RcP
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 14
- Lengte
- 2m
- Massa
- 140kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik doe alles raw. Niks met belt, suits of straps. Ik wil zoveel mogelijk ruwe kracht genereren.Misschien nu rustig met 5x5 Squats opbouwen en dan ook beltless beginnen?
Ik ben er nog niet uit. Een 5x5 is misschien een goed plan, maar nog niet volgende week denk ik. Even weer kennismaken met de gewichten, dus volgende keer 105 en 110kg proberen. Gewoon even kijken hoe dat gaat en dan vanuit daar weer verder denken.haha, Marcie gaat los ! Mooi om te lezen dat je zo uber gemotiveerd aan t raken bent... wacht maar jonge.. wacht maar als we straks een betere plek hebben.. dan gaan er mooie dingen gebeuren
En 2x8x100 kg squats is al best ferm zo snel na de blessure en de events van zaterdag! Wat is je game plan nu op de squat? 5x5x105/110 kg volgende week?
Knie is in principe nooit een echte blessure geweest. Er knakte iets in, maar deed nooit pijn, maar echt gezond kon het ook niet zijn. Die plek bij m'n lies in de buurt was wel echt een blessure. Het zou kunnen zijn getriggerd door zo'n stomme adductor training, of misschien door bepaalde assists zoals bijv lying leg raise of hypers? Denk van niet, maar iets 100% uitsluiten is moeilijk. Het kan ook gewoon overbelasting zijn geweest in combinatie met iets. Ik volg op dit moment mijn gevoel en hou de squats en legpress erin en de lying leg raise en hypers vervang ik door iets anders. Sowieso goed voor de afwisseling, en goed voor eliminatie van mogelijk blessure-opwekkende oefeningen.wellicht dat er sprake was van onbalans tussen bepaalde spieren ofzo? misschien dat er een aantal spieren nu sterker zijn geworden waardoor je knie blessure nu over gaat? of was er een duidelijk aan te wijzen probleem voor je knee troubs?
squats
Die strongman events zijn echt geweldig. Ik heb zelfs nu al het idee dat de algehele kracht vooruit gaat, maar misschien is dat mentaal
Me = blij.
haha mooi.Zegt ie met "140 kg Benchpress" in de signaturehaha, god damn marcie ! ik moet gaan opletten met jouw bench..! Mother****er!

Doe m'n bestdamn - ik moest van frank weer in je log kijken, vanwege je benchgelijk heeft ie weer eens, je gaat hard marc - ik moet ook oppassen
keep me motivated
![]()

Zegt ie met "140 kg Benchpress" in de signature
Doe m'n best![]()
Als je deze lijn doorzet zit jij over een maandje of 3-4 ook wel tegen de 140 aan hoor!