XXL Nutrition

The Jesus has returned...

Vanwaar die laatste 14 reps huh op die chins?!!

Beestje, ik zal je krijgen

• Topic Starter Topic Starter
ME LB

deadlift
10x120kg
3x150kg
3x3x175kg
1x2x175kg

leg extensions
3x12x73kg ofzo

leg press
15x100nogiets
10x100nogiets
12x175kg (fullstack) PR :')

Zat nog wel meer reps in bij de full stack, maar vond het wel mooi zo.

inc crunches
1x15xbw
1x10x+5kg
1x9x+10kg

hypers
3x12xbw

Deadlift viel tegen dus niet te gek gedaan. Voelde al de hele dag overal weirdass pijntjes bij beide liezen en ik weet ook wel waarom. Ik heb namelijk zondagmiddag in Bakel meegeholpen om een loslopend kalf (200kg) in het dorp te vangen :roflol: Op den duur was het over de aspergevelden rennen en op dat beest duiken dus ik heb wat rare bewegingen meegemaakt :o ****ing sterk trouwens nog zo'n kalf. Daar ga je ook echt niet even voor staan om hem te stoppen.

Yup, zoiets maak je ook echt alleen in zo'n dorp mee :D

Laatst bewerkt:
:roflol: Meehelpen om een kalf te vangen.
Heb hier ook wel al eens geholpen loslopende paarden te vangen, maar kalveren zijn er nog niet uitgebroken in ons boerendorp!

in t turp!

een kalf vangen haha...goed voor de conditie :p

weet je hoe lekker kalfsvlees is... je had hem je huis in moeten lokken G-Sus

gewoon pijl en boog mattie, past goed bij je coup

weet je hoe lekker kalfsvlees is... je had hem je huis in moeten lokken G-Sus
Idd, kalfslever :lick:

gewoon pijl en boog mattie, past goed bij je coup
Dat hoor ik wel vaker ja. I'm prehistoric man.

Training vandaag, ME UB:

bench t&g
8x3x110kg volume PR!

chins
1x10xbw
2x5x25kg
1x4x35kg PR!
1x3x35kg (4e niet meer kin boven stang)

inc db press
1x10x36kg
1x8x40kg
1x6x44kg PR!

BORs
1x10x60kg
3x10x95kg

inc db curls
1x12x18kg
1x9x22kg
1x8x22kg

ez-bar skullcrushers
1x12x30kg
2x10x40kg
1x6x45kg PR

Pijp leeg, mooi wat PR's gezet. Ik heb eindelijk m'n volle kwark weer kunnen bemachtigen bij een ander AH filiaal en het is meteen te merken ;)

hahaha, god damn marcie.. gaat snoeihard vrind! Wat is je game plan voor de bench volgende week?

1 critical note: begin nu eens met een OH en ga PP-en voor Biest lul! bench is secundary nu

hahaha, god damn marcie.. gaat snoeihard vrind! Wat is je game plan voor de bench volgende week?

1 critical note: begin nu eens met een OH en ga PP-en voor Biest lul! bench is secundary nu

Ik ga vrijdag OH'en. Is normaal wel een DE dagje, maar dan maak ik er gewoon een ME OH van.

mooie training marc, je motiveert mij op de BP - donderdag eens even testen :p

verder inderdaad ff flink wat push presses doen om straks die boom omhoog te knallen!

mooie training marc, je motiveert mij op de BP - donderdag eens even testen :p

verder inderdaad ff flink wat push presses doen om straks die boom omhoog te knallen!

I know i know, ik heb nog wat in te halen met boompress. Ik moet echt ff kijken wanneer ik allemaal naar RPB kan, want ik heb de laatste tijd een klote volle agenda in de weekenden. Bevalt me niks.

En motiveren op de bench? Jouw bench ligt toch veel hoger? Dit is peanuts voor jou.

ik heb aankomende weken ook steeds net geen tijd om naar RPB te gaan...elke keer iets in de planning waar ik onmogelijk onderuit kan. aankomend weekend is onder voorbehoud voor mij. Zou mooi zijn als we in ieder geval één keer samen kunnen trainen voor die tijd met het oog op die vusten enzo :p ik ben trouwens net de split jerk aan het leren...om m'n boom voor 19 juni nog een tikkie hoger te krijgen :D

mijn wide grip bench is niet zo sterk hoor

ik heb aankomende weken ook steeds net geen tijd om naar RPB te gaan...elke keer iets in de planning waar ik onmogelijk onderuit kan. aankomend weekend is onder voorbehoud voor mij. Zou mooi zijn als we in ieder geval één keer samen kunnen trainen voor die tijd met het oog op die vusten enzo :p ik ben trouwens net de split jerk aan het leren...om m'n boom voor 19 juni nog een tikkie hoger te krijgen :D

mijn wide grip bench is niet zo sterk hoor

Grip op de bench is pink tegen de ring. Niet super wide, normale grip denk ik.
Maar we moeten idd nog ff samen gaan knallen bij RPB. Die bierfusten is voor mij helemaal onbekend. Geen flauw idee hoe je zoiets het beste kunt grippen. Maar dat gaan we nog wel leren. Deze week kan ik zeker niet, volgende week zaterdag een bbq. Daarna nog niks staan.

ik vind pink op ring best wel wide grip. duim van glad vind ik normaal, maar dat is voor iedereen verschillend.
zo ziet mijn planning er ook ongeveer uit. frank waarschuwde mij al voor die fusten, schijnen echt k*t te zijn...we zien nog wel dan!

Eensch met Frank. Good train verder.

ik vind pink op ring best wel wide grip. duim van glad vind ik normaal, maar dat is voor iedereen verschillend.
zo ziet mijn planning er ook ongeveer uit. frank waarschuwde mij al voor die fusten, schijnen echt k*t te zijn...we zien nog wel dan!

Fusten zijn k*t als je vrij klein bent. Techniek is makkelijker dan stones imo.

lol, epic.... bij jou zie het er ook niet aan af dat je 8x3 110 benched. wat dat betreft kunnen we elkaar de hand schudden jesus

Vandaag DE LB

squats
5x5x80kg op snelheid

rom deadlift
4x10x70kg
1x200kg normale deadlift

Voelde nog iets niet 100% lekker tijdens de lifts, dus laag gehouden. Knakker daar die ook mee gaat doen met biest-houtakker B-klasse deed 2x pronated 200kg deadlift. Ik was hem aan het opnaaien, dus hij deed dat terug en vroeg me of ik dat pronated kon tillen, maar kreeg het niet van de grond. Omdat ik dat niet over m'n kant kon laten gaan dat dat ding bleef liggen, heb ik em mixed grip gepakt en toch maar even getrokken. Maar pronated kreeg ik em net 1cm van de grond ofzo, echt crap.

Nog een static hold pronated met 130kg getimed met het oog op biest-houtakker. 46sec. Moet beter, of Sjaak moet vlug kunnen pressen :D Geen id trouwens welke grip je daar mag hanteren?

inc crunches
2x15xbw
3x12x5kg

shrugs
1x15x70kg
1x12x90kg
3x10x120kg

calves smith
2x15x10kg
1x12x30kg
1x12x40kg
1x12x50kg
1x12x60kg

Wel prima getraind. Kuiten waren weer lekker hard. Morgen pushpress om eens te kijken wat erin zit.

Terug
Naar boven