MuscleMeat

The Jesus has returned...

4 x per week gym training + 1 event training is wel erg veel man (te veel voor mij iig)

Als je 3 door de weeks trainingen doet zou je ma/di UB - wo LB - do/vr UB (RE) en za/zo events. dat is opzich wel vol te houden.
of 3 x per week, 2 gym trainingen + 1 event training :D

lol.. gast.. me squat 2 dagen na events. No go at all. Wat Mikeo zegt; ga 3x pw trainen als je events doet op zaterdag of deel je schema anders in.. ik train nu wel 4x pw in de gym:

Maandag: Extra (biceps, buik, kuiten, onderarmen)
Dinsdag: presses
woensdag: squat
donderdag: rug
zaterdag: events of FB (deadlift)

• Topic Starter Topic Starter
Mja, ik wilde ook gewoon eens hardcore proberen te zijn :sad: :D

Ik ga eens iets in elkaar knutselen. Maar elk weekend events gaat me de komende tijd sowieso niet lukken.

UB/LB waarbij je de tweede LB training optioneel events doet...prima toch?!

Is idd ook een optie. Ik maak er wel wat van.

Vandaag ME UB

paused bench
1x5x90kg
4x5x100kg (4x5x paused is volume PR)
1x4x100kg (5e met hulp)

t-bag row
4x10x85kg

MP
10x40kg
7x50kg
3x70kg
8x60kg pushpress
8x65kg pushpress

Techniek bij de pushpress is vooruitgegaan. Eerst maakte strict en push weinig uit, nu scheelt het ineens stukken.

close grip v-handle lat pulldown
3x10x73kg

inc db press
10x34kg
8x38kg
2x7x38kg

db side raises
3x10x10kg

Op. Linker bicepaanhechting zeikt wat, was ook al gevoelig tijdens de events. Kortom, even die kant wat doorpompen zodat hij snel op sterkte is en met rechts meekan ;)

Wat is een theezakjesroei?

haha ja onder invloed van GHB potje theabaggen.

jij weet toch wel wat 't-baggen' is Gijs?

'DE' LB

squat
1x10x60kg
3x10x70kg
1x5x70kg

Easy peasy natuurlijk, maar voelde nog steeds de effecten van yoke en timbers. Vooral in die dikke spier die op het heupbot aansluit.

speed dl's van 2,5cm platform
5x5x100kg

Hoezo ik lack explosieve speed onderin. Godnonde zeg. Niet dat het zwaar is, maar het mag allemaal wel wat explosiever. Werk aan de winkel dus.

hypers
2x15xbw
3x10xbw+15kg

inc crunches
1x15xbw
3x10-12xbw+5kg

standing calves in smith met verhoging, pauze onderin
2x12x30kg
1x12x40kg
2x12x50kg

Altijd vreemd, dat gewicht nog niet eens zo heel veel uitmaak, maar ik hoe dan ook bij die 12 rep kapot ga in m'n kuiten. Wel lekker.

Wa heur ik nouw? gidde gai mej minne trainingsmoat Biest-houtakker doe? godnonde wa skon! Ik doe ook mee met de B-tjes.

Over je training: ik train nu 2x pw kuiten: 1x 5 reppers met zwaar gewicht en 1x 10-15 reppers met light weight.... ben benieuwd wat dat me gaat brengen! ;)

Laatst bewerkt:
Wa heur ik nouw? gidde gai mej minne trainingsmoat Biest-houtakker doe? godnonde wa skon! Ik doe ook mee met de B-tjes.

Over je training: ik train nu 2x pw kuiten: 1x 5 reppers met zwaar gewicht en 1x 10-15 reppers met light weight.... ben benieuwd wat dat me gaat brengen! ;)

Yup knallen met Sjaak! Wij zitten ongeveer wel rond dezelfde krachtstats, maar hij is beter in OH-press. Dan kan ik mooi grippen terwijl hij presst ;)

Ik doe nu ook 2x per week kuiten, 3-5 sets eigenlijk alles op 10-15 reppers. Kuiten blijft een moeilijk verhaal. Als dit niet werkt over 2 maanden ook low reps erbij, werkt het allebei niet, dan kunnen ze kapotvallen, want dan geef ik kuiten echt definitief op. Motha****a's wìllen gewoon niet groeien.

groeien? who gives a ****.. als ze maar sterker worden. Ook jij zult straks voor een vrachtwagen hangen mijn heilige vrind!

kuiten:
ene training high volume, low reps, heavy weights
andere training low volume, high reps, light weight - strict

verder tof dat wij een team vormen voor Biest-Houtakker! :cool:

kuiten:
ene training high volume, low reps, heavy weights
andere training low volume, high reps, light weight - strict

verder tof dat wij een team vormen voor Biest-Houtakker! :cool:

Yeah buddy! M'n eerste wedstrijdje :P Hoe vaak heb jij überhaupt events getraind? Ik pas 3x :o

Ow, trainingslog natuurlijk vandaag.

paused speed bench
8x3x70kg

chins
4x12xbw
1x14xbw

Ging best lekker. Zeker volume PR.

dips
2x15xbw
1x15x15kg
2x10x25kg

Rustig aan gedaan, ivm borstaanhechting die ik nog voel. Precies goed belast nu zodat de aanhechting zich wel moet gaan versterken.

ez-bar cg preacher curls
1x12x30kg
3x10x40kg

tricep rope pushdown, met extra stretch naar buiten op het einde
Weet ik veel, iets van 4x lekker reppen tot 10-12 reps.

shrugs
2x10x70kg
2x10x120kg

Lekker gepompt zeggen we dan weer.

Laatst bewerkt:
lekker bezig hier zeg!

certified beast

Terug
Naar boven