MuscleMeat

The Jesus has returned...

• Topic Starter Topic Starter
Speciaal voor jullie zeveraars, een lean logje...

bench press
6x95kg
3x105kg
4x120kg
3x120kg ****, bij de 3e raakte ik de baan kwijt, waardoor ik de 4e maar skipte
2x4x120kg

Ondanks jammer van die 2e 120, toch zeker niet ontevreden. Ik weet gewoon dat de 4x4x120kg dus haalbaar is. Volgende keer met een 5 repper starten en kijken wat we dan nog kunnen doen...

chins
11xbw
6xbw+25kg
2x5xbw+30kg
4xbw+35kg

inc db press
10x38kg
2x8x44kg

machine rows
10x96kg
10x107kg
10x113kg
8x120kg

seates db press hammergrip
10x20kg
10x24kg
8x28kg
10x30kg

Lekker dagje weer.

mooie bench training idd

Nette training, flinke presspower.

ja mooi dagje maar achterkant schouders past er nog wel bij.

t*ring weinig gedaan benchmarc

DE LB

speed squat
10x80kg
8x3x100kg

ROM DL
10x70kg
10x90kg
2x10x100kg

calves in smith
12x50kg
10x70kg
3x10x90kg

inc crunches
15xbw
12xbw
3x12xbw+5kg

Even wat events in de avond @ Eindhoven. Onderrug nog een beetje pulp, dus rekening mee gehouden.

tire flip 320kg (voelt een stuk zwaarder dan de 380kg bij Gijs)
2xtire
3x4xtire

stones
paar keer 100kg op 1m
2x120kg op 1m

Supergladde stones en lichtjes geharst. Niet te gek gedaan ivm onderrug.

timbers, geen profiel, geen tape, gewoon glad
40m 60kg
20m 100kg
15m 120kg 3 drops ofzo... ding gleed maar weg
20m 120kg even goed gekalkt en boos gemaakt

Damnit, wat zijn dat toch gladde farmers. Welke wedstrijd je ook doet, je weet zeker dat je altijd verder loopt dan wat je hiermee doet :P

harnas truckpull met sled
~20m 106kg
~20m 113kg
~20m 146kg

Zwaar chille oefening. Wat een quadkiller. Moest wel even wennen om nog de goede pace te pakken. Oefening baart kunst.

sled rows
2x10x75kg

Explosief gepakt.

Was nice. Ook mooi om te zien hoeveel de onderdelen bij anderen kunnen verschillen.

goed events gedaan Marc, waar is de OH?

Ok, nu kan ik het eigenlijk niet meer laten liggen om een log bij te houden. Ik ben naar het gedeelte van het forum gelokt waar de echte beesten zich schuilhouden en de verhalen over deze ondergrondse wereld hebben mij doen overtuigen ook weer te gaan starten.

Ik als vriend van de duivel, werd gewezen op je log.. Een zelfbenoemde ecto die verteld dat hier de echte beesten zich schuilhouden. En JIJ vind jezelf waardig om hier te posten?? jij vind jezelf waardig om te vergelijken met jezus, terwijl je niet meer bent dan een ecto studentje die zijn vermeende serieuze bodybuilding leven opgaf om te zuipen met van die halflangharige studentjes met hun vette kop van de drap in hun haar??

De echte beesten van de onderwereld heb je vast nog niet ontdekt? want iedereen hier doet maar aardig en verwelkomen je in dit zwarte gat....

Ga niet dieper in deze ondergrondse wereld, want we verscheuren je levend! en je vermeende vader "god" kan niets doen om je te helpen.

Het is wel bekend in vele volksverhalen dat de discipelen van de duivel de ware beesten zijn...

:haha: die avatar.

herken je de foto?

grip monster

Ik als vriend van de duivel, werd gewezen op je log.. Een zelfbenoemde ecto die verteld dat hier de echte beesten zich schuilhouden. En JIJ vind jezelf waardig om hier te posten?? jij vind jezelf waardig om te vergelijken met jezus, terwijl je niet meer bent dan een ecto studentje die zijn vermeende serieuze bodybuilding leven opgaf om te zuipen met van die halflangharige studentjes met hun vette kop van de drap in hun haar??

De echte beesten van de onderwereld heb je vast nog niet ontdekt? want iedereen hier doet maar aardig en verwelkomen je in dit zwarte gat....

Ga niet dieper in deze ondergrondse wereld, want we verscheuren je levend! en je vermeende vader "god" kan niets doen om je te helpen.

Het is wel bekend in vele volksverhalen dat de discipelen van de duivel de ware beesten zijn...

Zo beast, dat is lang geleden. Wanneer komt die echte comeback eens zodat we weer die ouderwetse monstergewichten van jou gaan zien?

ik moet wat tere zieltjes verslinden en slachtoffers maken, om weer de weg te bewandelen... Nu was jij ff het slachtoffer :D

vanaf welk gewicht noem jij het monstergewichten.. ik bedoel vanaf welk gewicht kan ik posten zonder me te hoeven schamen??

Van mij mag je weer zodra je volle bak traint weer beginnen met posten, al is het trainen met een lege barbell bij wijze van spreken. Het is sowieso goed een log bij te houden vind ik zelf, ongeacht welk gewicht.
In jouw geval hoef je je niet meer te schamen bij een 280SQ, 200BP en 320DL, RAW uiteraard.

oke.. dan duurt het nog ff.. aangezien ik nooit meer gedeadlift heb dan 300.... DL is mijn zwakte, maar misschien nu ik een baard heb...

Terug
Naar boven