- Waardering
- 673
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat heb ik nooit gekund. Wel 20 reps ofzo op de 1e set. Maar 4x12 is toch nog best tricky. Ik had gedacht dat het makkelijker zou zijn, maar elke set voelde ik de kracht wegsluipen4 x 12 op de chins? Jij kan toch setjes van 25 maken Bench?
plus dat mijn bw nu wel wat hoger is dan toen in die tijd. Scheelt ook wel iets. Ik zal volgende week eens een max repper doen op de 1e set.
Vandaag gebruik gemaakt van de vrije dag en een eventtraining gedaan.
Stones:
1x1x120kg op 135cm
1x3x120kg op 135cm PR
1x1x120kg op 135cm
Ook weer vooral techniek. Eerste keer kreeg ik hem met moeite erover, en de 2e set ging het echt al stukken beter.
![]()
Zeer netjes die stones voor een tweede keer ... heb je dat zonder hars gedaan?
nice marcie ! Je begint de smaak te pakken te krijgen. Geen looponderdeel zoals farmers/yoke gedaan? Heurt er ok baii!
Bij iemand die ik van de sportschool ken. Hij was ook op de fibo afgelopen keer en zat voor of achter jullie bij de strongman wedstrijd. Frank wist wel wie ik bedoelde.

zo groot verschil idd tussen je paused en niet paused! Bounce je misschien niet onderin een beetje?
Kwestie van wennen, maar het geheel wordt er wel sterker door straks. Door die events moet ik op de normale trainingen een stapje terug doen, maar dat zal langzaamaan wel worden rechtgetrokken. Kwestie van meer doen, dan went het vanzelf.
Stond vanmorgen al op met een vaag gevoel in m'n buik. Natuurlijk toch nog de brintashake naar binnen gejaagd, maar ben rond 4 uur van het werk maar naar huis gegaan. Werd ineens ook mega moe, knallende koppijn dus van 5 tot 8 liggen pitten en af en toe de pot volgesketen