AndroidHealthClinic

The Jesus has returned...

nice baas! mooie cleans en presses erachteraan, met goede gewichten - ik voel die hete adem in m'n nek :p beter ook dat de pijn in je borst steeds minder wordt!

• Topic Starter Topic Starter
nice baas! mooie cleans en presses erachteraan, met goede gewichten - ik voel die hete adem in m'n nek :p beter ook dat de pijn in je borst steeds minder wordt!

Ja, ik heb wat in te halen ;) Ff kijken of ik nog heel snel binnenkort een dagje bij die gast hier in Eindhoven nog de fust kan gaan laaien. Zat nog bier in en hij heeft hem nu gevuld met cement. Nu weegt ie 120kg. Dus even kijken of het mogelijk is dat ding op 1m45 te krijgen.

die voorsprong op de OH van sjaak wordt ook kleiner.. Maar sjaakmans is nu ook op dreef! :D

hmkay. Goede training

Gaat lekker hier! En je moet toch eerlijk toegeven: op deze manier trainen is toch veel fijner dan gewoon BB-style pompen. :D

Gaat lekker hier! En je moet toch eerlijk toegeven: op deze manier trainen is toch veel fijner dan gewoon BB-style pompen. :D

Zeker :) Ik had toentertijd ook nooit gedacht dat op kracht trainen ook zo goed voor mijn massgains zou werken. Vanwege mijn ectoheid dacht ik dat het goed was om rond de 10 reps te blijven werken. Op den duur liep ik toen ook echt vast in het gainen van kracht en massa. Dat is nu wel anders. Alleen bw blijft een beetje constant op 90,5kg. Maar zolang kracht vooruit gaat is dat nog niet zo erg. Ik heb er niet zo'n zin in om nog meer te gaan eten eigenlijk.

veel pr's dawg! nice

deadlift
1x10x120kg
1x5x160kg
1x3x180kg
3x3x185kg

Good form, ging lekker. Heel stuk beter dan 2 weken terug.

squats
1x10x60kg
1x10x70kg
1x10x90kg
1x10x100kg

Beter dan steeds die 4x10x60kg. Vond dat weinig effect hebben, ook al had ik dat van een of ander WSB schema. Volgende keer gewoon 4x10x100kg ofzo.

leg extensions
4x12xoplopend gewicht

hyper extensions
2x12xbw
2x12xbw+10kg

inc crunches
2x15xbw
1x12xbw+5kg
2x8xbw+10kg

't waar goe.

gaat goed met de LB man...ook squats gaan steeds beter. 10-reppers zijn killing :D

gaat goed met de LB man...ook squats gaan steeds beter. 10-reppers zijn killing :D
Gelukkig kan ik LB weer goed gaan trainen nu. Als ik het nu iets beter aanpak dan voor de blessure heb ik er alle vertrouwen in dat LB net zo hard moet kunnen gaan als UB. UB heeft flinke progressie gemaakt en nu wordt het tijd LB te boosten.

Gelukkig kan ik LB weer goed gaan trainen nu. Als ik het nu iets beter aanpak dan voor de blessure heb ik er alle vertrouwen in dat LB net zo hard moet kunnen gaan als UB. UB heeft flinke progressie gemaakt en nu wordt het tijd LB te boosten.
yeah buddy! same here :D

benchpress
1x5x105kg
1x4x112,5kg
1x3x115kg
1x2x117,5kg
1x4x112,5kg
1x7x100kg

chins
1x10xbw
1x5x15kg
2x5x30kg
1x4x35kg
1x3x40kg PR!

inc benchpress
1x10x70kg
1x8x80kg
1x5x90kg PR!
1x4x90kg

lever machine row
1x12x86kg
1x10x100kg
1x10x120kg
1x8x134kg fullstack PR!

standing cable flies
1x14x23kg
2x10x32kg

We gaan hard, we gaan lekker! Cable flies was ook weer eens fijn om te doen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

damn 2x117,5 al - pff je gaat hard kerel! 40kg chins ook haha. ik ben er trouwens toch bij zaterdag - moet wel een beetje schuiven met m'n scriptie e.d., maar het is wel een goed moment om samen ff te knallen bij RPB in voorbereiding op Biest-H

damn 2x117,5 al - pff je gaat hard kerel! 40kg chins ook haha. ik ben er trouwens toch bij zaterdag - moet wel een beetje schuiven met m'n scriptie e.d., maar het is wel een goed moment om samen ff te knallen bij RPB in voorbereiding op Biest-H

Heb je m'n 2x120kg soms gemist? :P Cool dat je er ook bij bent, gaan we eens ff goed oefenen :)

mooie bench opbouw pik.. maar je had beter OH ervoor kunnen doen. Maar goed, je heet ook niet voor niets benchMarc

met 3x115 bench kan je nu ook al wel 130 marc!

Gaat goed Marc

Events @ Eindhoven:

logpress IFSA diameter
Aantal sets 45 en 65kg.
1x85kg twijfelachtige lock
F 1x85kg
3x85kg

Techniek, techniek en vertrouwen, de kracht zit er wel. Bij de laatste set ineens gewoon 3 nette reps. Die 90kg moet ik kunnen smoken in Biest-Houtakker.

tire flips
2x4x320kg

bierfust
2x120kg op 1m.
F 3x120kg op 1m45

Crap, ik krijg hem gewoon niet hoog genoeg op de borst gerold. Grotendeels ook weer techniek, gebrek aan ervaring. Was een leuke training. Goed om eens die 120kg fust te hebben geprobeerd.

Gym is vandaag dicht, dus een prima tussentraining ter voorbereiding voor zaterdag @ RPB. Kan ik mooi onder toeziend oog van Frank en Gijs wat aan de techniek sleutelen, want daar ligt nu de prioriteit. Nog in kracht winnen voor Biest-Houtakker is te ambitieus. Met een betere techniek kan ik overal wat meer op pakken.

Terug
Naar boven