XXL Nutrition

The Jesus has returned...

Yo BM! Weer aan de slag dan kerel!

Binnenkort moeten we weer eens samen pompen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.102
Jazeker, dadelijk is de shit weer aan. Heb er weer zin in. 3 weken niet trainen gaat op den duur toch aan me vreten, maar gelukkig had ik genoeg te doen op vakantie.
Als jij nou gewoon bij die pauper tu/e weggaat en als een baas bij ons komt trainen dan is dat samen trainen ook weer voor mekaar!

• #1.103
Gisteren en vandaag getraind, maar nog niet bijzonder om te posten. Voor de vakantie cleaner gaan eten en toen zat ik op 93kg, nu na 3 weken vakantie. Na weer 2 daagjes trainen de schade opgemaakt: 2kg eraf. Valt dus reuze mee.
Ben niet meer de ecto van vroeger, aangezien ik nu nog steeds niet op 8% sta ;) Begin een ouwe zak te worden, want vroeger was 2 maanden niet trainen en veel zuipen genoeg om op 6% te komen. Nu daalt m'n taille-omtrek nog maar erg moeizaam, zelfs al eet ik weinig voor benchMarc begrippen. Vroeger had ik 5000kcals nodig om überhaupt op 82,5kg te komen, waarbij ik nu makkelijk op 93kg kan blijven als ik 3500kcal eet.
Bizar eigenlijk. Daarom houd ik het op een hele clean gemiddelde kcals, omdat ik toch zeker niet onder de 93kg wil vallen.

Vroeger wilde ik met alle macht aankomen, al was het vet, maar nu ik merk dat ik voorbij de 97kg alleen maar papperiger word ben ik daar toch van teruggekomen :D

Qua training kan ik hetzelfde melden als vorig jaar na mijn vakantie. Bij de 3e set squats 100kg schoot de kramp er alweer in. Veel meer dan een paar sets er achteraan met 3-5 reps tot de kramp weer opspeelde heb ik dus ook niet gedaan. Nog wat leg extensions, kuiten en buik en that's it :D Krachtverlies op de MP was ook minimaal, dus de schade valt stukken meer mee dan vorig jaar.

Op naar de 100kg bw. Niet b**chen over vet!

• #1.105
Toch maar weer eens wat posten hier.

PR op de dips met 8xbw+60kg

BW is nu 92kg en goed ripped aan het worden. Gevolg van op de loopband lopen omdat mijn knie ****ed up is waardoor ik nu al een maand niet meer kan squatten en deadliften. Op de loopband kan ik dan nog de boel doorbloeden door wat te wandelen.

Oehh goed last van je knie... Loop zelf ook met een lichte irritatie te kloten.. Wel verdomme lekkere dips zeg!! Jij traint bij essbra toch he?!

• #1.107
Oehh goed last van je knie... Loop zelf ook met een lichte irritatie te kloten.. Wel verdomme lekkere dips zeg!! Jij traint bij essbra toch he?!
Yup, bij Essbra idd.

Op dit moment nog bb-style. Geen strongmanoefeningen. Ik heb zelf wat onderzoek gedaan en ik vermoed dat ik Chondromalacia Patella of Patellofemoral Pain Syndrome heb. Ik heb ook lichtelijk X-benen en heb juist veel focu gelegd op het naar buiten drukken van mijn benen met het squatten, maar misschien was dat juist niet zo verstandig. Ik weet het niet, maar even laten rusten zo en kijken of het weggaat.

nice dips jesus!

• #1.109
Tnx CP.

Vandaag PR op hammer grip pullups: 24xbw (na 2x12 reps als warmup)
Had verwacht dat ik de 30 wel moest kunnen halen, maar helaasch. Kon nog wel doorgaan, maar waren niet meer kin boven de rand.

je moet cross fit gaan doen Marc.. you're built for it

• #1.111
Broertje van Gijs wil daar ook wat meer in gaan doen. Die heeft een beetje dezelfde aanleg als jij

Misschien gewoon je baard weer wat langer laten worden ?

• #1.114
hammer grip pullups
3x20xbw
2x15xbw
10xbw

100 reps in net 20min. Vorig PR was 25min met een 10x10 aanpak.

hehe goed man, je kunt nu rustig zeggen dat je beter pull ups kunt dan ik.

how shit, 20 reppers voor 3 sets. nice.

• #1.117
hehe goed man, je kunt nu rustig zeggen dat je beter pull ups kunt dan ik.
Ik ben er denk ik echt voor gemaakt. Zelfde geldt bijv voor dips. Er zijn zoveel mensen (waaronder jij) die veel steker dan ik zijn op diverse rug/borst/tricep oefeningen, maar op de een of andere manier ga ik ze wel voorbij met bw-oefeningen, zelfs met toegevoegde gewichten. Snap zelf eigenlijk niet hoe dat in elkaar steekt.

how shit, 20 reppers voor 3 sets. nice.
Tnx :)

gemaakt voor reps en athletische dingen.. denk dat je een goede aanleg hebt voor turnen ook.

• #1.119
gemaakt voor reps en athletische dingen.. denk dat je een goede aanleg hebt voor turnen ook.

Ik was er altijd wel goed in op school. Alleen jammer dat ik nu 1m88 ben en van die hypermobiele schouders heb. Ik zal eens naar muscle ups en one arm pullups gaan toewerken. Kijken of me dat gaat lukken.

We zijn gewaagd aan elkaar mbt de pullups. Nice

Terug
Naar boven