Solway Firth
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.859
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 70kg
Week 32
Training 2 (herstel)
Mainlifts
Bench 90kg 3x3
Pendlay 70kg 3x8
Rackpull 125kg 3x5
Assistance
Close grip bp 2x8@56kg
BB reverse bicep curl 2x11@20kg
Motivatie en energie prima, maar miste net die raw power om echt diep te gaan. Geen warrior-mode deze week blijkbaar
. Langzaam beginnen er ook wat pijntjes hier en daar te komen (zijn ook zo weer weg, floating pains maybe?), dus even een stapje terug. Intensiteit op ongeveer 90%, wat eigenlijk verbazend makkelijk voelde. Behalve benchpress, die was hoe dan ook een fail geworden dus 10% deload volgende training. Rackpull deload ik ook 10%. Na vorige week twee zware sessies RP+RDL zijn mijn hammies nog altijd aan het b**chen klagen. Daarom ook vandaag geen RDL.
Close grip bp tweede set met een iets bredere greep gedaan. Deze voelde ik meer in de laterale kop van de tricep, met een smalle greep voel ik hem meer in de lange kop. Stom, nu heb ik mezelf weer een mooi dilemma bezorgd
.
Lekker getraind, deze week beschouw ik als deload week dus vrijdag ook op 90%.
Training 2 (herstel)
Mainlifts
Bench 90kg 3x3
Pendlay 70kg 3x8
Rackpull 125kg 3x5
Assistance
Close grip bp 2x8@56kg
BB reverse bicep curl 2x11@20kg
Motivatie en energie prima, maar miste net die raw power om echt diep te gaan. Geen warrior-mode deze week blijkbaar
. Langzaam beginnen er ook wat pijntjes hier en daar te komen (zijn ook zo weer weg, floating pains maybe?), dus even een stapje terug. Intensiteit op ongeveer 90%, wat eigenlijk verbazend makkelijk voelde. Behalve benchpress, die was hoe dan ook een fail geworden dus 10% deload volgende training. Rackpull deload ik ook 10%. Na vorige week twee zware sessies RP+RDL zijn mijn hammies nog altijd aan het Close grip bp tweede set met een iets bredere greep gedaan. Deze voelde ik meer in de laterale kop van de tricep, met een smalle greep voel ik hem meer in de lange kop. Stom, nu heb ik mezelf weer een mooi dilemma bezorgd
.Lekker getraind, deze week beschouw ik als deload week dus vrijdag ook op 90%.

.
)
thanks man
).