- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zware koekjes

.
)

Bevalt de bb press?Week 7
UB2
Chins 12kg 3x5
Seated bb press 27,5kg 3x8
Chest supp db row 11kg 3x11
Incline db press 12,5kg 3x10
Abs rollout 3x9
Chins als hoofdoefening bevalt erg goed. Ga nu met stapjes van 0,5kg verhogen.
Verder ging alles prima, gecontroleerde reps met kleine pause.
Geen bro-isolatie vandaag, wel alle andere oefeningen. Energie en kracht lijken weer terug te komen op gewenst niveau. Hopelijk volgende week weer volledig schema draaien.
Weegschaal gaf precies 72kg aan dus ook daar weer op de goede weg.
Foto's heb ik niet nee, einde cut wil ik wel weer een poging wagen. En dan vergelijken met einde bulk.Zou lekker zijn! Denk dat we allemaal wel eens zo'n weekje hebben van energie te kort en dan helpt een cut niet mee 😉 op naar die stijgende lijn weer.
Heb je nog fysiek foto's van je cut? Je zegt nog paar weken cutten, wat is je einddoel qua gewicht/vetpercentage?
Best wel ja
. Gebruik geen back support btw (heb ik niet eens
)Moet je dat erbij schrijven!!!!Best wel ja. Gebruik geen back support btw (heb ik niet eens
)

Dat voel ik idd ook, al zal dat vooral komen omdat het werkgewicht een stuk lager is. Had vaak het gevoel dat ik met ohp veel verlies omdat lowerbody nog te gaar was van de dag ervoor..Moet je dat erbij schrijven!!!!
Zonder backsupport vind ik nu leuker als staand, voor een over andere rede kan ik beter bracen als ik zit.
Wauw! 30kg, netjes hoor 💪🏼 goed te horen inderdaad dat de kracht training zoveel goede impact op je rug heeft 👌🏼Foto's heb ik niet nee, einde cut wil ik wel weer een poging wagen. En dan vergelijken met einde bulk.
Ik werk ook nog niet serieus aan fysiek, kracht was en blijft voorlopig prio1. Ik heb een slechte onderrug en daar heb ik nu nagenoeg geen last meer van omdat alles sterker is en ik bijna 30kg minder weeg dan 1,5 jaar geleden.
Mijn doel (na de cut) is 3x5x100kg bankdrukken, zou dit jaar misschien nog stiekem wel kunnen. Daarna wil ik meer aan fysiek gaan werken.
Ik wil cutten tot 69-70kg, afhankelijk van hoe alles gaat. Vet% geen idee, daar gebruik ik de spiegel voor, maar eigenlijk ook wel leuk om eens te weten.
Wow, dat is nogal een doel!Mijn doel (na de cut) is 3x5x100kg bankdrukken, zou dit jaar misschien nog stiekem wel kunnen.
Einde bulk deed ik 3x5 @96kg en faalde op 97 als ik me niet vergis. Toen ik 26 was drukte ik een 2RM van 116 of 118, maar toen woog ik ook ruim 85kg.Wow, dat is nogal een doel!
Wat is je huidige en/of all time max?
In theorie zou je het, als het op een gegeven moment met kracht lastiger wordt om progressie te maken, ook kunnen afwisselen daar meer spiermassa ook tot meer kracht kan leiden.
Toch vanmorgen maar even een paar geschoten, ben zelf ook benieuwd nu
. Geen pomp, eerste foto met gare net-wakker kop zonder iets aan te spannen
. Vind zelf dat vetpercentage hetzelfde lijkt gebleven, maar zie wel iets meer definitie.Zo.. net fysiek hoor💪🏼 goed massief! Benen ook 👌🏼 cut gaat lekker!Toch vanmorgen maar even een paar geschoten, ben zelf ook benieuwd nu. Geen pomp, eerste foto met gare net-wakker kop zonder iets aan te spannen
. Vind zelf dat vetpercentage hetzelfde lijkt gebleven, maar zie wel iets meer definitie.
![]()
![]()
![]()
![]()
Beste armen ook, welke oefeningen doe jij daarvoor?Toch vanmorgen maar even een paar geschoten, ben zelf ook benieuwd nu. Geen pomp, eerste foto met gare net-wakker kop zonder iets aan te spannen
. Vind zelf dat vetpercentage hetzelfde lijkt gebleven, maar zie wel iets meer definitie.
![]()
![]()
![]()
![]()