Strongman1988
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 66
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bazenshit, ook mooi dat je weer licht kan squatten.
Ben er ook echt blij mee. Beter dan niks. Ik doe nog wat leg extensions lekker licht erbij en wat hamstrings voor de goede balans. 40kg front squats zet weinig zoden aan de dijk als het gaat om massa behouden, maar het vertraagt de spierafbraak in elk geval flink.

Conclusie was: ze mag niet hardlopen of knieën zwaar belasten door andere sport. Alleen fietsen of zwemmen (en geen schoolslag) was het advies. Ze kon meedoen met een onderzoek waarbij ze dan de benen een tijd oprekken zodat het kraakbeen kan herstellen, maar aangezien dat het dus in onderzoek is heeft ze het maar afgewezen. Een blessure kan het idd zeker niet meer zijn. Ik heb ook 5 maanden totale rust voor de benen gehad. Werd niks minder toen.godver marc... dat klinkt niet goed als ik dit verhaal zo lees. Zeker goed om toch nu maar eens foto's e.d. te laten nemen en verder te onderzoeken... over blessure kan je niet echt meer spreken na zo'n lange periode.
UB wel alles in orde?

Ik dacht dat jij ook jumpers knee had man. Of is het echt je knie en niet de pees?
Bij mijn schoonmoeder hebben ze recentlijk nieuwe knie gestoken daarom. 5 maanden herstel maar wel helemaal terug
in orde nu. Ze had spijt dat ze het niet veel eerder had laten doen. Natuurlijk squat ze wel niet oid.
****ed up Mark
Bij mezelf was de conclusie, versleten kraakbeen + chronische ontstekingen op de pees = jumper knees
eerst maar eens kijken. Ik heb ook dezelfde klachten en mijn knie bleek verder heel goed alleen de knieschijf geeft problemen en dat voel je door de hele knie.