Ronnie vs JS
Cool Novice
- Waardering
- 12
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja, **** armen, dikke squats is waar je een baas van wordt.
Ik wil de 5x5 voor de ME dag bewaren. 2x in de week zwaar squatten is misschien nog iets teveel van het goeie.Ik zou ipv speed gewone ff sq's aanraden. Ga lekker met je 8rm 3x5 of 5x5x doen. Denk dat dat effectiever is voor zowel je kracht als je massa gains.
Helaas niet nee. Maarja, ik hoef de trein niet te halen. Gewoon 1kg per 3 maanden is ook mooi, als het kwalitatieve massa is. Maar op dit moment schommelt het teveel op 92-93kg. Terwijl ik die 94kg toch al eens aangetikt heb. Achja, even kijken waar ik rond februari 2012 sta voor ik me zorgen moet makenmooie training neergezet Gesus - 10 kilo massa zal er inderdaad niet zo heel snel opkomen![]()

van jou krijg ik steeds in m'n log van die uitspraken als: 'lekker gepompt ouwe bb-er'
moet je kijken wat je zelf doet man![]()
3x210...pff, daar gaan we weerdie lat wordt wel erg snel verplaatst steeds heh. goed werk man! front squat pr is ook erg sterk - ik wilde morgen high reps doen, maar twijfel nu toch
![]()