XXL Nutrition

The Jesus has returned...

die spierpijn komt ook doordat je nu niet hersteld omdat je ff een beetje ziek bent.. heb t ook gehad... en sjaak vaak na een avondje zuipen ofnie sjaak? :D

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag toch maar getraind, na 3 dagen gezeik met m'n buik. Misschien 4000kcal in 3 dagen binnengekregen, dus dat is weer 2kg (natuurlijk vocht etc) eraf. Vandaag was het nog niet helemaal 100%, maar het wordt beter.

deadlift pronated
1x10x120kg
1x6x150kg 6e was mixed grip
1x6x160kg vanaf 5e mixed grip
1x5x170kg vanaf 3e mixed grip
1x6xofzox150kg meer van onderin getild.

squats
3x10x60kg
1x10x75kg

leg extensions
3x12x66kg
1x15x73kg

crunches
1x15xbw
1x15x5kg
2x12x10kg

Mja, postief punt is dat ik m'n boks niet vol heb gescheten. Voor de rest voelde wat slapjes, nog aardig dikke spierpijn in de benen, dus lekker kunnen doorbloeden :) Pronated grip moet gewoon beter. Gewoon naar de 6x170kg pronated ofzo, moet toch kunnen. Lekker veel events met name timbers doen ;)

die spierpijn komt ook doordat je nu niet hersteld omdat je ff een beetje ziek bent.. heb t ook gehad... en sjaak vaak na een avondje zuipen ofnie sjaak? :D
daar heb ik geen ervaring mee

@ Jesus...zo slecht is die grip van jou niet als ik het zo zie 2x170 pronated na de sets ervoor. mijn grip is echt beter geworden van BORs zonder straps en door frank z'n geschreeuw - misschien kun je daar wat mee :cool:
ik had trouwens die foto nog gezien hahaha - die shirt afdrukken op je arm :p toch maar insmeren de volgende keer

daar heb ik geen ervaring mee

@ Jesus...zo slecht is die grip van jou niet als ik het zo zie 2x170 pronated na de sets ervoor. mijn grip is echt beter geworden van BORs zonder straps en door frank z'n geschreeuw - misschien kun je daar wat mee :cool:
ik had trouwens die foto nog gezien hahaha - die shirt afdrukken op je arm :p toch maar insmeren de volgende keer
Ja is wel verstandiger idd :D BORs en shrugs doe ik al altijd zonder straps. Eigenlijk train ik überhaupt niet met enige vorm van gear, ook niet bij events. Vind het relaxed om kracht zonder belt of andere strapatsen op te bouwen.

paused bench
3x5x100kg PR
10x60xonderin op speed, was ff iets aan het proberen. Denk dat ik die er op de speed dag in houd.
1x4x100kg

chins
1x10xbw
3x6x15kg
1x7x15kg

MP
1x10x40kg
1x6x60kg
1x5x65kg
1x3x70kg PR + 1 rep pushpress

BORs
1x10x80kg
2x10x90kg

inc db press
1x10x38kg
1x8x40kg
1x5x42kg

db side raises
1x10x10kg
2x7x12kg

Onderrug was nog wat zwakjes door gisteren. Training voelde een beetje saai, ondanks dat ik wel weer vooruit ben gegaan op zowel paused bench als MP. Denk dat ik mijn schema binnenkort maar ga omgooien, dit schema volg ik alweer een tijdje.

Laatst bewerkt:
nice mp mayne!

Vandaag dynamic dagje, rustig aan met het oog op zaterdag events en de spierpijn in de onderrug die nog goed aanwezig is.

full front squat
1x10x50kg
1x10x55kg
1x7x75kg
1x8x75kg

speed deadlift van 2,5cm platform
3x10-12x70kg

inc crunches
2x12xbw
1x12x5kg
2x8x10kg

shrugs
1x12x90kg
2x10x110kg

Joajoa, prima. Hopelijk is die spierpijn uit de onderrug zaterdag, zodat ik fatsoenlijk aan de stones en tire kan doen.

over t algemeen zijn t niet echt speed deads meer met 10-12 reps.. meestal is de max speed er na 1 of 2 reps al uit.

Maar mooi gepompt ouwe knakepoetser! En nu zaterdag beuken

over t algemeen zijn t niet echt speed deads meer met 10-12 reps.. meestal is de max speed er na 1 of 2 reps al uit.

Maar mooi gepompt ouwe knakepoetser! En nu zaterdag beuken

Met zo'n licht gewicht blijft de speed er wel in hangen. Gewicht stelte uiteraard niks voor, maar wilde die onderrug een beetje doorbloeden. Die ffsquat heb ik met clean grip gedaan trouwens. Vind die cross grip ook 3x niks. Had geen last van terugrollen in de hole eigenlijk. Ik vind voornamelijk de druk op de polsen irritant. Geen id of de uitvoering mooi was trouwens. Voor m'n gevoel wel, maar tussen wat ik denk en hoe het is zit nog wel eens een verschil :D

druk op de polsen is iets om aan te wennen. ik doe die clean grip nu ook drie weken en de pijn wordt al minder. paused benchen had ik trouwens ook eens geprobeerd van de week, maar viel vies tegen man :p sterke shit

druk op de polsen is iets om aan te wennen. ik doe die clean grip nu ook drie weken en de pijn wordt al minder. paused benchen had ik trouwens ook eens geprobeerd van de week, maar viel vies tegen man :p sterke shit

Ja die paused houd ik erin, ik merkte maandag al gewoon dat ik 1 week later er sterker in was geworden. Die kracht onderin heb ik echt nodig. Dadelijk op de DE UB dag speed benches voor de 1e 20cm doen. Kijken of dat ook z'n vruchten gaat afwerpen. Ben nu ook voor de deadlift begonnen om de lifts van 2,5cm hoger te doen. Rug is sterk genoeg, maar de benen laten 't afweten. Dus steeds als ik hoger in gewicht ga ga ik meer en meer uit de rug tillen en benen doen dan praktisch niks meer. Een soort Ronnie Coleman deadlift zegmaar.

bench op explosiviteit, bar niet verder dan 25cm boven borst
2x8x60kg
4x5x70kg

Eerste keer was nog wat proberen. Toen vond ik mijn heil in de 70kg voor speed. Trainingsmaat houdt hand op 25cm boven borst en ik druk met volle kracht, nadat de bar even gepauzeerd op de borst ligt, uit tegen zijn hand. And so on... Kwestie van proberen en zien of het werkt. Voelde iig goed.

wide pull ups
3x10xbw
1x8xbw

dips
1x23xbw
1x20xbw
1x17xbw
1x20xbw

Voelde weer de aanhechting bij het borstbeen die ik een tijd geleden met weighted dips had veroorzaakt. Is nog niet helemaal genezen dus. Ook niet echt superveel last van verder, alleen met dips.

inc db curls
3x10-12x18kg

ez-bar skullcrushers
1x12x30kg
1x12x35kg
1x12x40kg

Prima, niet te gek gedaan. Morgen events op het programma. Onderrug is nog niet 100%, maar moet goedkomen.

Events in de nieuwe RPB-schuur!

tireflip
2x opwarmen met 280kg.
2x Stuk of 5 flips met 380kg

Ging veel makkelijker dan de tire die ik de vorige event bij een trainingsmaat had gedaan. Of ik ben er ineens veel sterker in geworden, of het aantal kilo's klopt niet, of het profiel is beter. Ik weet het niet meer :P

yoke
1x160kg ofzo? 20m
1x225kg 20m
1x225kg 20m

2e keer yoke nu, ging al een stuk beter dan de 1e keer. Volgende keer weer die 240kg pakken die de 1e keer met horten en stoten ging.

Tussendoor wat legless touwklimmen en wat log presses voor de vorm met lege log (55kg).

timbers
2x90kg25m
1x100kg25m

2e keer timbers, het draaien blijft k*t. Grip viel me nog niet tegen eigenlijk, maar kan altijd beter. Volgende keer 2 rondjes maken ofzo met 90kg misschien.

stones
1x4x110kg op 1m20
1x6x110kg op 1m20

Verbetering, was wel zwaar maar eigenlijk wel aan de lage kant. Voor mijn lengte zou ik dit zeker op 1m40 moeten doen.

Nog een setje legless touwklimmen, altijd goed.

Echt een mooi hok, en relaxte mensen.

mooi dat je er weer bij was Marc! Je begint meer en meer een buffeltje te worden

Was gezellig Marc, lekker getraind ook! :D

Je fysiek wordt echt alphamale!

Ging goed ouwe messias!

En ik zou aan de choco gaan man. Ik heb hetzelfde met eten maar choco wil er altijd wel in tijdens het trainen.

squat
1x10x90kg
1x5x100kg
3x5x102,5kg

leg curls
3x10x66kg

calves in leg press
3x12x100kg

crunches weight behind neck
1x15xbw
1x15x5kg
1x15x10kg
1x12x15kg

Pfff, zou een ME squat moeten zijn, maar het kraakte en piepte nog van alle kanten door de events van zaterdag. Ik sta open voor tips hoe 4x per week sportschool te combineren met events in dezelfde week. Op dit moment is het voor mijn gevoel een beetje het een of het ander.

Terug
Naar boven