MuscleMeat

The battle of the Semi-ecto's

19:o, zal het ooit wel moeten opmeten. heb amper vet zitten op me armen en schouders, enkel bij me mantits en abs

en kont

Ik heb dat ook lol.. Precies onder mijn abs kan ik nauwelijks vet vast pakken.. .5 cm max en bij mijn abs 2 cm ofzo? :roflol:

Al mijn lichaams vet zit precies voor mijn sixpack.. :o

Ik heb dat ook lol.. Precies onder mijn abs kan ik nauwelijks vet vast pakken.. .5 cm max en bij mijn abs 2 cm ofzo? :roflol:

Al mijn lichaams vet zit precies voor mijn sixpack.. :o

Same here.. Aders op m'n armen, schouders, borst, traps en benen maar een duidelijke six pack.. hoo maar

Wat zijn de eisen om een semi-ecto te zijn?

• Topic Starter Topic Starter
kilo of 85 bij jouw lengte en % denk ik :p

this seems intredasting, ik pas wel in het rijtje neem ik aan
1m87/ 89kg 14% (gokje kijk zelf maar naar ava)
sq 3x120, dl 5x145, bench 5x77,5

added!

We moeten wel eens een eind-week afspreken toch?
Ergens net voor de zomer? Of al in de zomer?

*Eind week omdat wellicht niet iedereen één bepaalde dag de tijd heeft om picca te doen.

We moeten wel eens een eind-week afspreken toch?
Ergens net voor de zomer? Of al in de zomer?

*Eind week omdat wellicht niet iedereen één bepaalde dag de tijd heeft om picca te doen.

doen we ook aan startpic?
bv. genomen in de eerste week van januari 2013
en dan eindpic eerste week juli?
6 maanden periode dus
of was er al iets afgesproken waar ik overheen heb gelezen?

Alle concurrentie, van ongeveer hetzelfde niveau, is welkom. Startpics rond de jaarwisseling lijkt me een goed plan, ook maar gewoon direct posten als je ze hebt gemaakt? Ga in december wat wedstrijdjes organiseren bij de sportschool, dus dan zal ik ook wel nieuwe PR's kunnen noteren.
De oefeningen die tijdens de wedstrijden worden gedaan staan vanaf deze week in mijn schema, dus moet lukken. Waar komt iedereen die deelneemt aan deze battle eigenlijk vandaan? Ik zelf kom uit Winschoten (Oost-Groningen). Lijkt me best leuk om dat van elkaar te weten.

Pics lijkt me wel een goed idee. Kunnen misschien zelfs nu al geplaatst worden met als einddatum Juli/Augustus?

Ja klopt, ik ben alleen niet echt in fotoshoot vorm. Nooit eigenlijk. :D

Aan de andere kant is er dan ook voldoende progressie mogelijk.

ik ben er voorstander van om een deadline te stellen op 1december ofzo....dat we de definitieve deelnemers hebben en dan in die eerste decemberweek een pic posten! en dan in juni/juli ongeveer de eindstand

Ik bulk nog tot 14 jan, zal dan wel epic pics van me gut posten

en harige schouders

Ja klopt, ik ben alleen niet echt in fotoshoot vorm. Nooit eigenlijk. :D

Aan de andere kant is er dan ook voldoende progressie mogelijk.

Prima motivatie dus :D. Heb zelf nog een paar pics staan en wil er toch echt weer wat progressie in krijgen tegen deze zomer. Tegen december sta ik er normaal al beter bij dan op die pics :o. ( examens zijn meestal een goeie periode om te cutten )

Prima motivatie dus :D. Heb zelf nog een paar pics staan en wil er toch echt weer wat progressie in krijgen tegen deze zomer. Tegen december sta ik er normaal al beter bij dan op die pics :o. ( examens zijn meestal een goeie periode om te cutten )

Zien jullie mijn vadsige lijf + spillebeentjes ook een keer. Fapmateriaal jongens!

Oehh, do-it-yourself anal fist-**** sessie in de maak?

Ah nee, Arnodsi is hier

:trollface:

Terug
Naar boven