- Waardering
- 6.993
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was vandaag weer goed laat door werk, dus de hams even gelaten voor wat het was, en ze zijn toch dominant tov de quads. Calves gewoon domweg helemaal niet meer aan gedacht

Geen idee. Ik heb verschillende belts geprobeerd, maar vooral die dikke stugge belts porren onderin tegen mijn ribben omhoog, waardoor ik gewoon niet meer fatsoenlijk op diepte kom. Maar zo erg vind ik het niet, want beltless vind ik ook erg prettig squatten. Mocht ik toevallig een keer een fatsoenlijke riem tegenkomen dan zal ik hem wel gebruiken.Vast al wel een normale inzer geprobeert?
Anders zon ding wat Jaimy en Simon gebruiken?
Jep, nu de quads nog

Geen idee. Ik heb verschillende belts geprobeerd, maar vooral die dikke stugge belts porren onderin tegen mijn ribben omhoog, waardoor ik gewoon niet meer fatsoenlijk op diepte kom. Maar zo erg vind ik het niet, want beltless vind ik ook erg prettig squatten. Mocht ik toevallig een keer een fatsoenlijke riem tegenkomen dan zal ik hem wel gebruiken.

gotta train those damn calves Jesus!Calves gewoon domweg helemaal niet meer aan gedacht![]()
Hehe, of gewoon mijn techniek verbeteren. Ik heb al zo'n eendenkont.