XXL Nutrition

The Jesus has returned...

• Topic Starter Topic Starter
bench
5x5x102,5kg PR!

t-bar row
1x10x80kg
2x10x90kg
1x7x95kg PR (hier maar gestopt, want anders werd het cheaten)

pull ups (wide)
1x6x15kg
1x5x15kg
1x5x15kg + 8 reps bw

MP/PP
1x10x40kg
1x6x65kg (met wat pushpresses ertussen)
1x1x75kg (pushpress)

Wat aanmodderen met de pushpress techniek, plus ik heb hypermobiele schouders en durf dus nog niet helemaal goed te pushen, ivm dat mijn schouders een stukje uit de kom kunnen raken...

inc db press
1x9x38kg
1x6x42kg PR!
1x5x42kg

inc db curls
1x12x12kg
2x10x18kg
1x10x20kg PR

tricep pushdown
1x12x59kg
1x10x77kg
1x10x83kg
1x7x91kg

Ging lekker. Zeker de bench viel niet tegen. Nog niks hoeven te strainen, maar volgende keer ga ik voor de lagere reps en hoger gewicht. Even de spieren kennis laten maken met meer kg's en niet dezelfde fout maken zoals vorige keer door ineens 120kg te proberen.
Pushpress moet stukken beter, maar ik durf nog niet hard genoeg te pushen. Mijn schouders hebben stukken meer stabiliteit dan vroeger, maar ik kan me nog de keer goed herinneren bij een inc db press dat mijn schouder voor een deel uit z'n kom schoot. Kan me geen blessure daarop permitteren nu.

Laatst bewerkt:
godnonde.. lillik sterk bende aan t worden Marc!

squats
1x10x60kg
1x10x80kg
2x10x90kg

Weer nergens last van gehad.

ROM deads
1x12x60kg
2x10x80kg

Ook nergens last van.

inc crunches
2x10xbw
3x10x+5kg

Geen hypers of iets vanwege nog spierpijn in de onderrug door de deads die ik eindelijk weer eens wat kon verhogen. Zaterdag mijn eerste events proberen, ondanks de kleine blessures, dus de benen en onderrug niet te zwaar aangepakt. Ben nog geen machine he ;)

nice man!! goed om te lezen dat er weer progressie zit in het herstel.. ik voorspel dat je binnen nu en 3 weken weer tot spierfalen kunt gaan squatten!

Gaat goed. Ik ga op mijn tellen letten met die chins en dips.

nice man!! goed om te lezen dat er weer progressie zit in het herstel.. ik voorspel dat je binnen nu en 3 weken weer tot spierfalen kunt gaan squatten!
Idd. Weet je wat het mooie is? Dat mijn knie nu al een paar dagen niet meer heeft geknakt als ik door parallel ga. Dus door weer squats te doen wordt de boel schijnbaar ook weer versterkt. Wat ik nog wel heb is als ik gewoon loop dat het soms zomaar knakt. Dus er zit nog wel iets 'los'. Vandaar dat ik met yoke en farmers ook wel moet opletten.

Gaat goed. Ik ga op mijn tellen letten met die chins en dips.
Tnx, maar het zal nog wel ff duren voor ik je voorbij ben ;) Ben allang blij dat de kracht bij dips en chins omhoog gaat, terwijl ook mijn bw stijgende is. Vroeger werden mijn goede chins en dips nog wel eens verworpen door mijn lichte bw, maar dat valt tegenwoordig wel mee. Met kleding aan tijdens het trainen is het nu 92kg. Veel meer dan het vroeger ooit was.

Lief dagboek: Vanmorgen weer gewogen. 89,3 kg nu. 4kg meer dan 2 maanden terug toen ik dit log maakte.

**** Bench, je gaat echt lekker man! Schiet ff wat goede pics binnenkort man, lijkt me cool!

om ali g weer eens te quoten: "restecp"

Idd. Weet je wat het mooie is? Dat mijn knie nu al een paar dagen niet meer heeft geknakt als ik door parallel ga. Dus door weer squats te doen wordt de boel schijnbaar ook weer versterkt. Wat ik nog wel heb is als ik gewoon loop dat het soms zomaar knakt. Dus er zit nog wel iets 'los'. Vandaar dat ik met yoke en farmers ook wel moet opletten.

Over je knie: ik had dat ook.. toen ik geen LB trainde vanwege m'n Taekwondo periode voelde die ook k*tter, maar zodra ik weer serieus ging squatten merkte ik dat het wat steviger werd en beter aanvoelde..

En fock.. 90 kg jij? Damn dat zal zaterdag dan wel te zien zijn.. laatste keer dat ik jou in een trainingshempje heb gezien was je niet zwaarder dan 78-80 kg oid. En die bw gain zelfs zonder LB serieus te trainen.. bizarre growth ineens man!

**** Bench, je gaat echt lekker man! Schiet ff wat goede pics binnenkort man, lijkt me cool!
Neh. Misschien bij 100kg ofzo :P Met mijn lange frame is het nog steeds niks waard. Als je nou gewoon morgen een beetje mee strongman komt doen bij Gijs :) Kunnen we ook weer es bijbuurten.

om ali g weer eens te quoten: "restecp"
Tnx brah.

Over je knie: ik had dat ook.. toen ik geen LB trainde vanwege m'n Taekwondo periode voelde die ook k*tter, maar zodra ik weer serieus ging squatten merkte ik dat het wat steviger werd en beter aanvoelde..

En fock.. 90 kg jij? Damn dat zal zaterdag dan wel te zien zijn.. laatste keer dat ik jou in een trainingshempje heb gezien was je niet zwaarder dan 78-80 kg oid. En die bw gain zelfs zonder LB serieus te trainen.. bizarre growth ineens man!
Ja snap er ook niks van waarom het zo goed gaat. Binnenkort die megagrow maar eens laten controleren in het lab ;) Vaak eet ik zelfs nog maar 6 sneetjes ipv 8. Had nooit voor mogelijk gehouden dat het nog deze kant op zou gaan. Misschien toch niet zo erg ecto als ik dacht en begint dat zwaarder worden bij mij gewoon op m'n 26e ipv 21e zoals bij de meesten ;)

YoBench, ja ben afgelopen weken weer begonnen met trainen, dus een middagje knallen in Baarn lijkt me super cool. Morgen gaat hem helaas nog niet worden, maar kom snel samen met Ramon ff langs, wordt badass!

YoBench, ja ben afgelopen weken weer begonnen met trainen, dus een middagje knallen in Baarn lijkt me super cool. Morgen gaat hem helaas nog niet worden, maar kom snel samen met Ramon ff langs, wordt badass!
Nice. Binnen 2 of 3 maandjes ben je weer zo goed als terug qua kracht en massa. Ik zag in je ouwe log dat je stiekem nog verrekte goeie krachtstats had. Gaat me nog wel wat moeite kosten om dat in te halen :P

Vandaag eerste keer events bij RPB.

log
3x3x50kg
1x3x70kg
1x2x70kg

Ging wel prima, maar schouders waren nog verzuurd van deze week.

farmers
2x50kg 40m
1x70kg 40m
1x80kg 20m, of wat het nu 40m? Iig nog wel easy, maar even opgelet met de knie uit voorzorg.
Nog wat static holds met 100kg.

yoke
1x150kg 30m
1x210kg 30m
1x240kg 15m (****ing k*t geschommel, kreeg hem niet goed in de groove).

stones
1x3x85kg 140cm
2x3x95kg 140cm
1x110kg 140cm fail, kreeg hem niet goed hoog op de borst gestoten.

Daarna nog een lading reps met een p*ssy tire (320kg ofzo?).

Echt leuk om eens events te doen. Flink goed op de technieken kunnen oefenen, wat zeker bij de stones en yoke (om die groove te pakken) nog wel eens lastig is.
Morgen ben ik waarschijnlijk zo kreupel als een kapotgereden kat, en verbrand :D

Laatst bewerkt:
eerste keer events resulteert wel in een brakke zondag ja :p

haha, was erg cool dat je erbij was ! Volgende keer als we de nieuwe locatie hebben gefixed moet je nog maar eens komen.. dan kunnen we ongestoord volle bak schreeuwen en samen knallen :D

You're getting good beefed up ook! Tot snel kerel :)

Was leuk ja en nu was het allemaal nog een beetje timide zeg maar.

Nice dat je nu ook events mee doet. Zou cool zijn kon ik dat hier ook in de buurt doen!

Haha, fooook wat een spierpijn :D Quads bovenin bij de heupen zijn echt pulp bij iedere stap die ik zet (dat moet wel door de farmers en yoke komen). De bovenrug en traps zijn echt versteend. Lang geleden dat ik de spierpijn zo goed heb gevoeld. Wel mooi om te zien dat die strongman events je spieren op een heel andere manier aanspreken.

Alleen nog even kijken hoe ik mijn trainingsweken ga indelen als ik wat vaker events ga doen, want ik weet nu al dat de training morgen nooit veel waard kan zijn.

Terug
Naar boven