- Waardering
- 1.158
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Isolatie p/w drie setjes skullcrushers, drie setjes smal bankdrukken, drie setjes bb curls, drie setjes bb rev curls. Thats it.Beste armen ook, welke oefeningen doe jij daarvoor?

Thx maneigenlijk een geweldig fysiek toch?
als kracht je doel is, en ik zie je bench goal, dan zou ik niet teveel meer cutten, eerst dat doel behalen, en dan verder voor een mooier fysiek.
lekker bezig zo, succes met je bench.
. Kracht is zeker het hoofddoel, maar zou wel graag nog 2-3kg eraf willen. Als krachtverlies op de compounds >10% zou worden stop ik sowieso met cutten.Lange armen helpen hier ook meeMaar zwaar bankdrukken, ohp, chins etc doet veel meer voor je armen dan eindeloos lopen curlen enzo![]()

klopt hoor, heel erg waar ditIsolatie p/w drie setjes skullcrushers, drie setjes smal bankdrukken, drie setjes bb curls, drie setjes bb rev curls. Thats it.
Maar zwaar bankdrukken, ohp, chins etc doet veel meer voor je armen dan eindeloos lopen curlen enzo![]()
Dat had je mijn (voor)ouders moeten zeggen

.
(kan dat spul überhaupt vergaan?)
.Zelf merk ik met high reps op rug beter resultaat, vooral upperback.Week 8
UB2
Chins 12,5kg 3x5
Seated bb press 28kg 3x8
Chest supp db row 10kg 3x12
Incl db press 12,5kg 3x11
BB curl 12x21kg 10x23kg 8x25kg ss db skullcrushers 10kg 2x14
Abs rollout 3x8
Goeie training, veel energie. UB2 is een stukje lichter dan normaal en iets hoger in reps, merk dat het mijn lichaam goed doet. Rustig opbouwen en slow reps met 100% controle over elke mm.
Voor hypertrophy bedoel je dan? Maar idd na de chest supp rows bv voel ik me net Johnny BravoZelf merk ik met high reps op rug beter resultaat, vooral upperback.

Yup, maar je (upper)back kan wel veel hebben. Echt bizar hoe hard en vaak je jet kan trainen en gewoon deftig herstelt.Voor hypertrophy bedoel je dan? Maar idd na de chest supp rows bv voel ik me net Johnny Bravo![]()
Ff goed je rust pakken kan geen kwaad 😉 fijn relax weekend 👌🏼Week 8
LB2
RDL 130kg 2x6
Frontsquat 55kg 3x4
Deload training, meer zat er vandaag niet in. Vier uurtjes slaap is niet ideaal. Dit weekend ga ik net boven onderhoud eten, bij wijze van refeed. Hopelijk volgende week dan weer sterk verder.
.
. Enige verklaring die ik heb is vochtbalans ivm koeler weer (voor mijn gevoel zie ik er ook ietsiepietsie droger uit in de spiegel). Not complaining though
...Ik eet sinds een weekje wel ook weer een stuk cleaner (nauwelijks nog suiker/snoep..), maar of dat zo'n verschil kan maken? Kcal in/uit is altijd hetzelfde geblevenLekker dat volume aanpassing en refeed je weer ff back on track brengen 💪🏼
Niet genoeg kennis om je vraag te kunnen beantwoorden trouwens 😉 wel benieuwd naar het antwoord haha
Wellicht door minder suiker/snoep koolhydraten wat omlaag. Zou het ook niet weten, iig blij mee zijn haha en zo door gaan 😋Ik eet sinds een weekje wel ook weer een stuk cleaner (nauwelijks nog suiker/snoep..), maar of dat zo'n verschil kan maken? Kcal in/uit is altijd hetzelfde gebleven
Wist idd niet dat het om zoveel water kan gaan, thanks man!Kwam dit net tegen trouwens toen ik over carb cycling las. Wellicht zijn je calorieën gelijk gebleven maar door minder snoep/suiker je koolhydraat inname omlaag en dat je dus minder vocht vast houdt?
![]()