MuscleMeat

The Jesus has returned...

3*3*130kg is zekers nice!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.002
Spanks. Was ook echt de max voor mij.
Nu al een paar dagen 97kg in de morgen, dus weer een kg eraan. Nog maar 3 kg tot de grote mijlpaal.

• #1.003
Gisteren een klotetraining, vandaag schijterij en griepverschijnselen. Ff goed gegeten en na het werk 2 uur geslapen. Hopelijk is het morgen al beter.
Tijdens het deadliften schoot weer dezelfde spier achter m'n schouderblad vast, waardoor ik de boel maar licht heb gehouden. Sets sumo deadlift t/m 140kg, 4 sets pull downs en 4 sets rows, nog wat rehabilitatie voor de schouderbladen. That's it. Spier zit nu weer los, maar overal gewrichtspijn.
Lekker whisky'tje en veel slapen should do the trick. Lang geleden dat ik iets onder de leden heb gehad, hopelijk kom ik er dit keer weer goed vanaf.

• #1.004
Semi deload deze week.

paused bench
6x90kg
3x8x100kg

inc bench press
10x80kg
2x8x80kg

db press
8x28kg
2x8x30kg

military press
6x60kg
2x5x65kg

wide pullups
3x10xbw

Wel apart dat ik na deze easy training ineens veel honger had, en normaal na een zware training pas later honger krijg.

• #1.005
Deloadje lb vandaag

squat
12x80kg
8x110kg
3x5x130kg

deadlift
10x100kg
10x120kg
3x5x140kg

Easy strict form met veel snelheid, pronated en nu geen gezeik meer in mijn rug gehad. Ook geen last van het SI-gewricht meer. Volgende week weer wat gas erop.

• #1.007
Gisteren een iets andere training dan normaal. Avondje wandklimmen gedaan met Don en Ad. Was cool. Ook hadden ze daar zo'n plank hangen met 10 trappetjes waar je net met je vingers tot je eerste vingerkootje kon vasthouden. Zonder leg support dus. Die hebben we ook een aantal keer tot bovenin gepakt. Was een goeie voor de grip.

• #1.008
bench press
6x90kg
5x105kg
5x115kg
3x5x120kg

seated db press
12x20kg
8x32kg
5x38kg PR
5x38kg + na ~15sec 7x30kg

inc bench press
10x60kg
2x6x100kg
5x100kg

parallel dips
10xbw+15kg
10xbw+30kg
8xbw+40kg

tricep pushdowns (1 katrol)
2x10x39kg
8x45kg + 1 dikke cheat ;)

DB presses worden sterk! nice!

uit de deload en gelijk weer terug naar de decent weights - hoe voelde het?

• #1.011
uit de deload en gelijk weer terug naar de decent weights - hoe voelde het?

Redelijk, gek genoeg deden m'n aanhechtingen in de ellebogen alweer mega zeer bij de laatste oefening. Misschien nog van het wandklimmen, ook al heb ik daar geen spierpijn of wat dan ook van gevoeld.
Duidelijk is wel dat ik niet echt slechter word van zo'n weekje deload. Niet tè vaak doen, maar zo om de 6 weken is niks mis mee.
Even kijken hoe het volgende week is met die ecto-aanhechtingen van me.

• #1.012
LB

deadlift
10x120kg
straps (heb mixed grip verbannen, ****t een spier in de lat up)
5x170kg
3x200kg
2x215kg PR
3x225kg PR

Oud PR was 1x220kg. Dik verslagen dus. Duidelijk dat de lift-off nu een stuk beter is dankzij de sterkere squat. Pays off.

squat
6x100kg
3x140kg
2x3x150kg
8x120kg

ceiling pull ups (H-balk)
4x10xbw

Everything went better than expected!

Damn, harde deadlifts opeens man!

• #1.014
Damn, harde deadlifts opeens man!

Yep, totaal onverwachts ook. Als je terug kijkt in mijn log en zoekt naar deadlift zie je hoe erg ik die oefening tekort heb gedaan. Mede door ge**** met de knie en si-gewricht. Mijn probleem was dat ik ooit de 230kg attemt niet van de grond kreeg, te zwakke quads. Die zijn nu aan het bijtrekken en daardoor trek ik hem zoveel makkelijker los. De lock-out is nooit een probleem geweest in het verleden. Zodra hij tot de knie komt trek ik hem uit.

Nu merk ik ook dat alles veel meer in balans is. De oefening gaat in één vloeiende beweging en de lock-out begint tegen de laatste rep ook moeizamer te gaan.

Eindelijk!

Mooie vooruitgang op die DL man!

Nice dl man! op naar de 240!

• #1.018
Haha, tnx dudes. 240 is idd de target op dit moment. Over een aantal weken maar eens attempten als het goed voelt.

ohh yeah !! 3x225 kg is strong Marc...

*Denkt terug aan de begintijd dat je nog met 40-60 kg trillend op je beentjes aan het reppen was* ...2003?

damn time flyes..

Sterke DL al. Zal Frank weer motiveren.

Terug
Naar boven