- Waardering
- 6.995
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ME LB
[Erectors nog goed gaar van de stones nog steeds, anders had ik er nog wel wat meer uit kunnen persen. Nu moet ik een manier vinden om zo snel mogelijk naar die 230kg deadlift van de grond te komen. Tips voor de opbouw, anyone?
paused deadliften
snatch grip deadliften
deifciet deadliften
Hoe gaan de stones mijn lift-off verbeteren? De vorige keer ging de barbell namelijk nog geen cm van de grond. Eenmaal richting de lock-out is het geen probleem, heb nog nooit hoeven hitchen. Iedere fail was bij een gebrek aan lift-off power.

deadstop idd, en anders hamstrings flink aanpakken?
Yup, paused squats is wel een goeie. Overall moeten die benen gewoon eigenlijk veel beter, daar gaat het fout.gewoon veel deadliften en eventueel paused oly squats/front squats etc als assistance.
Mooi hoe jij alles serieus neemt
On topic. Box Squat.
Je geeft hier altijd zulke serieuze commentaren dat ik geen grapjes van je gewend ben 
Idd, hier ook al een hoop. Naja, hebben we dat ook weer gehad gelukkigtoch 2 goede workouts zo. het bericht van 'schouders worden dus sterker' is goed om te lezen! k*t van die koorts man...ik hoor iedereen er over.

Omdat eigenlijk alles wat overhead is, gevaarlijk is voor mijn schouders, dus ik kies de oefening waarbij het risico het kleinst is waarbij het misgaat. Ik laat nu ook de spotter constant met handen eronder en ik zorg dat ik niet helemaal tot het eind uitpress.
Onzin Marc, absoluut niet de minst gevaarlijke. De schouder staat juist in een heel kwetsbare positie. als je toch veilig wilt zijn kun je veel beter van op de borst drukken of met dumbbells.