Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Begin een ouwe zak te worden, want vroeger was 2 maanden niet trainen en veel zuipen genoeg om op 6% te komen. Nu daalt m'n taille-omtrek nog maar erg moeizaam, zelfs al eet ik weinig voor benchMarc begrippen. Vroeger had ik 5000kcals nodig om überhaupt op 82,5kg te komen, waarbij ik nu makkelijk op 93kg kan blijven als ik 3500kcal eet. 
Krachtverlies op de MP was ook minimaal, dus de schade valt stukken meer mee dan vorig jaar.Yup, bij Essbra idd.Oehh goed last van je knie... Loop zelf ook met een lichte irritatie te kloten.. Wel verdomme lekkere dips zeg!! Jij traint bij essbra toch he?!
je moet cross fit gaan doen Marc.. you're built for it
Ik ben er denk ik echt voor gemaakt. Zelfde geldt bijv voor dips. Er zijn zoveel mensen (waaronder jij) die veel steker dan ik zijn op diverse rug/borst/tricep oefeningen, maar op de een of andere manier ga ik ze wel voorbij met bw-oefeningen, zelfs met toegevoegde gewichten. Snap zelf eigenlijk niet hoe dat in elkaar steekt.hehe goed man, je kunt nu rustig zeggen dat je beter pull ups kunt dan ik.
Tnx

gemaakt voor reps en athletische dingen.. denk dat je een goede aanleg hebt voor turnen ook.