Frenkpie
Massive Warrior
- Waardering
- 901
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gold dat ook maar voor de squat en deadlifthaha, ja jij ouwe kletshaas
btw..we zitten nu vrijwel op exact hetzelfde niveau met benchpress!!!

sterke benches bench.. ik ga donderdag 5x125 kg attempten.. kijken of ik een beetje kan battle-en met jou op de bench![]()
shorts zijn net als singlets...men draagt ze alleen om de illusie te wekken gespierd te zijnTrainingsbroek? Das toch voor die jongens die geen benen trainen?![]()

Dit weekend niet nee. Ik moet natuurlijk wel optimaal kunnen presteren met het bowlen hehaha, ik herken dat van de hand tegen de trainingsbroek - heb daar ook moeite mee met sumo's. leuk om te doen voor de afwisseling. ga je dit weekend nog events trainen in Eindje?

Nee da's voor mensen die niet in hun blote lul mogen trainen.Trainingsbroek? Das toch voor die jongens die geen benen trainen?
sterke grip wel![]()
haha 12x50 kg en dan nog een dubbel met 70 kg.. beastly!
nice dipmaatje. Dat is volgens mij ook mijn pr met 50. Dat moet ik dan ook maar uppen want ik ga dat niet pikken!

jij weet ook van geen ophouden heh?!
Paar weken terug nog 8x100 en 3x110 op de incline gedaan, maar na deze flat bench was ik behoorlijk gedraind. Heb wel echt voor die 3x3 moeten vechten.nice presses Gayzus! 3x3x130 is goede shit - incline moet wel omhoog
jij weet ook van geen ophouden heh?!