- Waardering
- 267
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 1%
19, zal het ooit wel moeten opmeten. heb amper vet zitten op me armen en schouders, enkel bij me mantits en abs
en kont
wot
19
? 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
19, zal het ooit wel moeten opmeten. heb amper vet zitten op me armen en schouders, enkel bij me mantits en abs
en kont
? 
en kont

Ik heb dat ook lol.. Precies onder mijn abs kan ik nauwelijks vet vast pakken.. .5 cm max en bij mijn abs 2 cm ofzo?
Al mijn lichaams vet zit precies voor mijn sixpack..![]()
We moeten wel eens een eind-week afspreken toch?
Ergens net voor de zomer? Of al in de zomer?
*Eind week omdat wellicht niet iedereen één bepaalde dag de tijd heeft om picca te doen.
Ik bulk nog tot 14 jan, zal dan wel epic pics van me gut posten
en harige schouders
Ja klopt, ik ben alleen niet echt in fotoshoot vorm. Nooit eigenlijk.
Aan de andere kant is er dan ook voldoende progressie mogelijk.
. Heb zelf nog een paar pics staan en wil er toch echt weer wat progressie in krijgen tegen deze zomer. Tegen december sta ik er normaal al beter bij dan op die pics
. ( examens zijn meestal een goeie periode om te cutten )Prima motivatie dus. Heb zelf nog een paar pics staan en wil er toch echt weer wat progressie in krijgen tegen deze zomer. Tegen december sta ik er normaal al beter bij dan op die pics
. ( examens zijn meestal een goeie periode om te cutten )
Zien jullie mijn vadsige lijf + spillebeentjes ook een keer. Fapmateriaal jongens!