AndroidHealthClinic

Trainingslog Hans_i

Bezoekers in dit topic

Training vandaag:

Low bar back Squat
WU:1x5x50kg
WU:
3x5x90kg --> +5kg joehoe. Op naar de 100. Beetje wiebelen, dat wel.

Romanian Deadlift
WU:1x8x60kg
WU:1x8x70kg
3x8x92,5kg --> +2,5kg


Chin ups
2x4xBW
1x3,5xBW
aantal reps: 11,5 --> =

Incline Bench Press
WU: 1x8xEmpty bar
WU: 1x8x40kg
3x8x52,5kg --> =


T-bar Row
WU:1x8x40kg
WU:1x8x50kg
3x8x62,5kg --> =

BAM, naar de kloten! Maar echt lekker. Vooral de squat ging erg goed.
 
goed bezig! op naar de 2 plates!
 
Front squat
WU:1x5xEmpty bar
WU:1x5x40kg
3x8x62,5kg --> +2reps


MP
WU:1x8xEmpty bar
3x8x32,5kg -->+2reps


Walking lunges
3x8x20kg --> = de tering wat ga ik hier altijd dood

Cgbp
WU: 1x8xempty bar
WU: 1x8x40kg
3x8x55kg --> +1


Chin Ups
3x4xBW
Totaal: 12 reps +0,5

Barbell rollout
3x8 --> overgeslagen.

hammer strength abdominal crunch
3x12xBW

jeuj, weer beetje gewicht/reps erbij. Voelde fijn
 
Hoppa, het regent weer plusjes :)
 
Bench press
WU:1x8xEmpty bar
WU:1x8x40
2x8x60kg
1x9x60kg -->=

One arm single side row
2x9x32,5kg
1x8x32,5kg

Dips
2x8xBW
1x6xBW
Totaal: 22 reps --> +2

Dead lift
WU: 1x5x60kg
WU: 1x5x80kg
2x5x100kg
1x6x100kg --> +1 rep, beetje vermoeid....

EZ bar curl
1x12xstang
1x8x17,5kg
3x8x27,5kg --> +2 reps


Was lekker. Morgen weer ff meten, ben benieuwd. Per ongeluk weer een BBQ gedaan en verjaardag met hapjes en bier... :eating:
 
Meting van vandaag 10-07-2017:

Gewicht: 86,4 (-0,8kg)
Taille: 91 (+1)
Nek: 37,5 ()
VP: 19,09 (+0,79)

Of die taille helemaal representatief is weet ik niet, volgende week maar weer even bekijken. Afgelopen weekend niet echt op voeding gelet en bier gedronken.
Vanaf vandaag ga ik wel ff 10 gram rijst naar beneden met middag eten, pindakaas 5 gram minder en noten 5 gram minder. En mijn eten weer even afwegen 's avonds.
Onbedoeld krijg ik toch meer binnen dan ik zou moeten eten. Story of my life :).
 
Het leven moet ook leuk blijven hé! :D. Goede squat trouwens. Nu is het een kwestie van tijd voordat je de 100 kg mijlpaal verbreekt.
Waar train je nu eigenlijk?
 
Het leven moet ook leuk blijven hé! :D. Goede squat trouwens. Nu is het een kwestie van tijd voordat je de 100 kg mijlpaal verbreekt.
Waar train je nu eigenlijk?

Ja, ik wil echt graag 1x5x100 halen... Gaat de goede kant op!
Ik train in Zwolle (profitgym). Jij traint geloof ik in Groningen he, bij Big Gym?. Ik werk in Groningen en heb er wel eens over gedacht om naar Big Gym te gaan.
 
Ja, ik wil echt graag 1x5x100 halen... Gaat de goede kant op!
Ik train in Zwolle (profitgym). Jij traint geloof ik in Groningen he, bij Big Gym?. Ik werk in Groningen en heb er wel eens over gedacht om naar Big Gym te gaan.

Dat gaat wel lukken binnenkort.

Oke dan. Ik train inderdaad in Groningen. Ik vroeg mij min of meer af of je al was overgestapt, haha ;).
Kom eens trainen bij BigGym zou ik zeggen! Vaak kan je gewoon gratis eens binnenstappen en anders kost het je slechts 5 knaak.
 
Dat gaat wel lukken binnenkort.

Oke dan. Ik train inderdaad in Groningen. Ik vroeg mij min of meer af of je al was overgestapt, haha ;).
Kom eens trainen bij BigGym zou ik zeggen! Vaak kan je gewoon gratis eens binnenstappen en anders kost het je slechts 5 knaak.

Ik werk niet elke dag in Groningen, maar als ik er ben dan maak ik lange dagen en geen fut meer om te trainen :). Dat zijn dan ook mijn rustdagen...

Binnenkort ws ook weer naar A'dam, dus dan komt het helemaal niet lekker uit. De dagen dat ik vanuit huis werk en weekend probeer ik dan te trainen in Zwolle.
 
Ik werk niet elke dag in Groningen, maar als ik er ben dan maak ik lange dagen en geen fut meer om te trainen :). Dat zijn dan ook mijn rustdagen...

Binnenkort ws ook weer naar A'dam, dus dan komt het helemaal niet lekker uit. De dagen dat ik vanuit huis werk en weekend probeer ik dan te trainen in Zwolle.

Ai, oké. Biggym is dus eigenlijk helemaal geen optie begrijp ik?
 
Ai, oké. Biggym is dus eigenlijk helemaal geen optie begrijp ik?

Nee, als ik elke dag in Groningen moest zijn had ik wel een abbo genomen en was ik in de pauze momenten gegaan.
Die gym zit er wel erg vet uit trouwens.
 
Nee, als ik elke dag in Groningen moest zijn had ik wel een abbo genomen en was ik in de pauze momenten gegaan.
Die gym zit er wel erg vet uit trouwens.

Ik snap het!

Jep. Niks mis mee. Maar alles went hoor, haha!
 
Training vandaag:

Low bar back Squat
WU:1x5x50kg
WU:
3x5x95kg --> +5kg hatsiekadee. Of ik echt de juiste diepte heb geraakt durf ik nog te betwijfelen, maar ben allang blij dat dit op mijn rug lag.

Romanian Deadlift
WU:1x8x60kg
WU:1x8x70kg
3x8x92,5kg --> met straps, gewicht hetzelfde voelde mijn onderrug al een beetje vd squat.


Chin ups
2x4xBW
1x3,5xBW
aantal reps: 11,5 --> =

Incline Bench Press --> was bezet.....
WU: 1x8xEmpty bar
WU: 1x8x40kg
3x8x52,5kg --> =

Incline press machine plate loaded
1x8
1x8x40
2x8x50

T-bar Row
WU:1x8x40kg
WU:1x8x50kg
3x8x65kg --> +2,5kg

ProudPizza eat my squat :p
 
Back
Naar boven