- Waardering
- 6.995
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij weet best waarom die laatste 14 reps warenVanwaar die laatste 14 reps huh op die chins?!!
Beestje, ik zal je krijgen
De nieuwe benchmark is weer gezet.
Op den duur was het over de aspergevelden rennen en op dat beest duiken dus ik heb wat rare bewegingen meegemaakt
****ing sterk trouwens nog zo'n kalf. Daar ga je ook echt niet even voor staan om hem te stoppen.
Idd, kalfsleverweet je hoe lekker kalfsvlees is... je had hem je huis in moeten lokken G-Sus

Dat hoor ik wel vaker ja. I'm prehistoric man.

hahaha, god damn marcie.. gaat snoeihard vrind! Wat is je game plan voor de bench volgende week?
1 critical note: begin nu eens met een OH en ga PP-en voor Biest lul! bench is secundary nu
mooie training marc, je motiveert mij op de BP - donderdag eens even testen
verder inderdaad ff flink wat push presses doen om straks die boom omhoog te knallen!
ik ben trouwens net de split jerk aan het leren...om m'n boom voor 19 juni nog een tikkie hoger te krijgen 
ik heb aankomende weken ook steeds net geen tijd om naar RPB te gaan...elke keer iets in de planning waar ik onmogelijk onderuit kan. aankomend weekend is onder voorbehoud voor mij. Zou mooi zijn als we in ieder geval één keer samen kunnen trainen voor die tijd met het oog op die vusten enzoik ben trouwens net de split jerk aan het leren...om m'n boom voor 19 juni nog een tikkie hoger te krijgen
mijn wide grip bench is niet zo sterk hoor
ik vind pink op ring best wel wide grip. duim van glad vind ik normaal, maar dat is voor iedereen verschillend.
zo ziet mijn planning er ook ongeveer uit. frank waarschuwde mij al voor die fusten, schijnen echt k*t te zijn...we zien nog wel dan!
Geen id trouwens welke grip je daar mag hanteren?