Kenn
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 69
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Even een bak stamppot boerenkool naar binnen werken en dan weer naar de gym. Bovenkant rug, traps en zij-/achterkant schouders.
@MeesterJ: Op het studentikoze kapsel na ziet de foto er prima uit. Je armen lijken alleen op de kuiten van Guess.

Even een bak stamppot boerenkool naar binnen werken en dan weer naar de gym. Bovenkant rug, traps en zij-/achterkant schouders.
@MeesterJ: Op het studentikoze kapsel na ziet de foto er prima uit. Je armen lijken alleen op de kuiten van Guess.
ja armen lopen achter maarja ben nu aan t focussen op delts en lats.Even een bak stamppot boerenkool naar binnen werken en dan weer naar de gym. Bovenkant rug, traps en zij-/achterkant schouders.
smakelijk brah!
thnx, dat kapsel hosselt me wel veel geile studentesja armen lopen achter maarja ben nu aan t focussen op delts en lats.
Gister epic training:
2reps 170kg deadlift PR
5 sets van 8reps wide-grip pullups PR want vorige keer kreeg ik maar 1rep
16kg side en rear raises
lol
maar krijg je dat weg boerenkool op dit tijdstip van de dag?
Zo maar weer sporten.
Nog meer zielen die vandaag gaan sporten om zich vannacht en morgen lam te zuipen op onze nieuwe koning?![]()

Zo maar weer sporten.
Nog meer zielen die vandaag gaan sporten om zich vannacht en morgen lam te zuipen op onze nieuwe koning?![]()

[Link niet meer beschikbaar]
Eind week 10 van m'n cut, iets over de helft. Denk dat ik wel onder de 10 procent uit kom als het zo doorgaat.
Iemand alvast wat aandachtspunten voor m'n volgende bulk?
Ik wilde zelf wat minder gaan focussen op quads, voorkant schouders triceps en wat meer op (boven)rug, (bovenkant)borst, zijkant en achterkant schouders en biceps. De dingen waar normaal de noobs zich op richten. Maar ik heb juist het gevoel dat die achterlopen, omdat ik me daar nooit echt op gericht heb. Vooral rug en zijkant schouders moeten vooruit gaan, om een wat betere verhouding te creëren met m'n taille.
Ook maar even wat van me laten horen weer..
Heb de slechtste start ever gemaakt in 2013. Tot en met nieuwjaar was mijn motivatie sky high stond toen op 80kg bij 1.75m. Toen naar awakenings geweest en ontzettend ziek geworden en slecht gegeten. Sindsdien was mijn motivatie weg. Ben in de maanden jan-maart afgevallen van 80kg naar 75kg. Nu sinds 3 weken weer volop aan de bak en mijn motivatie is weer als vanouds 100%.
Train nu een simpele 3 daagse split, nothing fancy
Hier nog een pic van een poosje geleden. is niet veel veranderd sindsdien.

(onder de spoiler)Goed fysiek Wengstertje, benen kunnen wel nog wat beter.
Cut iedereen trouwens? Ik hang zelf nog altijd rond de 88kg. Ik train echter wel relatief onregelmatig. Standaard 3x pw maar ik laat soms een weekje tussen en ga af en toe nog wat gaan hardlopen ook. Squat is er wel weer op vooruitgegaan. Voor de rest gewoon gelijke krachtstats, alhoewel ik misschien geen 130 meer druk, ik max ook gewoon niet meer, vorige week wel 8*100 dus dat valt wel nog mee.
Ik kan echter gewoonweg niet cutten.. Ik hang zeg maar altijd rond de 11-12-13% en ik schommel daartussen. Ik begin soms te cutten maar tegen het weekend is dat weer om zeep en met die bbq's die komen mag ik er dus ook weer achter fluiten. Ga misschien toch eens proberen een maand of 2 goed te cutten zodat ik rond de 9-10% kom voordat de zomer er echt is om dan uiteindelijk na de zomer toch weer op 12% te staan.
Langs de andere kant ben ik gewoon wel best tevreden als ik kijk naar de in en output. Zal binnenkort ook nog eens pics schieten.

Zo, ben net thuis, was maandag om 14u vertrokken.Morgenochtend op de weegschaal, wordt een spannend moment.
2 dagen bier en kak eten. Maar goed. Af en toe moet je lol hebben, ik was in Amsterdam en zoiets is er maar 1 keer in je leven.