XXL Nutrition

The Selina becomes Se-lean-a log

Heeft te maken met de advertenties van Google. Foto's van vrouwen worden geïnterpreteerd als p0rn door Google, en Google adverteert niet op p0rn-pagina's. Moeten dus in een bepaalde sectie waar geen advertenties van Google verschijnen.

Heeft te maken met de advertenties van Google. Foto's van vrouwen worden geïnterpreteerd als p0rn door Google, en Google adverteert niet op p0rn-pagina's. Moeten dus in een bepaalde sectie waar geen advertenties van Google verschijnen.
Dat is behoorlijk seksistisch van Google dan.

Wat een ondankbare sport is dit zeg. Ik ben één week en 5 dagen out geweest, vanwege mijn blessure. Afgelopen maandag had ik dus weer een start gemaakt, maar man man man... het voelde alsof ik nooit in mijn leven aan krachttraining had gedaan. Die 85 kg squat lukt me nu sowieso niet meer. Ik zit weer op de 65kg. Moet wel zeggen dat ik ook nog een beetje last van mijn rug heb, dus ik ben zeker niet van plan om weer snel op te bouwen. Ik ga dit keer echt even af op wat mijn lichaam me vertelt.

Ben in de tussentijd wel goed blijven eten en moet zeggen dat ik op dit moment het gelukkigst ben met mezelf. Ik startte 2 januari (geloof ik) met 78,6kg. Op dit moment zit ik rond de 71,5kg en begin nu eindelijk wat definitie te zien! :grinny: Mijn huidige doel is naar de 68kg, denk dat ik dan echt tevreden zal zijn.

Zie spoiler voor progressie (Edit: verwijderd)
Kop op, je zegt zelf dat je op dit moment het gelukkigst bent met jezelf. Is dat niet meer waard dan de hoeveelheid gewicht die je kan tillen? Uiteindelijk geraak je daar wel weer aan en in de tussentijd spiegel > cijfers

• Topic Starter Topic Starter
Kop op, je zegt zelf dat je op dit moment het gelukkigst bent met jezelf. Is dat niet meer waard dan de hoeveelheid gewicht die je kan tillen? Uiteindelijk geraak je daar wel weer aan en in de tussentijd spiegel > cijfers

Daar wil ik je graag gelijk in geven, maar om eerlijk te zijn weet ik niet zozeer of dat echt meer waard is. Probleem is dat ik erg competitief ben (met mezelf). Dat maakt het dan ook erg moeilijk om mezelf af te remmen.
Haha, maar het is duidelijk dat mijn lichaam zelf al aangeeft wanneer het genoeg is en wanneer alles tè snel gaat :o

De rem gaat er nu iig even op en zal alles weer langzaam moeten opbouwen. Om eerlijk te zijn, moet ik het mezelf wel steeds blijven reminden dat ik het langzaam moet opbouwen. Het competitieve/veeleisende/perfectionistische (wat je het ook wilt noemen) in me kan best dominant zijn, maar moet er geloof ik mee leren om te gaan...

Dat competitieve is toch geen probleem? Zolang je maar om weet te gaan met enige tegenslag tijdens de reis.

Maar misschien heb ik daar geen goed beeld bij; ik ben nogal anti-competitief met mezelf en extreem lui.

Echt stupiddd, wilde gisteren trainen, maar kon mijn pasje van de sportschool maar niet vinden. Ik was in het weekend naar Brabant gegaan voor een verjaardag en had toen afgesproken met mijn broer om samen te gaan trainen. Maar nu komt het stomme gedeelte, ik ben gewoon mijn pasje daar vergeten. :emo:
Anyhow, gelukkig heeft de baliemedewerkster me gewoon gematst en kon ik lekker gaan trainen.

Moet binnenkort trouwens ook gaan wennen aan een nieuwe sportschool. Ik had gesolliciteerd bij Fit For Free naar de functie baliemedewerkster en heb vandaag mijn tweede gesprek gehad. Kan dan al over twee weken starten. :cheer:

Maaaaaar oke, genoeg onzin, dan verder naar mijn training van gisteren.

Squat 70 kg (5x5)
Deadlift 80kg (1x5)
Row 40kg (5x5)
Mp 20kg (5x5)
Cgbp 30kg (3x8)
Curl 15kg (3x8)

Merkte dat mijn rug wat gevoeliger werd na mijn deadlifts. Denk dat ik hierdoor maar even een tijdje de squat en deadlift op 70 kg ga houden.
Voor de rest ging mijn training wel prima.

Wil trouwens de 5x5 training na de zomer vervangen voor wat anders of aanpassen, echter vind ik het moeilijk om daarin veranderingen door te voeren. Want ik zou graag de focus willen leggen op glutes oefeningen, maar wil wel doorgaan met full body trainen. But how? ???

Ik heb voor mezelf de 5x5 aangepast naar het onderstaande. Ben benieuwd naar jullie meningen!

Training A: Squat, Benchpress, Rows, Barbell hip thrusts, Cable kickbacks, Cable standing hip abduction, Back extensions, Cable crunches.
Training B: Squat, Deadlift, Rows, Curls, Barbell hip thrusts, lateral band walks, Cable crunches.

Wil trouwens de 5x5 training na de zomer vervangen voor wat anders of aanpassen, echter vind ik het moeilijk om daarin veranderingen door te voeren. Want ik zou graag de focus willen leggen op glutes oefeningen, maar wil wel doorgaan met full body trainen. But how? ???
Gewoon full body + extra glutesoefeningen, daar moet je niet te lang over nadenken.

Beste manier om billen te trainen

Graag advies :-) wil strakke ronde billen

Lees deze twee recente topics even door als je wat meer info over glutes trainen wilt.

Nogal onnozel imo om, naaste je squats, nog 4 glute oefeningen te doen.

Edit: gefeliciteerd met je nieuwe baantje :)

Ik had een aantal van die topics gelezen, ook een artikel met de beste glutes oefeningen (die jij had gedeeld als ik me niet vergis). Op basis daarvan heb ik bovenstaande schema gemaakt. De compounds wilde ik erin houden, maar daarnaast ook aanvullen met isolatieoefeningen voor de glutes. Maar dit is dus teveel van het goede?

En bedankt nog! :D

Gewoon full body + extra glutesoefeningen, daar moet je niet te lang over nadenken.

Ja, dat is dus wat ik (geloof ik) nu heb gedaan. Maar zoals je ziet schijnt dit ook niet goed te zijn, vandaar dat ik het even vroeg. :o

Thanks! :D

Zal elke training 2 extra glutesoefeningen toevoegen. Je traint namelijk ook hamstrings, onderrug en/of quads met de meeste glutesoefeningen en je hebt ook geen zin in een grote disbalans.

glute bridges en meer pics

Terug
Naar boven