- Waardering
- 673
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
very easy going! Morgen weer knallen op de presses?
Nein, morgen met de vriendin weg. Dinsdag weer ME op UB.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
very easy going! Morgen weer knallen op de presses?
sterke deadlift dan, aangezien ik er vanuit ga dat dit dus beltless was en je rond de 88 kilo BW zit toch?
mooi, mp begint op niveau te komen. Volgende week wat dubbeltjes met 115 doen?
Eigenlijk zou ik de MP voor de bench moeten doen om die te verhogen, maarja, ik vind die bench op dit moment leuker. Misschien als ik de 120 heb gedrukt dat ik de MP ervoor ga doen. Zal de volgende keer eens kijken hoe 115kg wil voor reps.
Ik press 2x per week. Één lichte en één zware dag. Om en om zou idd ook nog kunnen. Ben benieuwd wat het verschil zal zijn in kracht.hoeveel press sessies heb je per week? anders zou je het toch om en om kunnen doen?
Ik press 2x per week. Één lichte en één zware dag. Om en om zou idd ook nog kunnen. Ben benieuwd wat het verschil zal zijn in kracht.
De dynamic dag is bij mij nu speeds op 70% en 3 reps. Kan niet echt met zekerheid zeggen dat het iets doet. Maar zulke dingen aantonen kost veel tijd en veel variaties proberen.ging bij mij heel erg goed, doe het nu sinds deze cycle weer...
1x zwaar bench, daarna medium mp
1x zwaar mp, daarna medium bench
die medium is niet zwaar, maar wel dat je gewicht in je handen hebt... dat ultra lichte (rond de 50%-60%) is naar mijn idee minder zinvol. dat is alleen leuk als eventuele extra 3e dag om de groove te greasen/volume per week te uppen
De dynamic dag is bij mij nu speeds op 70% en 3 reps. Kan niet echt met zekerheid zeggen dat het iets doet. Maar zulke dingen aantonen kost veel tijd en veel variaties proberen.

ging bij mij heel erg goed, doe het nu sinds deze cycle weer...
1x zwaar bench, daarna medium mp
1x zwaar mp, daarna medium bench
die medium is niet zwaar, maar wel dat je gewicht in je handen hebt... dat ultra lichte (rond de 50%-60%) is naar mijn idee minder zinvol. dat is alleen leuk als eventuele extra 3e dag om de groove te greasen/volume per week te uppen
Voorkant schouders nog behoorlijk irritante spierpijn, denk van de MP en bench die ik normaal niet op zoveel gewicht doe. Dus wat lichter gepakt op de press en dips.
bench
Beetje setjes draaien met 50kg
chins
4x12xbw Volume PR
dips
4x12xbw
tricep rope pushdown, met extra stretch naar buiten op het einde
3x8x50kg
ez-bar cg preacher curls
1x12x30kg
1x10x40kg
1x7x45kg evenaring PR
Die chins had ik beter verwacht, de 12e rep op de 4e set was persen. Merk duidelijk dat ik wel in gewicht gestegen ben![]()
![]()

****, dat had ik moeten weten, dan had ik 1 rep meer gemaakt in de 1e set!