Frenkpie
Massive Warrior
- Waardering
- 901
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of het moet echt een hele erge goede fysio zijn, maar ik heb er meestal niet zo'n hoge pet van op.gewoon zo diep gaan zakken als dat je lekker vindt om te squatten, ik zoek t ook niet om net onder par te squatten en ga ook gewoon met de billen op de hakken. Sowieso is net onder par stoppen ook meer belastend voor je knieën dan full.
En die knie.. tja, toch maar eens naar de Fysio....maar ben daar zelf ook niet zo kapot van.
Misschien heb je dan toch gelijk dat we fysiek veel van elkaar weg hebben
Maar herken jij het probleem ook bij langdurig staan in de knieën?Langdurig staan in dezelfde positie wel ja, maar dat heb ik ook met zitten met gebogen knieen bv in de auto. Langdurig zelfde houding is gegarandeerd last
Langdurig staan in dezelfde positie wel ja, maar dat heb ik ook met zitten met gebogen knieen bv in de auto. Langdurig zelfde houding is gegarandeerd last

bij de 100 log barrière hoort een bepaalde manier van juicen en die heb je gisteren duidelijk laten zien!