- Waardering
- 426
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nice baas! mooie cleans en presses erachteraan, met goede gewichten - ik voel die hete adem in m'n nekbeter ook dat de pijn in je borst steeds minder wordt!
Ff kijken of ik nog heel snel binnenkort een dagje bij die gast hier in Eindhoven nog de fust kan gaan laaien. Zat nog bier in en hij heeft hem nu gevuld met cement. Nu weegt ie 120kg. Dus even kijken of het mogelijk is dat ding op 1m45 te krijgen.Gaat lekker hier! En je moet toch eerlijk toegeven: op deze manier trainen is toch veel fijner dan gewoon BB-style pompen.![]()
Ik had toentertijd ook nooit gedacht dat op kracht trainen ook zo goed voor mijn massgains zou werken. Vanwege mijn ectoheid dacht ik dat het goed was om rond de 10 reps te blijven werken. Op den duur liep ik toen ook echt vast in het gainen van kracht en massa. Dat is nu wel anders. Alleen bw blijft een beetje constant op 90,5kg. Maar zolang kracht vooruit gaat is dat nog niet zo erg. Ik heb er niet zo'n zin in om nog meer te gaan eten eigenlijk.Gelukkig kan ik LB weer goed gaan trainen nu. Als ik het nu iets beter aanpak dan voor de blessure heb ik er alle vertrouwen in dat LB net zo hard moet kunnen gaan als UB. UB heeft flinke progressie gemaakt en nu wordt het tijd LB te boosten.gaat goed met de LB man...ook squats gaan steeds beter. 10-reppers zijn killing![]()
yeah buddy! same hereGelukkig kan ik LB weer goed gaan trainen nu. Als ik het nu iets beter aanpak dan voor de blessure heb ik er alle vertrouwen in dat LB net zo hard moet kunnen gaan als UB. UB heeft flinke progressie gemaakt en nu wordt het tijd LB te boosten.

damn 2x117,5 al - pff je gaat hard kerel! 40kg chins ook haha. ik ben er trouwens toch bij zaterdag - moet wel een beetje schuiven met m'n scriptie e.d., maar het is wel een goed moment om samen ff te knallen bij RPB in voorbereiding op Biest-H
Cool dat je er ook bij bent, gaan we eens ff goed oefenen 
nee hoor, niet gemistHeb je m'n 2x120kg soms gemist?Cool dat je er ook bij bent, gaan we eens ff goed oefenen
![]()
maar 2x117,5 met de opbouw van vandaag is toch netjes! (ja ja...ik was het inderdaad ff vergeten, maar weet het alweer) 
haha, echt niet. Misschien bij een 5x. Die 2e rep met 120kg de vorige keer was al echt grinden.