AndroidHealthClinic

Valandinz - Average to Savage 2.0

• Topic Starter Topic Starter
Ja, ben zelf ook gek op tropische planten. Heb er aardig wat.

Ah nice. Heb zelf ook aardig wat planten, had hem eerst in het kratje staan maar kreeg toch wat te weinig licht. Daarom staat ie nu bovenop (:
Hier zie je het wat beter;

Heb zelf inmiddels ook een aardige collectie planten, alleen even opgehouden met het uitbreiden van de collectie omdat ik wil verhuizen en planten verhuizen is al drama..

Als je zelf ergens foto's hebt ben ik ook wel benieuwd ;)

Meeste staat nu binnen en in een kas. Trachycarpus in pot onder een afdak. Yuccas in kas,, cactussen binnen. Cannas in kelder :) Nog FF en dan kan weer een hoop naar buiten.

Yucca

20170527_201921.jpg

Anyways;
Als ik van de cut af kom moet ik even kritisch naar m'n voeding kijken, zit blijkbaar iets in waardoor m'n buik erg opzet.
Ben in 3 dagen van 83kg naar 80,7kg gegaan en m'n buikomtrek van 92cm naar 86cm. Da's echt gigantisch, ik lijk optisch ineens 4-5% vet minder te hebben.
Misschien lactose intolerant ofzo? Maar zoveel melk dronk ik niet, ook niet veel zout.

Voorbeeld dagje van in de bulk;
BWYCvbM.png
Natuurlijk een paar 'cheat' dingen tussen maar zou niet weten waar die bloat door komt dan.

Laatst bewerkt:
Brocolli valt wel onder koolsoorten en kan soms problemen geven....
Je gebruikt maar weinig zuivel... Lijkt me niet dat dat zoveel scheelt...

Op hoeveel cals bulk je nu?

Brocolli valt wel onder koolsoorten en kan soms problemen geven....
Je gebruikt maar weinig zuivel... Lijkt me niet dat dat zoveel scheelt...

Verschil is dat ik nu wel veel meer groente eet;
Paprika, ui, sla, tomaat, wortels, augurk, rucola..
Wortels zijn wel weer kalium rijk, maarja, apart.

Opgezette buik had ik persoonlijk geen last van, wel echt gassy as fuaaaark einde van m'n cut door alle veggies. Squatten werd serieus gewoon kut :roflol:

Veel Groente is wel meer vezels en kan de darmwerking verbeteren waardoor je in de cut minder bloat hebt..
In de bulk zal je wss minder groente eten?

Veel Groente is wel meer vezels en kan de darmwerking verbeteren waardoor je in de cut minder bloat hebt..
In de bulk zal je wss minder groente eten?

Naast broccoli en spinazie at ik niet echt groentes nee. Maar aan de andere kant eet ik nu bijna geen rijst meer en dat is ook erg vezelrijk.
Denk dat ik als ik ga bulken ik gewoon dezelfde voeding als m'n cut ga hanteren en dan langzaam voeding die ik normaal eet weer introduceren. Kijken waar ik dan blijkbaar slecht op ga.

http://dietistenpraktijkeetgewoon.nl/2017/04/is-verschil-oplosbare-en-onoplosbare-vezels/
Hmmm..... das wel apart.

Hier staat een stukje over oplosbare en onoplosbare vezels.
Misschien dat je hier nog wat verschil in kan vinden.

Vergeet niet dat rijst meer vezel bevat dan groente.Dus overall gezien kan je in je cut met veel groente en minder rijst best minder vezel binnen krijgen dan in je bulk met rijst. Dat je door de grotere hoeveelheid vezels meer bloated bent?
En zout innname.... hoe zit je daarmee? In de bulk meer zout? kan ook meer bloat geven.

Neem je die espreschoc nog steeds? Wie weet zitten daar stoffen in die voor bloat en/of andere darmongemakken zorgen.

Neem je die espreschoc nog steeds? Wie weet zitten daar stoffen in die voor bloat en/of andere darmongemakken zorgen.

Hmm ja. Die kwamen uit de automaat op werk, die drink ik inderdaad niet meer maar in m'n bulk vaak 2-3 koppen per dag. Goed begin wel!

toevallig ook meer light frisdrank oid in je bulk?

toevallig ook meer light frisdrank oid in je bulk?
Nee, drink geen frisdrank. Met uitzondering eens een cola zero of blikje monster.
Maar dat is altijd sporadisch.

Het zou ook gewoon maaginhoud kunnen zijn? Al lijkt het verschil in omtrek me nog steeds wel extreem.
Meet me volgende week zaterdag weer dus ben benieuwd wat er dan uitkomt :')

Als t maaginhoud is zou het in de ochtend bijna weg moeten zijn lijkt me....

Terug
Naar boven