MuscleMeat

The Jesus has returned...

3x85 log is nice man...dan zit met een Spot on techniek er ook wel 1x95 in op Biest ;)
zaterdag gaan we ons ff flink focussen op die fusten ook. verder zeg je het zelf al...prima tussentraining!

• Topic Starter Topic Starter
The hate is strong with the fusts.

speed bench
8x3x65kg

wide pullups
4x10xbw

dips
2x15xbw
3x12x25kg

skull crushers
4x10x32,5kg

db preacher curl
4x12x12kg

Gewoon op z'n dynamics gemakje. Morgen op naar RPB.

succes morgen, laat de boys zien wat divine strength is

Events @ RPB

log
Op techniek, tot max 75kg voor reps. Wilde niet gaan maxen ivm de log al eerder deze week. Op Biest moet de 90kg er gewoon inzitten. We gaan voor de 95kg.
Nog even de anti-ecto log easy gecleaned, maar m'n verstand erbij gehouden niet geprobeerd te pressen ;)

fusten
65kg op een aantal hoogtes gelegd. 1m81, rond de 1m60 etc. Techniek is in orde met deze lichte fust iig. Nu zorgen dat ik die b*ch van 115kg ook op 1m45 ga krijgen.

farmerwalk
60m met 70kg
zo'n 38m met 90kg
ik schat iets meer dan 40m met 90kg.

De turn blijft een b*ch, daar verlies ik aardig wat op. Het gas geven gaat redelijk goed en de grip is aardig.

wheelflips
2 setjes van zo'n 3 reps met 380kg
Nog een 7 repper (dacht ik) met 380kg, niet echt bijgehouden.

OH squats
Eerst keer OH squats. 4 of 5 reps gemaakt met 32,5kg. Stuk of 3 reps met 42,5kg.

Tot m'n verbazing was de fexibiliteit aardig in orde. Volgens Frenkpie was de techniek goed.

Weer een leuk dagje, zoals altijd. Geen gekke dingen gedaan ivm events eerder deze week en ME op de LB. Van de week proberen de pushpress te verbeteren om zo het vertrouwen in meer gewicht te krijgen voor de log op Biest.

Prima training. Als je voor zo'n wedstrijd voorbereid zou ik wel iets meer rust pakken voor de events en daar net even een stapje meer gas geven want daar ligt dan de prioriteit.

Wat Gijs zegt.

Goed getraind kerel!

Lekker bezig geweest, Jesus!

Tnx geile Kumpels. Na de training toch nog een half uurtje liggen pitten. Daarna een flinke lading aardappelen en 350gr kogelbiefstuk :lick:

Aankomende week wil ik eigenlijk die 100kg pushpress nog proberen te lappen, en de week voor Biest rustiger aan doen.

goed plan, nu nog ff goed trainen en hooguit minimaal 1 week van te voren licht / medium weight events. En de week voor de wedstrijd alleen ma / di wat pompen

niet slecht met 36,5cm kuiten!Z1Z!Z!!!

size zegt geen ****!Z1Z!Z!Z!!!!!

noooooooooooobody ****s with the jesus!!!

zekers goed getraind marc, ook al deed je semi-rustig aan. als je mindset goed is, ga je gekke dingen doen op biest!

Vandaag lekker licht ter herstel na de zware week.

OH squats
2x8x25kg
2x6x30kg
3x5x35kg

Ik had na de events van zaterdag spierpijn in m'n midden schouderkoppen en ik vroeg me af waar het vandaan kwam. Bij het uitstoten van de bar werd het duidelijk: de OH squats van afgelopen zaterdag dus ;)

ROM deads
4x10x70kg

leg ext
4 sets 12 reps

calves
aantal sets met 10 reps one leg 7kg db.

inc crunch
2x15xbw
3x12x5kg

Easy peasy. Toch nog wat kunnen leren stabiliseren op de OH squats, maar eigenlijk waren de schouders nog beurs, maar het gewicht is niet veel dus wel te doen.

dat had ik de 1e keer ook, nu bijna niet. Gewenning. Leuk dat ook aan t OH squat doet nu :)

Bij deze eerst een mededeling:
Wie o wie heeft er zin om met mij in duo-teamverband mee te strijden op de strongman C-klasse wedstrijd in Biest-Houtakker? Ik zou een team met Sjaak vormen, maar bij hem is zijn oude blessure weer helaas weer aanwezig. Dus bij deze een noodoproep om iemand te vinden die het leuk vindt om met mij te teamen en daar eens de boel te veroveren. Genoeg strongman gasten hier die moeten kunnen meedraaien op een C-klasse. Wie wil?
Info: http://www.realdutchpower.nl/aankondigingen2011/biest-houtakker.htm

bench
1x8x100kg
1x4x110kg
1x6x100kg
1x1x115kg
1x1x120kg

Easy peasy, weer eens op een iets andere manier getraind, ook altijd prima :)

chins
1x8xbw
1x5x25kg
1x5x35kg
2x4x35kg
1x3x35kg
1x6x25kg

inc bench
1x10x80kg
1x7x90kg PR!
1x6x90kg
1x5x90kg

Jawohl, sehr gute progression.

BORs
1x10x80kg
1x10x90kg
2x10x100kg PR!

db flyes
1x14x22kg
2x10x24kg

Yeap, ze progression goes on...

Laatst bewerkt:
je had wel wat meer singles mogen pakken Marc. Verder nice incline al!

ncie train kerel! ik ben ondertussen ook aan het rondvragen voor een vervanger

Terug
Naar boven