- Waardering
- 756
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 11%
in prive ontvangen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Binnen enkele dagen zal ik deze foto's weer verwijderd hebben ivm forumregels)
Welke forumregels? Waarom mag een vrouw geen foto's in haar log en een man wel?

Dat is behoorlijk seksistisch van Google dan.Heeft te maken met de advertenties van Google. Foto's van vrouwen worden geïnterpreteerd als p0rn door Google, en Google adverteert niet op p0rn-pagina's. Moeten dus in een bepaalde sectie waar geen advertenties van Google verschijnen.
Je weet m'n e-mailadres he

Kop op, je zegt zelf dat je op dit moment het gelukkigst bent met jezelf. Is dat niet meer waard dan de hoeveelheid gewicht die je kan tillen? Uiteindelijk geraak je daar wel weer aan en in de tussentijd spiegel > cijfersWat een ondankbare sport is dit zeg. Ik ben één week en 5 dagen out geweest, vanwege mijn blessure. Afgelopen maandag had ik dus weer een start gemaakt, maar man man man... het voelde alsof ik nooit in mijn leven aan krachttraining had gedaan. Die 85 kg squat lukt me nu sowieso niet meer. Ik zit weer op de 65kg. Moet wel zeggen dat ik ook nog een beetje last van mijn rug heb, dus ik ben zeker niet van plan om weer snel op te bouwen. Ik ga dit keer echt even af op wat mijn lichaam me vertelt.
Ben in de tussentijd wel goed blijven eten en moet zeggen dat ik op dit moment het gelukkigst ben met mezelf. Ik startte 2 januari (geloof ik) met 78,6kg. Op dit moment zit ik rond de 71,5kg en begin nu eindelijk wat definitie te zien!Mijn huidige doel is naar de 68kg, denk dat ik dan echt tevreden zal zijn.
Zie spoiler voor progressie (Edit: verwijderd)
Kop op, je zegt zelf dat je op dit moment het gelukkigst bent met jezelf. Is dat niet meer waard dan de hoeveelheid gewicht die je kan tillen? Uiteindelijk geraak je daar wel weer aan en in de tussentijd spiegel > cijfers

Gewoon full body + extra glutesoefeningen, daar moet je niet te lang over nadenken.Wil trouwens de 5x5 training na de zomer vervangen voor wat anders of aanpassen, echter vind ik het moeilijk om daarin veranderingen door te voeren. Want ik zou graag de focus willen leggen op glutes oefeningen, maar wil wel doorgaan met full body trainen. But how?![]()
Proficiat!Moet binnenkort trouwens ook gaan wennen aan een nieuwe sportschool. Ik had gesolliciteerd bij Fit For Free naar de functie baliemedewerkster en heb vandaag mijn tweede gesprek gehad. Kan dan al over twee weken starten.![]()
mods zijn gay?Welke forumregels? Waarom mag een vrouw geen foto's in haar log en een man wel?

Beste manier om billen te trainen
Graag advies :-) wil strakke ronde billen
Lees deze twee recente topics even door als je wat meer info over glutes trainen wilt.
Nogal onnozel imo om, naaste je squats, nog 4 glute oefeningen te doen.
Edit: gefeliciteerd met je nieuwe baantje![]()

Gewoon full body + extra glutesoefeningen, daar moet je niet te lang over nadenken.

Wow, beweer je nu dat ik ongelijk heb?Ja, dat is dus wat ik (geloof ik) nu heb gedaan. Maar zoals je ziet schijnt dit ook niet goed te zijn, vandaar dat ik het even vroeg.![]()
Oh-oh