MuscleMeat

The battle of the Semi-ecto's

Weer tijd voor een zeldzame update.

Gisteren rug en een beetje buik getraind.

Pull-ups:
4x8xBW

Deadlift:
12x70
10x110
5x140
2x140
10x110

En nog wat andere zooi wat het posten niet waard is. Blij dat m'n deadlift weer enigszins redelijk gaat. Nog ver van de 5x200 af die ik dit jaar graag wil halen. Naast 5x200 (1x250) deadlift wil ik ook 5x120 (1x150) BP en 5x140 (1x170) squat halen dit jaar. Liefst voor de zomer, maar ik gun mijzelf tot de kerst om deze doelen te halen. :)

Weer tijd voor een zeldzame update.

Gisteren rug en een beetje buik getraind.

Pull-ups:
4x8xBW

Deadlift:
12x70
10x110
5x140
2x140
10x110

En nog wat andere zooi wat het posten niet waard is. Blij dat m'n deadlift weer enigszins redelijk gaat. Nog ver van de 5x200 af die ik dit jaar graag wil halen. Naast 5x200 (1x250) deadlift wil ik ook 5x120 (1x150) BP en 5x140 (1x170) squat halen dit jaar. Liefst voor de zomer, maar ik gun mijzelf tot de kerst om deze doelen te halen. :)

best wel aardige doelen hoop dat je ze waar gaat maken. ;)

ikke heb weer benen dag vandaag en pak me buik ook maar weer is mee lekker zwaar ghehe

het moet niet gekker worder 3x8x130kg squat... BAM jonguh!!! :wl:

• Topic Starter Topic Starter
ga nu 4x per week al tijdje

dem gains

1RM's gaan niet meer omhoog doordat ik nu beter op mezelf moet letten met die extra dag.

mn lichaam is vermoeider met 4 dagen

ga dan niet zo vaak maxen als eerst, en merk wel goede vooruitgang dus hou t ff zo :)

Alsof je iets hebt aan een 1RM. Voor een bodybuilder is dat echt totaal niet nodig. Je bent toch geen powerlifter of wel. Het gaat erom dat je ripped word. Shredded as ****. Niet om dat je heel sterk wordt.

ja klopt maar ik ben ietsje midner sterk dan paa rmaanden geledne en dat voelt gewoon raar terwijl ik wel gains heb gemaakt

Alsof je iets hebt aan een 1RM. Voor een bodybuilder is dat echt totaal niet nodig. Je bent toch geen powerlifter of wel. Het gaat erom dat je ripped word. Shredded as ****. Niet om dat je heel sterk wordt.

Als je 60kg benched zal je er shredded niet goed uitzien hoor, krachtbehoud is veruit het belangrijkste in de cut

best wel aardige doelen hoop dat je ze waar gaat maken. ;)

ikke heb weer benen dag vandaag en pak me buik ook maar weer is mee lekker zwaar ghehe

Naja, hoop met squat nog hoger te komen. Dat is namelijk veruit mijn zwakste oefening. Straks weer borst en triceps op het programma staan. Morgen 3 uur lang tentamen over verandermanagement. Knal er zo even een sample Shock Therapy in van Universal, dus ben klaar voor een nachtje doorhalen. :D

weekend heeft me weer niet goed gedaan haha slecht als je weer vrijgezel ben te veel alcohol... maandag maar weer alles eruit zweten xD

ja hier gaat dat ook zo. verpruts de helft van mn gains door 2x per wek te zuipe als n malle en neit voor 6u te gaan pitte haha :o

Update tijd

Begonnen met de cut in midden jan, was 85.6 toen ik begon. Oorspronkelijk ~88 met awakenings, maar werd ziek (buikgriep, kotsen, schijten je kent het). Al 2-3 jaar ga ik maar uit van gare guides op internet, de miljarden artikelen die ik las zeiden altijd maar dat je metabolisme wekelijks moest boosten door een refeed te houden (ik las dit als cheatdag en consumeerde in het verleden dan 4000+ kcal, o lawd) om vervolgens 6 dagen op 2000kcal pure krachtverlies te lijden, veeeeel te snel gewicht te verliezen en na 1 maand toe te geven dat cutten gewoon k*t is.

De tijden zijn veranderd. Ik las in over IF en was verkocht. 'Normaal' at ik ongeveer de helft voor het trainen en daarna 2 kleine maaltijden erna waardoor ik ALTIJD honger had in de avond. Met IF eet ik 9 vd 10x alles na het trainen en prop dan zo (omdat je zoveel honger hebt) makkelijk 2500 kcals in die 4-6 uur.

In de tussentijd kwam ik erachter dat ik relatief hoog in kcal moest zitten om niet teveel te verliezen. Ofwel in de eerste twee weken van IF ging ik van 82.5 naar 80. Sindsdien ALLES wat ik consumeer op een dag dag bij dag bijgehouden en weet ik vrij nauwkeurig op hoeveel kcal ik moet cutten. Ik begon op 3000 op trainingsdagen en 2600 op rust en eet nu, 2 maanden later, 2750 om 2350.

Exacte macros doe ik steeds meer en meer, maar op het moment tel ik alleen het aantal vezels (minstens 25), aantal eiwit (minstens 2kg per bw, maar meestal wat hoger) en het aantal kcal. Ik ben ervan bewust dat ik ook het KH en vet moet gaan tellen en zal dit binnenkort gaan doen. Ook zoutinname zal een rol spelen ivm vocht retentie.

Kracht is voor de meerderheid hetzelfde gebleven. BP is gedaald (ben daar toch zwak in en geef de voorkeur aan DB = ook iets zwakker), SQ hetzelfde, DL doe ik niet meer omdat ik er met welk vorm of gewicht steken in mn onderrug van krijg ( sinds vorige week rack pulls gedaan en minimaal last hnnng) en MP ook iets zwakker. Na de cut komt er een lange periode waar ik wil gaan aimen op 0.75-1kg per maand met minimale vetgains. Kracht zal dan ook wel weer komen, alhoewel dit niet mijn eerste prioriteit is.

Nu de pics, eerste is van 1 week in mn cut, pakte toen weer de zonnebank en doe dat nu eens per 2 weken. Was hier dus zo'n 84 kg (27 jan):

2h5lelh.jpg

En deze was gisteren gemaakt na een waardeloze avond in Alkmaar:

sgljjt.jpg

Random benen pic, zijn inmiddels 61cm (na trainen) 59 (koud) ipv de 65 op 50% vet

2ivdu12.jpg

Ja calves of peace, wordt aan gewerkt (synthol) not srs

Ik houd het echt k*t vet vast, zit vooral nog op mn buik, maar het gaat de goede kant op

Ik dacht oorspronkelijk 'maar' 10 weken te moeten cutten, maar aangezien cutten op IF lang niet zo slecht is ga ik voorlopig nog door. Momenteel weeg ik een minimale 75kg en dit gaat nog wel even droppen. Ik zal mijn ego aan de kant moeten schuiven en echt heel smal willen worden en daarna een lange, slow and steady bulk maken.

Volgende update in mei, over 5 weken wanneer ik 21 word.

x

Zo wat een tekst ineens haha wel leuk dat je de weg nog wist te vinden naar hier :P

Gisteren rep pr op deadlift gehaald met 3x160. Hnnnnggggg

@ guess, je vetverdeling is inderdaad k*t. Verder heb je echt epic kuiten. Als je daarmee in een korte broek (tot op je knieschijven) loopt lijkt het echt alsof every day upper body day is.

Straks weer naar de gym, ben nog in dubio over wat ik ga trainen. Superdude chest day, weak leg day of UB. Gister deadlift en buik gedaan. Kon na deadlift echt niks meer. ^^

@ guess, je vetverdeling is inderdaad k*t. Verder heb je echt epic kuiten. Als je daarmee in een korte broek (tot op je knieschijven) loopt lijkt het echt alsof every day upper body day is.

Straks weer naar de gym, ben nog in dubio over wat ik ga trainen. Superdude chest day, weak leg day of UB. Gister deadlift en buik gedaan. Kon na deadlift echt niks meer. ^^

haha i know man, is echt schandalig. Maar die calves of peace gaan toch minimaaaaal groeien in de cut, dus hoop dat ik ze wat kan opvullen tijdens de cleanbulk der cleanbulks. Vet om mn buik wordt langzaam minder, maar ga voorlopig nog wel even door

goed bezig Guessbrah

ik lijk niet meer echt veel aan te komen in gewicht, hang nu al n maand rond 83-84. Maar lijkt wel iets grote delts en traps te hebben gekregen, dus dar ben ik blij mee. Vanaf half mei cutten als n malle :o

qryb6d.jpg

Pr gister gezet 3x10x38kg dumbbell chest press... Pff binnenkort nieuwe sportschool zoeken denk ik dumbbells gaan maar tot de 40... :(
Nog een pr op de legpress 3x10x180 kg gaat echt lekker met me krachtstats laatste tijd whoepwhoep

Terug
Naar boven