AndroidHealthClinic

The Jesus has returned...

• Topic Starter Topic Starter
deadlift
1x10x120kg
1x6x160kg
1x6x175kg
1x4x190kg
1x1x200kg

Wilde een dubbel op de 200 maken, maar de form was al niet super bij de 1e, dus gelaten voor wat het was.

hypers
3x12xbw

squats
1x12x60kg
3x10x80kg
1x10x85kg

leg extensions
1x12x66kg
3x12x73kg

Weer aan het opbouwen op de deadlift, volgende week maandag zware squats of misschien een event training.

goed dat je alweer aan 200 zit mate

sterke deadlift dan, aangezien ik er vanuit ga dat dit dus beltless was en je rond de 88 kilo BW zit toch?

Heavyweight!! ;)

bench
1x6x90kg
1x4x110kg
2x3x110kg
2x3x105kg paused bench

chins
1x10xbw
4x5x+20kg

MP
1x10x40kg
1x6x60kg
1x2x70kg PR

db rows
3x15x44kg

inc db press
1x10x34kg
2x8x38kg

bicep cable curl
1x10x59kg
1x10x66kg
1x6x73kg

ezbar skull crushers
2x12x20kg
1x10x25kg

Klacht: de ****ing AH heeft volle kwark uit hun assortiment gehaald :shoot:

mooi, mp begint op niveau te komen. Volgende week wat dubbeltjes met 115 doen?

mooi, mp begint op niveau te komen. Volgende week wat dubbeltjes met 115 doen?

Eigenlijk zou ik de MP voor de bench moeten doen om die te verhogen, maarja, ik vind die bench op dit moment leuker. Misschien als ik de 120 heb gedrukt dat ik de MP ervoor ga doen. Zal de volgende keer eens kijken hoe 115kg wil voor reps.

Eigenlijk zou ik de MP voor de bench moeten doen om die te verhogen, maarja, ik vind die bench op dit moment leuker. Misschien als ik de 120 heb gedrukt dat ik de MP ervoor ga doen. Zal de volgende keer eens kijken hoe 115kg wil voor reps.

hoeveel press sessies heb je per week? anders zou je het toch om en om kunnen doen?

Ik press 2x per week. Één lichte en één zware dag. Om en om zou idd ook nog kunnen. Ben benieuwd wat het verschil zal zijn in kracht.

ging bij mij heel erg goed, doe het nu sinds deze cycle weer...

1x zwaar bench, daarna medium mp
1x zwaar mp, daarna medium bench

die medium is niet zwaar, maar wel dat je gewicht in je handen hebt... dat ultra lichte (rond de 50%-60%) is naar mijn idee minder zinvol. dat is alleen leuk als eventuele extra 3e dag om de groove te greasen/volume per week te uppen

die medium is niet zwaar, maar wel dat je gewicht in je handen hebt... dat ultra lichte (rond de 50%-60%) is naar mijn idee minder zinvol. dat is alleen leuk als eventuele extra 3e dag om de groove te greasen/volume per week te uppen
De dynamic dag is bij mij nu speeds op 70% en 3 reps. Kan niet echt met zekerheid zeggen dat het iets doet. Maar zulke dingen aantonen kost veel tijd en veel variaties proberen.

De dynamic dag is bij mij nu speeds op 70% en 3 reps. Kan niet echt met zekerheid zeggen dat het iets doet. Maar zulke dingen aantonen kost veel tijd en veel variaties proberen.

klopt! persoonlijk ervaarde ik speed werk op presses niet echt als zinvol. eerder gewrichtslopend. maar dat zal p.p. verschillen ;)

ik heb de voorkeur om toch net ietsje meer gewicht te in men handen te hebben op de medium dag

Voorkant schouders nog behoorlijk irritante spierpijn, denk van de MP en bench die ik normaal niet op zoveel gewicht doe. Dus wat lichter gepakt op de press en dips.

bench
Beetje setjes draaien met 50kg

chins
4x12xbw Volume PR

dips
4x12xbw

tricep rope pushdown, met extra stretch naar buiten op het einde
3x8x50kg

ez-bar cg preacher curls
1x12x30kg
1x10x40kg
1x7x45kg evenaring PR

Die chins had ik beter verwacht, de 12e rep op de 4e set was persen. Merk duidelijk dat ik wel in gewicht gestegen ben :D :o

Laatst bewerkt:

Zo doe ik het ook. Werkt perfect voor mij.

Voorkant schouders nog behoorlijk irritante spierpijn, denk van de MP en bench die ik normaal niet op zoveel gewicht doe. Dus wat lichter gepakt op de press en dips.

bench
Beetje setjes draaien met 50kg

chins
4x12xbw Volume PR

dips
4x12xbw

tricep rope pushdown, met extra stretch naar buiten op het einde
3x8x50kg

ez-bar cg preacher curls
1x12x30kg
1x10x40kg
1x7x45kg evenaring PR

Die chins had ik beter verwacht, de 12e rep op de 4e set was persen. Merk duidelijk dat ik wel in gewicht gestegen ben :D :o

Ah you bastard, ik deed laatst ook 4x12xbw:mad:

nice chins inderdaad, tijd voor added resistance!

Terug
Naar boven