Fitness Seller

Up the iron(s) - freeweight log(cut)

Bezoekers in dit topic

eigenlijk een geweldig fysiek toch?
als kracht je doel is, en ik zie je bench goal, dan zou ik niet teveel meer cutten, eerst dat doel behalen, en dan verder voor een mooier fysiek.
lekker bezig zo, succes met je bench.
 
Beste armen ook, welke oefeningen doe jij daarvoor?
Isolatie p/w drie setjes skullcrushers, drie setjes smal bankdrukken, drie setjes bb curls, drie setjes bb rev curls. Thats it.
Maar zwaar bankdrukken, ohp, chins etc doet veel meer voor je armen dan eindeloos lopen curlen enzo ;)
 
eigenlijk een geweldig fysiek toch?
als kracht je doel is, en ik zie je bench goal, dan zou ik niet teveel meer cutten, eerst dat doel behalen, en dan verder voor een mooier fysiek.
lekker bezig zo, succes met je bench.
Thx man:D. Kracht is zeker het hoofddoel, maar zou wel graag nog 2-3kg eraf willen. Als krachtverlies op de compounds >10% zou worden stop ik sowieso met cutten.
Een beetje de grenzen opzoeken, lichaam leren kennen, dit is nog allemaal vrij nieuw voor me.
 
Isolatie p/w drie setjes skullcrushers, drie setjes smal bankdrukken, drie setjes bb curls, drie setjes bb rev curls. Thats it.
Maar zwaar bankdrukken, ohp, chins etc doet veel meer voor je armen dan eindeloos lopen curlen enzo ;)
klopt hoor, heel erg waar dit :thumbup:
 
Week 8
LB1

Squat 110kg 3x3
RDL 65kg 3x8
BB hacksquat 65kg 1x12
BB calf raise 105kg 2x8
Hanging knee raises 10-9-5

Squat volume omlaag naar 3x3. Werkgewicht klein sprongetje omhoog. Voelde erg goed, solide en nog wel redelijk wat over. Hopelijk kan ik nog even blijven opbouwen zo tot einde cut.
RDL kleine deload omdat heupen en hammies het echt zwaar hebben. Ging prima, wel shaky op het laatst.
Hacksquat is leuk geweest, heb wat hoogte- en dieptepunten beleeft met haar maar het flirten is voorbij. Ik weet zeker dat ze wel weer terug gaat komen in de nabije toekomst, maar voor nu is ze gewoon too much.
Knee raises trek ik nu door tot tenen boven ooghoogte, kost wat reps maar wel killing voor mijn abs :cool: .

Goeie training, merk wel dat ik iets gas moet terug nemen. Energie/kracht prima, kaarsje gaat wel wat sneller uit en moeheid na de training neemt ietsje toe.
Meevaller: kruidvat had twee potten whey met 50% korting ivm tht:D (kan dat spul überhaupt vergaan?)
 
Week 8
UB1

Bench 82kg 3x5
Pendlay 70kg 3x8
Pull-ups 7xbw 6,5xbw
Close grip bp 60kg 2x8
Abs rollout 3x8

Bench toch voor de grote deload gegaan, geen spijt van. Eerste twee werksets behoorlijk last van onderarmen, voelde als overbelasting van de pezen. Laatste werkset opeens nergens meer last van en een mooie set neer kunnen zetten.
Roeien mini deload, ging verder prima.
Laatste rep pull up net met het neusje net boven de bar en geen geweldige vorm, maar tel hem toch half mee:cool:.
Rest ook mini deload, goed te doen.

Prima training gezien de omstandigheden. Seated db press en reverse bb curls gaan er ook uit (net als hacksquat en hamstring curls). Mocht het nodig zijn gaan de rest van de isolatie oefeningen ook eruit. Einde cut nadert, maar zolang de compounds binnen de door mijzelf gestelde limiet blijven wil ik doorgaan. Kcal inname momenteel 2200, eiwitten 170gr, vet 40-60gr, rest carbs.
 
Week 8
UB2

Chins 12,5kg 3x5
Seated bb press 28kg 3x8
Chest supp db row 10kg 3x12
Incl db press 12,5kg 3x11
BB curl 12x21kg 10x23kg 8x25kg  ss db skullcrushers 10kg 2x14
Abs rollout 3x8

Goeie training, veel energie. UB2 is een stukje lichter dan normaal en iets hoger in reps, merk dat het mijn lichaam goed doet. Rustig opbouwen en slow reps met 100% controle over elke mm.
 
Week 8
UB2

Chins 12,5kg 3x5
Seated bb press 28kg 3x8
Chest supp db row 10kg 3x12
Incl db press 12,5kg 3x11
BB curl 12x21kg 10x23kg 8x25kg  ss db skullcrushers 10kg 2x14
Abs rollout 3x8

Goeie training, veel energie. UB2 is een stukje lichter dan normaal en iets hoger in reps, merk dat het mijn lichaam goed doet. Rustig opbouwen en slow reps met 100% controle over elke mm.
Zelf merk ik met high reps op rug beter resultaat, vooral upperback.
 
Voor hypertrophy bedoel je dan? Maar idd na de chest supp rows bv voel ik me net Johnny Bravo:cool:
Yup, maar je (upper)back kan wel veel hebben. Echt bizar hoe hard en vaak je jet kan trainen en gewoon deftig herstelt.
 
Week 8
LB2

RDL 130kg 2x6
Frontsquat 55kg 3x4

Deload training, meer zat er vandaag niet in. Vier uurtjes slaap is niet ideaal :( . Dit weekend ga ik net boven onderhoud eten, bij wijze van refeed. Hopelijk volgende week dan weer sterk verder.
 
Week 8
LB2

RDL 130kg 2x6
Frontsquat 55kg 3x4

Deload training, meer zat er vandaag niet in. Vier uurtjes slaap is niet ideaal :( . Dit weekend ga ik net boven onderhoud eten, bij wijze van refeed. Hopelijk volgende week dan weer sterk verder.
Ff goed je rust pakken kan geen kwaad 😉 fijn relax weekend 👌🏼
 
Week 9
LB1

Squat 111kg 3x3
RDL 66kg 3x8
BB calf raise 105kg 2x9
Hanging knee raises 2x8

Squat gaat lekker zo, zit nog wel meer in.
RDL niet helemaal perfect vandaag, maar juist daarom houd ik het gewicht relatief laag en focus vooral op uitvoering.
Knee raises setje minder, maar veel meer `hoogte` in de uitvoering waardoor ik na twee setjes wel klaar ben ermee :D.

Goede training, veel energie en kracht weer meer aanwezig. Refeed en iets minder volume met trainen lijken hun vruchten af te werpen. Het maffe is dat ik na twee dagen refeed in een keer 0,7kg minder weeg (drie dagen op rij nu) ???. Enige verklaring die ik heb is vochtbalans ivm koeler weer (voor mijn gevoel zie ik er ook ietsiepietsie droger uit in de spiegel). Not complaining though :D ...
 
Lekker dat volume aanpassing en refeed je weer ff back on track brengen 💪🏼
Niet genoeg kennis om je vraag te kunnen beantwoorden trouwens 😉 wel benieuwd naar het antwoord haha
 
Lekker dat volume aanpassing en refeed je weer ff back on track brengen 💪🏼
Niet genoeg kennis om je vraag te kunnen beantwoorden trouwens 😉 wel benieuwd naar het antwoord haha
Ik eet sinds een weekje wel ook weer een stuk cleaner (nauwelijks nog suiker/snoep..), maar of dat zo'n verschil kan maken? Kcal in/uit is altijd hetzelfde gebleven
 
Ik eet sinds een weekje wel ook weer een stuk cleaner (nauwelijks nog suiker/snoep..), maar of dat zo'n verschil kan maken? Kcal in/uit is altijd hetzelfde gebleven
Wellicht door minder suiker/snoep koolhydraten wat omlaag. Zou het ook niet weten, iig blij mee zijn haha en zo door gaan 😋
 
Kwam dit net tegen trouwens toen ik over carb cycling las. Wellicht zijn je calorieën gelijk gebleven maar door minder snoep/suiker je koolhydraat inname omlaag en dat je dus minder vocht vast houdt?

Screenshot_20220913-225144_Chrome.jpg
 
Kwam dit net tegen trouwens toen ik over carb cycling las. Wellicht zijn je calorieën gelijk gebleven maar door minder snoep/suiker je koolhydraat inname omlaag en dat je dus minder vocht vast houdt?

Bekijk bijlage 567806
Wist idd niet dat het om zoveel water kan gaan, thanks man!
 
Back
Naar boven