zal iets van 14 ofzo hebben maar ik wacht rustig af tot ie t meedeelt :)

btw Spaceman, iemand met nog indrukwekkendere stats als jij gaan we niet toelaten :P

Bodystats zijn dezelfde als jouw bro :o. 1.83 - 83kg @12% is normaal ongeveer gelijk aan 1.87-88kg@12% ?

Heb me daarop gebaseerd :o, krachtstats zijn mss wat hoger ja maar het gaat vooral om de fysiek :D.

haha, lastig om mensen tot semi-ectos te rekenen.
Ik blijf er wel bij om beetje motivatie te houden

Zo lang het geen wereld van verschil is vind ik dat het geen probleem moet zijn. Het gaat om de progressie die geboekt wordt tot aan de zomer, niet die paar kilo's die Spaceman21 nu extra drukt.
Het belangrijkste is toch dat je een plek hebt waar je je kunt meten met anderen? Dat er af en toe iemand bij zit die misschien iets betere stats heeft motiveert mij alleen maar meer.

haha ja maa rik bedoel ook zn begingewicht (hoger dan zn lengte-100 en dat op 12%)

nee Guess zal iets van 14 ofzo hebben maar ik wacht rustig af tot ie t meedeelt :)

i want to believe, was gisteren 87.5 in de sportschool op 1 maaltijd. bf hoog in de 10:o

Einde van de middag weer richting de gym, hopen dat LB een beetje zin heeft in een training. Wellicht dinsdag wat teveel gedaan. Anyway, schema wat ik hoop uit te gaan voeren.

LB:
Deadlift 3x12
Squat 3x12
Lunges 3x12
Leg extensions 4x8
Leg curls 4x8

Calf raise 4x8
Calf press 3x12

Hanging leg raise 3xF
Machine crunches 4x8
Cable woodchop 3x12
Sit-ups 3xF

Weet nog niet zeker of ik die leg press en calf press ga doen. Ligt eraan hoe fit ik mij op dat moment voel. Denk dat m'n abs morgen flink pijn doen. :D Sit-ups tot failure doe ik op een vaag apparaat waarbij de ROM begint dat je ondersteboven hangt. xd

Laatst bewerkt:
Zelf beetje pech gehad deze week, zou normaal 2x getrained hebben maar gym was dicht op woensdag :(.

Maandag gelopen, dinsdag gaan trainen , woensdag normaal ook trainen maar gym was niet open,dan maar gaan lopen.

Gisteren gaan snowboarden en aangezien ik op kot(kamers) zit heb ik mijn abbo opgezegd waar ik vroeger trainde ( thuis ) dus niet echt een mogelijkheid om te trainen in het weekend.

Misschien toch maar weer eens kijken voor een beurtenkaart, 1x pw is toch niet zo schitterend :o.

Daar zullen de gains niet van komen nee.

5de trainingsdag vandaag = speeluurtjé (doe dan wat ik wil, want men officieel schema is een 4daagse split)

pr gemaakt op bench press
1x5x70pr
1x3x75pr

Inc db fly's (pr's)
1x10x18pr
1x6x20pr

Dat is het voornaamste van men training, ging eig wel lekker :)
Ik denk dat ik beter ga op vaste voeding voor men training, normaal drink ik een shake (500ml amandelmelk + 80/90gr havermout + scoop whey) waardoor ik wat bloated ben.
Nu zat er ook 1.5 uur tussen men inname van voeding en training.

Zal dit komende weken eens in de gaten houden.

Daar zullen de gains niet van komen nee.

Mwah, 1x pw is te weinig om te gainen idd maar ik begin het laatste jaar toch wel te snappen waar "less is more" vandaan komt.

Met gemiddeld 2-3x trainen per week ben ik het laatste jaar nog altijd vooruitgegaan. Terwijl ik vroeger vaak 5-6x ging en stagneerde.

Bodystats zijn dezelfde als jouw bro :o. 1.83 - 83kg @12% is normaal ongeveer gelijk aan 1.87-88kg@12% ?

Heb me daarop gebaseerd :o, krachtstats zijn mss wat hoger ja maar het gaat vooral om de fysiek :D.

bro, ik ben toch 1.83 bij 80 kilo? :o

---------- Post toegevoegd Fri 23 Nov 2012 om 17:48 ----------

i want to believe, was gisteren 87.5 in de sportschool op 1 maaltijd. bf hoog in de 10:o

zal ik je als 18% noteren? :p

bro, ik ben toch 1.83 bij 80 kilo? :o

---------- Post toegevoegd Fri 23 Nov 2012 om 17:48 ----------

zal ik je als 18% noteren? :p

19:o, zal het ooit wel moeten opmeten. heb amper vet zitten op me armen en schouders, enkel bij me mantits en abs

en kont

Terug
Naar boven