Frenkpie
Massive Warrior
- Waardering
- 901
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pronated grip moet gewoon beter. Gewoon naar de 6x170kg pronated ofzo, moet toch kunnen. Lekker veel events met name timbers doen 
daar heb ik geen ervaring meedie spierpijn komt ook doordat je nu niet hersteld omdat je ff een beetje ziek bent.. heb t ook gehad... en sjaak vaak na een avondje zuipen ofnie sjaak?![]()

toch maar insmeren de volgende keerJa is wel verstandiger idddaar heb ik geen ervaring mee
@ Jesus...zo slecht is die grip van jou niet als ik het zo zie 2x170 pronated na de sets ervoor. mijn grip is echt beter geworden van BORs zonder straps en door frank z'n geschreeuw - misschien kun je daar wat mee
ik had trouwens die foto nog gezien hahaha - die shirt afdrukken op je armtoch maar insmeren de volgende keer
BORs en shrugs doe ik al altijd zonder straps. Eigenlijk train ik überhaupt niet met enige vorm van gear, ook niet bij events. Vind het relaxed om kracht zonder belt of andere strapatsen op te bouwen.over t algemeen zijn t niet echt speed deads meer met 10-12 reps.. meestal is de max speed er na 1 of 2 reps al uit.
Maar mooi gepompt ouwe knakepoetser! En nu zaterdag beuken

druk op de polsen is iets om aan te wennen. ik doe die clean grip nu ook drie weken en de pijn wordt al minder. paused benchen had ik trouwens ook eens geprobeerd van de week, maar viel vies tegen mansterke shit

mooi dat je er weer bij was Marc! Je begint meer en meer een buffeltje te worden
Zeker!
Haha, met de kuiten van een marathonloper

Ja idd, volgende keer choco meenemen. Goeie brotip!Ging goed ouwe messias!
En ik zou aan de choco gaan man. Ik heb hetzelfde met eten maar choco wil er altijd wel in tijdens het trainen.